renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 390 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník .c4e.
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 20.6.2017
Zobrazeno 4 819x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gabri88
gabri88 napsal 12.02.17 v 22:07 10b.

Recenze je vycerpavajici ještě to chce vic fotek

Petr_TA
Petr_TA napsal 19.12.16 v 21:54 10b.

Parádní recenze

g60rr
g60rr napsal 19.12.16 v 17:53 10b.

Brukev
Brukev napsal 19.12.16 v 11:04

no, tak tohle je pak ale jiná ))))

.c4e.
.c4e. napsal 19.12.16 v 10:51

Já jsem z S1000RR na Duke390 nepřešel, Duka jsem si pořídil jako další, řekněme doplňkovou motorku na blbnutí a dojíždění do práce. Mít ho jako jedinou motorku, to by mě asi poměrně rychle omrzel, ale takhle, když si chci zablbnout v relativně bezpečných rychlostech vytáhnu Duka a když se si chci užít masakr na dvou kolech nebo jet někam dál, nebo drom, beru S1000RR.
Je pravda, že na Dukovi se na rovinkách člověk nudí, trvá to déle, než se dostaneš k zábavné části silnice (rozuměj zatáčce), ale hned jak přijdou kroucenky, tak je s ním nejvíc zábava.
Oproti superbiku mu ani nevadí horší povrch silnice..

Co se týče přední brzdy, poté co jsem tam dal 320 kotouč a Brembo RCS15 radiálku + RBF600 brzdovku, tak je účinek a dávkovatelnost naprosto srovnatelná s S1000RR.

Největší voser na téhle motorce je že si nepamatuje nastavení ničeho. Vypnutí ABS - skrytý, zapadlý tlačítko musíš držet 3s aby se vypnulo a musíš u toho stát na místě.

masev
masev napsal 19.12.16 v 08:38 10b.

Na jaře jsem 390 Duka s těžkým srdcem prodával, ale na mých 190 cm byl prostě malej. Jinak ale naprostej souhlas. Do zatáčky se malej Duke složí sám, řidítka jsou na něm jen proto, aby se měl člověk čeho držet. Čistokrevnej funny bike. Enjoy!

mRKEF
mRKEF napsal 17.12.16 v 13:33 10b.

Taky jsem o něm uvažoval, ale po projížďce v HK u Trojana mě to trochu zklamalo. Čekal jsem od toho vzhledem k poměru výkon/hmotnost asi víc. Když se něco začalo dít, přišel omezovač. Možná výfukový systém tomu o něco pomůže, ale od koupě mě to prozatím odradilo ...

Osobně bych bral všemi deseti tento motor v nějakém SM. Ideálně s tak 120kg hmotností.

Springi
Springi napsal 17.12.16 v 10:23 10b.

Naprosto souhlasím. Ono když si člověk nepotřebuje honit Ego a něco si kompenzovat tak si uvědomí že s těma "malorážkama" je docela sranda a hlavně jak píšeš...je potřeba to držet pořád pod krkem a v tom tkví celá ta sranda podle mě protože to si na litru na okrskách moc dovolit nemůžeš.

Mig_35
Mig_35 napsal 17.12.16 v 09:48 7b.

bez fotek?

Brukev
Brukev napsal 16.12.16 v 22:32 10b.

No koukám na tvou historii a teda klobouk dolu... To je vázne skok do jiné ligy... Si říkám esli to lze vydržet ?? Nebudou ti ty konici chybět ?? ... Jinak ale chápu

Mrberanek
Mrberanek napsal 16.12.16 v 19:59 10b.

Tys přešel z S 1000 RR na Duka 390? Tak to zajímavé, protože na jaře se chystám o přesně opačný krok, i když "jen" na S 1000 R. Jak píšeš, Duka je nutné držet pořád pod krkem, aby trochu jel, ale z RRa ti musí přijít, že to vůbec nejede a hlavně nebrzdí, ne? Vím, že jsi psal, žes tu přední brzdu poladil, aby to bylo lepší, ale stejně. Pamatuji, když jsem Rko a RR měl půjčené na vyzkoušení a pak jsem sednul zpátky na Duka, tak pár dní po té zkušenosti to bylo hodně "smutné". Jak si člověk zkusí lepší, zpátky se mu už nechce a ve srovní s tím Rkem a RRem je to úplně jiný svět (třeba quickshifter je tak návykový a hlavně ty brzdy; o výkonu ani nemluvě, to se vůbec nedá porovnat).

Figi25
Figi25 napsal 15.12.16 v 17:26 10b.

Figi25
Figi25 napsal 15.12.16 v 17:25

Dobře napsaná recenze Něco takového by se mi taky líbilo

Myschan
Myschan napsal 15.12.16 v 12:00 10b.

Pro zábavu jako stvořená

fatman
fatman napsal 14.12.16 v 20:12 10b.

Gratuluju
Jo míň je často sakra VÍC
Mě tenhle motor a možná i ta 200ka chybí v "těle" Adventure KTM
10bodů a dál si ji užívej



TOPlist