Vlastník | .c4e. | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 20.6.2017 | |
Zobrazeno | 4 819x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
Vlastník | .c4e. | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 20.6.2017 | |
Zobrazeno | 4 819x |
Recenze je vycerpavajici ještě to chce vic fotek
Parádní recenze
no, tak tohle je pak ale jiná ))))
Já jsem z S1000RR na Duke390 nepřešel, Duka jsem si pořídil jako další, řekněme doplňkovou motorku na blbnutí a dojíždění do práce. Mít ho jako jedinou motorku, to by mě asi poměrně rychle omrzel, ale takhle, když si chci zablbnout v relativně bezpečných rychlostech vytáhnu Duka a když se si chci užít masakr na dvou kolech nebo jet někam dál, nebo drom, beru S1000RR.
Je pravda, že na Dukovi se na rovinkách člověk nudí, trvá to déle, než se dostaneš k zábavné části silnice (rozuměj zatáčce), ale hned jak přijdou kroucenky, tak je s ním nejvíc zábava.
Oproti superbiku mu ani nevadí horší povrch silnice..
Co se týče přední brzdy, poté co jsem tam dal 320 kotouč a Brembo RCS15 radiálku + RBF600 brzdovku, tak je účinek a dávkovatelnost naprosto srovnatelná s S1000RR.
Největší voser na téhle motorce je že si nepamatuje nastavení ničeho. Vypnutí ABS - skrytý, zapadlý tlačítko musíš držet 3s aby se vypnulo a musíš u toho stát na místě.
Na jaře jsem 390 Duka s těžkým srdcem prodával, ale na mých 190 cm byl prostě malej. Jinak ale naprostej souhlas. Do zatáčky se malej Duke složí sám, řidítka jsou na něm jen proto, aby se měl člověk čeho držet. Čistokrevnej funny bike. Enjoy!
Taky jsem o něm uvažoval, ale po projížďce v HK u Trojana mě to trochu zklamalo. Čekal jsem od toho vzhledem k poměru výkon/hmotnost asi víc. Když se něco začalo dít, přišel omezovač. Možná výfukový systém tomu o něco pomůže, ale od koupě mě to prozatím odradilo ...
Osobně bych bral všemi deseti tento motor v nějakém SM. Ideálně s tak 120kg hmotností.
Naprosto souhlasím. Ono když si člověk nepotřebuje honit Ego a něco si kompenzovat tak si uvědomí že s těma "malorážkama" je docela sranda a hlavně jak píšeš...je potřeba to držet pořád pod krkem a v tom tkví celá ta sranda podle mě protože to si na litru na okrskách moc dovolit nemůžeš.
bez fotek?
No koukám na tvou historii a teda klobouk dolu... To je vázne skok do jiné ligy... Si říkám esli to lze vydržet ?? Nebudou ti ty konici chybět ?? ... Jinak ale chápu
Tys přešel z S 1000 RR na Duka 390? Tak to zajímavé, protože na jaře se chystám o přesně opačný krok, i když "jen" na S 1000 R. Jak píšeš, Duka je nutné držet pořád pod krkem, aby trochu jel, ale z RRa ti musí přijít, že to vůbec nejede a hlavně nebrzdí, ne? Vím, že jsi psal, žes tu přední brzdu poladil, aby to bylo lepší, ale stejně. Pamatuji, když jsem Rko a RR měl půjčené na vyzkoušení a pak jsem sednul zpátky na Duka, tak pár dní po té zkušenosti to bylo hodně "smutné". Jak si člověk zkusí lepší, zpátky se mu už nechce a ve srovní s tím Rkem a RRem je to úplně jiný svět (třeba quickshifter je tak návykový a hlavně ty brzdy; o výkonu ani nemluvě, to se vůbec nedá porovnat).
Dobře napsaná recenze Něco takového by se mi taky líbilo
Pro zábavu jako stvořená
Gratuluju
Jo míň je často sakra VÍC
Mě tenhle motor a možná i ta 200ka chybí v "těle" Adventure KTM
10bodů a dál si ji užívej