renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 390 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Georges13
Vloženo 8.7.2023
Aktualizováno 13.2.2024
Zobrazeno 1 791x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Na rovinu říkám, že jsem se zamiloval do KTM kvůli tomu jak vypadá: Jsem úchyl na oranžovou. Další je barevná kombinace motorky. Jiná se mi nelíbí tolik jako tahle barevná kombinace. Strašně mě mrzí ,že tuhle barevnou kombinaci nedělají na silnější kubatu

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:AB-MOTO (Rokycany) - Všechno ok, co se týče domluvy po telefonu, pán pro mě dojel i do Rokycan na nádraží, protože jsem pro motorky sám vlakem. Za což jsem mu vděčný.(nemusel jezdit) Jediné co mě zklamalo , bylo ,že když jsem přijel tak jsem zjistil o motorce jiné informace než byli v inzerátu. Rok výroby 2018 v inzerátu 2019 což pro mě byl důvod proč jsem jel do plzně vlakem jinak bych vzal ročník 2018 blíž k mému bydlišti, ale když už jsem tam byl :-( těžko se mi říkalo ne! Další věc co mě trochu zklamalo byla řetězovka, která byla kantáre. Cena určitě měla být nižší. S pánem jinak problém NEBYL... samozřejmě tahá moto kvůli penězům ,každý se nějak živý ,ale za mě ta cena neodpovídala realitě.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Motorka je malá, já měřím 180 cm, 85Kg. Vypadám na tom jako vosa na bonbonu. Motor jde hned za plynem, Obratná motorka, pro začátečníka si myslím ideál.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro lidi , kteří ví co chtějí. Já se chci naučit jezdit jak VR46 :-D , tak hezky pomalu. Pro začátečníky, pro vyježděné jezdce asi né přeci jenom na rovince tomu chybí síla. NO a pro ty co se jim prostě líbí jako mě ;-) když jí dávám napít 4l spotřeba, brzdy a všechny komponenty dostačující k výkonu motorky.

Doplňky na motorce - Plexi štít, madla spolujezdce, do budoucna chci ladák, a klec pro ochranu při pádu.

Recenze

Ahoj rád bych se s Vámi podělil o můj pohled na KTM Duke 390. Tento stroj jsem si vybral kvůli vzhledu a hlavně taky proto, že už se chci konečně naučit motorku řídit. Začínal jsem asi jako všichni, mustang, MZ 150, Jawa 350 no a pak jsem, dodělal neomezený řidičák tak jsem si hned koupil Yamahu R6, raketa jak sviň. To , že jsem ještě tady na světě je zásluha matky stěstěny. Furt jsem jen tahal na rovinkách což umí i opice. Do každý zatáčky jsem byl bud dlouhý nebo jsem jel jak posraný . Bohužel moje nastavení hlavy nešlo nastavit jinak. Za tu dobu co jsem měl R6 bylo plno krizovek. Jen připomínám motorka neměla kontrolu trakce, ABS, antihopingovou spojiku atd... no bylo toho moc kdy jsem málem něco trefil. Po jedné takové vyjíždce jsem se rozhodl tu bestii prodat. Bez motorky jsem nechtěl být a snažil jsem si koupit něco klidnějšího. Byl jsem se svézt na yamaze dragstar 1100...no to na m+ bylo až moc pomalé a neobratné. Další jsem vzal Hodnu Varadero 1000. Tu jsem opravdu koupil s tím, že to bude dobrý. Trošku jsem se do toho tlačil . Bude to dobrý v koutku duše jsem věděl to co se na konec stalo motorka pro mě nebyla...motorka na cestování super ,ale na adrenalin vůbec. Tak po roce šla do světa taky... po tom přišli na řadu životní věci. Rodina, barák atd... po pár letech jsem se z toho finačnně zmátořil řekl jsem si , že už vám co hledám adrenalin, jízdu po zadním, kolena tahat po zemi! Co na to koupit aby se mi to líbilo a bylo to ideál do začátků? Podle řidičáku jsem mohl koupit co jsem chtěl, rozpočet 130tis.Vím kdybych koupil něco silnějšího budu zase jezdit jak guma . Tak jsem hledal max 600kilo uškrcený. Další můj požadavek jsem byl aby moto mělo ABS. No na konec jsem skončil u Duka, líbil se mi a splňoval vše co jsem chtěl. Jsem úchyl na oranžovou tak bylo rozhodnuto. Co se týče rozumu tak to dobrá volba nebyla... hůř se slabé motorky typu 500 kila prodávají dál = menší okruh kupců, na eventuální prodej, člověk na tom vypadá jak vosa na bonbonu, v zádu slabá (úzká) guma což na pohled nic moc. Jenže já vybíral motorku srdcem a očima proto duke vyhrál. Motorka je určená pro okresní cesty které jsou klikaté. Na cestování to není ochrana žádná, výkon taky úplně na rovinku to není. Je to jednoválec, vysoké otáčky se mu moc nelíbí nebo líbí, ale né když ho tam držíš dlouho. Na dálnici vytáhne 160, no nevím jestli s tím tak někdo chce jezdit je to spíš z nouze cnost. Ve dvou lidech jezdit no spíš hodit ženu na bus nebo něco kafíčko zmrzku, prostě kousek. je to ucukaný, taková koza co jde na povel hned dopředu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kubák
Kubák napsal 13.07.23 v 13:55 10b.

SDR se 17/18 delalo i v tehle barvach,konec vymluv

dogee
dogee napsal 12.07.23 v 10:05 8b.

tak jestli popis neodpovídal realitě tak snad dal prodejce aspoň nějakou slevu a moto bude bez problémů jezdit :)

Payas
Payas napsal 11.07.23 v 09:05

Pěkná motyka. Na naučení hodný a spolehlivý stroj. Časem to bude chtít Super Duke...

wild38
wild38 napsal 10.07.23 v 07:44 10b.

hezký vztah i přes nedostatky sis vytovřil k malé Rakušance. Jednoválce mají charakter rozhrkané kozy, ale o to je s nimy větší zábava v legálních rychlostech + 10-20km výkon i velikost navíc bohatě postačí i na naučení preciznosti jízdy

Kali88
Kali88 napsal 09.07.23 v 15:14 10b.

Dobrá volba si myslím i přes ty nedostatky. Lepší než mít všeho přebytek jako třeby výkonu, spotřeby a vlastně všeho jako v mým případě

Více komentářů



TOPlist