PROFIL MOTORKY

Suzuki M1800 IntruderR (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vanspeeder
Vloženo 6.7.2016
Aktualizováno 25.1.2018
Zobrazeno 2 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Výborný stroj s dobým zvukem a dokonalým pocitem z jízdy.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

První dojmy - Nezatáčí, nebrzdí, ale je boží. Live působí úplně jinak než na fotkách. Pohodlné svezení.

Motorku bych doporučil pro - Volba motorky je každého zcela individuální věc, proto nechť zváží své priority. Já jsem vybral takhle. A dobře.

Recenze

M1800 jsem si zamiloval od prvního pohledu. Design je fantastický a v kombinaci s technikou dodávanou společně s motorkou jsem neměl jinou volbu.
První jízda byla z prodejny domů, což obnášelo nějakých 350 km. Řekl bych, že tak akorát doba na první seznámení. Pravda první pár km bylo hrozných, protože brzdy nebrzdily, vůbec jsem netušil co si můžu dovolit v zatáčce( v kombinaci novými pneu) a neustále jsem měl tendenci dávat nohy do míst, kde u tohoto typu stroje stupačky nikdy není možno nalézt. Ale stačilo pár km a počáteční lehká nervozita ze mě začínala opadávat. Vhledem k tomu, že motor je třeba v prvních 800 km točit max na 3.500 ot jsem se celkem snažil vyhýbat dálnici, protože při oněch zmiňovaných otáčkách jedu s odřenýma ušima 130 km/h a točit motor hned a po delší dobu jsem nechtěl.
Momentálně mě čeká 1. servis a otáčky jsou výrobcem povoleny už na 5.500. Takže ochutnávám další level. ¨
I když oněch necelých 1000 km není moc, přijde mi jízda čím dál tím víc zábavná a ještě snad i návyková.
Doplňky prozatím řeším, bude potřeba opěrka a nějaké rozumné kufry, aby se dalo pořádně vyrazit.

11.10.2016
Tak sezóna pomalu končí a na počitadle se se přehoupla cifra 4.000 km.
Vezmu to postupně.
Nejvíce mě překvapila neochota servisů origo způsobená přeplněností v sezóně. Zkoušel jsem se objednat na 1. prohlídku spojenou s výměnou náplní a uspěl jsem nakonec až v Břeclavi, kde mi servis provedli v průběhu cca dvou odpoledních hodin.
Zkrátka tento segment opravárenství přece jen funguje jinak než u osobních vozů.
Ale pojďme k motorce samotné. Ovladatelnost je na váhu stroje dobrá, ale do pomalých ostrých začátek se musí hodně pomáhat. Co se týká výkonu motoru, konstatuji, že je velmi dobrý, ale opravdový zátah má až od 4.000 ot/min. Četl jsem někde na zahraničním serveru, že je to dáno jinou ŘJ, která má splňovat evropské požadavky a potažmo EURO III.
Delší cestování není únavnou záležitostí a dá se krásně užít. Řešil jsem při této příležitosti přepravu zavazadel a došel jsem k názoru, že originál chromované doplňky s koženými kufry se k této verzi příliš nehodí. Tudíž jsem si zakoupil tři ks motovaků, z nichž největší jsem připevnil na sedlo spolujezdce a dva menší na konzoly vlastní výroby do bočních šroubových uchycení. Nevýhodou toho řešení je snad jen upevňování pomocí stahovacích popruhů, které je sice funkční, ale zdlouhavé. Procházel jsem různé e-shopy i fóra a objevil jsem jen jednu opěrku v černé barvě a to mám pocit ještě ani nebyla v matu. Pokud by jste věděli o něčem ucházejícím, hoďte mi prosím echo do diskuze.
Spotřeba se mi hýbe podle stylu jízdy mezi sedmi a osmi litry, přes osm jsem nešel a pod sedm se párkrát podařilo. Celkově moto funguje na výbornou a jsem spokojen s volbou právě tohoto stroje. Když k tomu zvážím informaci, že tento modelový rok je posledním co šel do prodeje, alespoň v Evropě, tak vlastnictví tohoto stroje mě činí ještě o něco spokojenějším.

17.2.2017

Nedávno jsem vzdal snahu sehnat si hotovou opěrku a vydal se vlastní cestou. Zatím se jedná o první prototyp, ale nějaké zkušenosti jsem si s tím posbíral. Každopádně ještě chybí polstrování, které je ve výrobě, ale v brzké době bude snad hotovo, abych mohl vyzkoušet v provozu. Když tedy dá počasí. Až bude komplet přidám další foto.

16.4.2017

Tak sezóna nám započala a musím přiznat, že už počátkem března. Ono když je alespoň trochu počasí, proč toho nevyužít. Konečně jsem dokončil a podrobil testem v provozu opěrku, foto v galerii. Stále si ale myslím, že Intráč je nejhezčí bez všech těchto možných serepetiček. Z toho důvodu budou tyto doplňky využívány pouze v případě potřeby.










19.5.2017

Musím se podělit o jednu, zásadní zkušenost.
V sobotu 13.5. jsem měl naplánovanou vyjížďku do Pardubic, kde probíhala Garage party se značkou Indian. Suproví lidé, výborné svezení atd... doposud jen superlativa. V Pardubicích jsem zjistil, že mi z pneumatiky v prostřed cca po polovině obvodu leze plátno. Po zvážení všech ALE jsem se rozhodl, že uskutečním opatrnou jízdu domů. Cesta probíhala naprosto v pořádku, ale k domovu mi nebylo určeno se vrátit. Zhruba 40 km od cíle výše zmiňovaná pneu praskla. Jel jsem zrovna po rovině, když jsem uslyšel ránu, jakoby motka střelila do výfuku. Přišlo mi to celkem divné proč na rovině a téměř při žádné manipulaci s plynem. uplynulo asi 0,05 sekundy a bylo jasno. Zadní guma šla do kytek. Jak jsem později zjišťoval, žádná neobvyklá věc při stavu tachometru 6035 km. Po zastavení na okraji poměrně frekventované okresní cesty jsem byl z důvodu provozu dotlačit až na 200 metrů vzdálenou křižovatku, kde jsem se přeci jen s nastávajícím večerem cítil bezpečněji. ¨
Konečně se začínám dostávat k jádru věci.
První co mě napadlo, že využiji služeb Suzuki assistance, kterou jsem obdržel při koupi moto na dva roky zdarma. Volám tedy v dobré víře na číslo z kartičky, kterou mám dobře uloženu v blízkosti svých osobních dokladů.
Zhruba ve 20 hod mi zvedá na druhé straně sluchátko pracovník, který mi hned v úvodu dle hlasu a přízvuku připomene našeho dosluhujícího ministra financí a majitele minimálně poloviny movitých i nemovitých věcí v ČR.
První věc, která mě zaráží je ta, že když mu vysvětluji příčinu mého problému, neustále hovoří o vozidle(i když mu několikrát zdůrazňuji, že jde o motocykl) a výsledek je tady.
Defekt na vozidle není důvodem pro poskytnutí asistence, kterou mám sjednanou.
OK. oponuji, že na motocyklu je defekt závažnou závadou.
Nic, je mi líto, pokud chcete mohu vám poslat kontakt na nejbližší odtahovku.
Super, kontakt přišel, ale neváhal jsem a volal domů manželce, ať prostuduje podmínky této úžasné služby.
Samozřejmě v jedné pasáži narazí na věty :
NEHODA :
Nahodilá událost, při níž vlivem vnějších činitelů(jako např. střet s jiným vozidlem, náraz motocyklu do objektu, vyjetí mimo komunikaci) dojde k zničení, poškození nebo provoznímu znehodnocení motocyklu. ZA NEHODU SE TÉŽ POVAŽUJE NEPOJÍZDNOST MOTOCYKLU Z DŮVODU POŠKOZENÉ PNEUMATIKY!

Takže za 15 minut volám zpět a cituji úryvek z příručky. Na druhé po přečtení textu ticho(asi někam odběhl, říkám si) po půl minutě zjišťuji, zda-li je dobré spojení, načež mi je odpověděno, že poslouchá... grrr.
Ale snažím se být v klidu. O co přeci jde? Jen o to, že jsem v polích u nějaké vesnice a nemám jak dostat mašinu pod střechu. O sobě nemluvě.
Takže se loučím a on prý ať jsem v klidu... super.

Mezi tím vším obvolávám všechny možné i nemožné kamarády a známe, kteří by se nemuseli v sobotu večer oddávat holdování alkoholu - MARNĚ.

Rozhoduji se tedy pro zoufalý krok a snažím se moto na defektu stáhnout asi kilák a půl do vesnice s nadějí, že oslovím nějakého bodrého, nevyčůraného a poctivého domorodce, který mi umožní schovat mašinu pod střechu.
Jen co se mi to asi po 30ti minutách povede, zjišťuji dva nepřijaté hovory. Volám zpět a pán se slovenským přízvukem mi povídá, že to zjišťoval a že tedy nakonec toto možné je, ALE jen pokud se moto odtáhne do nejbližšího autorizovaného servisu. SUPER říkám si, nejbližší je ve Slušovicích a to je cestou domů(i když pravda nevím co je tak důležité na opravě defektu v autorizovaném servisu). Každopádně má osoba nárok nemá nárok na nic, resp. se na mě žádná asistence nevztahuje.
NEVADÍ říkám mu, hlavně když bude moto v suchu a pod střechou. Jaké je moje překvapení, když mi říká, že se odtah bude proveden do Přerova, kde je autorizovaný servis. Nu tedy dobrá, když jsem v létě hledal servis, který by mi stroj po 1.000 km vyservisoval, našel jsem až v Břeclavi. Asi to bude tedy nějaký nový.
Samozřejmě se žádný zázrak v podobě otevření nového motoservisu nekonal, nicméně bylo už nad mé síly toto řešit. ¨
Odtahová služba přijela za hoďku a půl. První překvapení bylo, že by se tak dalo odtáhnou i těžší dodávkové vozidlo a DAF by o nákladu ani nevěděl.
Toto už však není stěžování, šofér byl úplně v pohodě a na všem potřebném jsem se sním domluvil. Nakonec to dopadlo tak, že mi nabídl uschování motorky u něj doma v garáži (aby mašina nemusela zůstávat na záchytném parkovišti sic s ostrahou, ale bez zastřešení) a odvezl mě vlastním vozem domů.
Takže když to shrnu :
Odtahovka DOPOS naprosto dokonalé služby a ochotní zaměstnanci - PROFÍCI!
a profi služba od Suzuki, kterou opravdu nemůže doporučit ani za mák.
Možná jsem ojedinělý případ a proto ještě popřemýšlím, zda s podobným textem neoslovím i oficiální zastoupení Suzuki v ČR.
Každopádně zkušenost velmi špatná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pkkaca
pkkaca napsal 13.10.20 v 17:12 10b.

Moc pěkná.A za mě?Dobře zvolené doplňky jako třeba kufry atd sluší této mašince

OriginalFox
OriginalFox napsal 07.12.17 v 17:05 10b.

Ahoj, pro mě dobrá volba, mám už 7 let a zatím nemíním měnit je to krasavec

Stenlyy
Stenlyy napsal 14.06.17 v 08:11 10b.

Taky jsem podleh této značne,a dávaám za 10b

Stenlyy
Stenlyy napsal 14.06.17 v 08:10

Taky jsem podleh této značne,a dávaám za 10b

Vanspeeder
Vanspeeder napsal 22.05.17 v 09:13

Pokud Ti z gumy zmizí vzorek, raději zamířit přímo do pneuservisu. Co jsem si pročítal různé infa, těch 6.000 km je celkem normál. Teď jsem obul Michelin Comander 2. Ta by měla údajně vydržet až 12k. No tak uvidíme, zatím co se týká kvality jízdy, mám z ní lehce lepší pocit než ze Sportmaxky. Ale to může být subjektivní.

Více komentářů



TOPlist