PROFIL MOTORKY

Suzuki M1800 IntruderR (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pe3k
Vloženo 8.2.2017
Aktualizováno 21.5.2017
Zobrazeno 2 910x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mám slabost pro japonské motorky. Líbí se mi cruisry. Tahle modrá limitka 2016 mě po uvedení na trh zaujala. Tehdy mě ještě ani nenapadlo že bych přesedlal. Ale přesedlal.
Ve výsledku jde vlastně jen o evoluci. Po 6 sezonách na Intrudru LC1500.

Více fotografii

Motorka koupena od Global Moto (Hradec Králové) - v lednu 2017. Hradec Králové trochu z ruky ale s prodejcem dobrá komunikace a motorku přivezli ochotně i do Ostravy.

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - no jeje, těch bylo. Před rozhodnutím o koupi hlavně nervozita. Po zaplacení nedočkavost. Před příchodem teplejších dnů nevraživost. Před první jízdou strach a obavy. Při jízdě pak radost a vzrušení. Po jízdě touha :-)

Motorku bych doporučil pro - rozumné! Je to silný a těžký stroj, k tomu je potřeba rozum který to vše ukočíruje.

Doplňky na motorce - jsem pořídil. Dopřeji si i vymoženosti moderní doby. Více o tom najdeš v "deníku motorky".
Je to složité. Motorka, tak jak ji navrhnul výrobce vypadá moc dobře. A ani se mi na ni dávat nic nechce. Ale pro cestování je to potřeba. Tam vlastně není kam dát ani lékárničku.

Průměrná spotřeba - 5.8715 l/100km

Recenze

Recenzi zatím psát nemohu, když moto vlastním od ledna 2017, zkušenosti přijdou až s prvním oteplením a začátkem sezony 2017. Jízdní vlastnosti nemohu a nechci teď hodnotit, Je třeba počkat až opadne první nadšení (a nadšenej jsem moc) a na tachometru se v kolonce ODO budou řadit minimálně čtyřciferná čísla.

Proč jsem si vybral tento stroj?
Je snad na našem trhu lepší power cruiser s podobným obsahem či výkonem ? NENÍ

Ono to začalo záludně a nenápadně.
Napřed - "jeéé to je pěkná barevná kombinace", dám si wallpaperr na plochu monitoru. Pak na to pár týdnů koukáš a začne tě to víc a víc dostávat. Pak začneš sledovat inzerci, kalkulovat... no, a to už jsi jasný





A další důvod proč koupit - tenhle stroj už do sjednocené Evropy Japonec nedoveze, protože jeho registrace nesplněním emisní normy Euro4 nebude možná.

Co píše o motorce CZ distributor...

Intruder M1800R – špičkový styl, špičkový výkon

Muskulární design, obrovský, bezkonkurenční výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Intruder M1800R tak představuje nedostižnou kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.

Přesně 11,2 centimetrů má v průměru píst tohoto siláka, a to už je celkem silná káva. Takovým vrtáním se nemůže pochlubit žádný sériový motocykl nebo automobil. Písty jsou tvarovány do osvědčeného závodního designu pro snížení tření a setrvačné hmoty. Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu.

Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách.

Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.

Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládnul obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný.

Upside‑down vidlice jsou vybaveny závody ověřenými vnitřními kazetami s 46 mm silnou trubkou. Zadní kyvná vidlice ze slitiny hliníku pracuje s progresívní tlumící jednotkou. Díky nastavitelnému předpětí pružiny naleznete optimální tvrdost podvozku pro každou jízdní situaci.

Zadní části dominuje 240 mm široká, nízkoprofilová guma. Kryt sedla spolujezdce je standardně dodáván s motocyklem a dá se díky němu jednoduše vytvořit sportovní vzhled jednosedadlového power‑cruiseru. Přední maska se stala již legendou - dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.

Přes všechny novinky a high-tech technologie zůstává Intruder pravým a nefalšovaným power‑cruiserem.



Technické parametry

  • typ motoru: čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°), DOHC
  • zdvihový objem: 1783 cm3
  • vrtání x zdvih (mm): 112x90,5
  • max. výkon (kW/PS): 92/125 při 6 200 min-1
  • max. kroutící moment (Nm): 160 při 3 200 min-1
  • spouštěč: elektrický
  • objem nádrže: 19,5 l
  • převodovka/sek.převod: 5 rychlostí / kardan
  • rozměry délka/šířka/výška (mm): 2450/875/1130
  • rozvor (mm): 1710
  • světlá výška (mm): 130
  • výška sedla (mm): 705
  • pohotovostní hmotnost (kg): 347
  • odpružení předního kola: Teleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
  • odpružení zadního kola: Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou, vinutá pružina, olejový tlumič
  • brzdy přední: kotoučová, dvojitá
  • brzdy zadní: kotoučová, jednoduchá
  • pneumatiky přední: 130/70 R18 M/C 63V bezdušová
  • pneumatiky zadní: 240/40 R18 M/C 79V bezdušová
  • emisní norma Euro: 3


Takže jedééém...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
janrajsa
janrajsa napsal 01.07.18 v 10:15 9b.

mira.pav
mira.pav napsal 18.06.18 v 12:32

Nic jiného se nemůže dát 100 b

SlimM
SlimM napsal 07.04.18 v 07:49 10b.

Musíš být na silnici nepřehlédnutelný ...nejen díky té barvě!

Čadil
Čadil napsal 27.03.18 v 20:04 10b.

paráda

BoBo1
BoBo1 napsal 08.01.18 v 13:44 10b.

Parádní recenze na moto. Deník taky super. A MOTO, jedním slovem Nádhera

Více komentářů



TOPlist