nádherná stará klasika která vám i přes své nedostatky vykouzlí úsměv na tváři , co dodat prostě bandit
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Vždycky jsem měl slabost pro bandita jakmile jsem se na něm svezl prostě mě očaroval má sice spoustu much ale má svoje kouzlo :)
Motorku bych doporučil pro - motorku můžu doporučit hlavně začatečníkům , a lidem co nepotřebujou závodit , bandit je ideální motorka pro lidi co chtěj spíše cestovat a líbí se jim stará klasika takže jediná nevýhoda podlě mě snad jen ten měkký podovzek ale to je spíše pro lidi co chtějí s banditem závodit :)
Doplňky na motorce - výfuk HOOD , čiré světlo vzadu , miniblinkry, stupačky,padáky,plexi,přední blatník z gsx600f,zrcátka,širší řídítka..
Recenze
JAK JSEM K NĚMU PŘIŠEL ?:
No jednou při projížd'ce s kámošema už jsem si řekl ,že dvácá je vážně slabá a je zbytečný jí pořád trápit tak jsem začal něco pomalu vybírat ,svezl jsem se na suzuki gsx600f ( předchůdce bandita stejný podovzek ,motor, akorát má kapotáž ) motorka mi hodně sedla motor měl krasnej plynulej zátah s dostatkem vykonu , podvozek byl měkčí prostě takovej univerzalní stroj na cestovaní ...) tak jsem začal hledat bandita ,protože jsem chtěl naháče tak jsem vlítnul do autoškoly a za měsíc jsem měl papíry v tom jsem se dozvěděl ,že kolega z práce prodává bandita ihned jsem mu zavolal a jel to omrknout,
VZHLED,STAV:
na první pohled vzhledově nádhera někdo si s tím opravdu vyhral barva oranžová metalíza z FOCUSE ST což je snad jediny kus v čr a takové doplňky jako ladak hood miniblinkry ,vzadu čiré světlo, stupačky... co mě už tolik nepotěšilo byl technickej stav - vzadu sjetá pneumatika,volnoběh hodně lítal ,řetězovka na výměnu, přední vidlice na repas,ložisko v krku , a prostě celkově na to nikdo dlouho nesáhnul takže bylo potřeba i svíčky, vzducháč ,ventily... tak jsem do toho něco nasypal tak by měl už jen sloužit,
JÍZDNÍ DOJMY:
MOTOR : poctivěj starej vzucháč ,kterej má kořeny snad už někde v 80.letech ,Bandit je už starší motorka takže člověk to nemůže srovnávat s dnešníma bajkama kdo čeká jízdu jako na supersportu at se banditu vyhne obloukem , co se týče motoru tak má dostatek výkonu na předjetí,jízdu ve dvou ... není to sice žádnej závodník na okruh ale pokud se točí cca nad 7,5 tisíc a drží se v horním pásmu dokáže jet opravdu rychle , s předjetím není problém ani na 6.kvalt ,když chcete bleskově předjet stačí podřadit na 3. a předjedete co chcete ,navíc má motor přijatelnou spotřebu a slušnou životnost :)
BRZDY : Nevím jak brzdí bandit v sérii ale já mám vpředu pancéřové hadičky a nové destičky takže myslím si ,že přední brzdy takovej ideál jen tak se nezablokují a dobře se dávkují , zadní spíš jen na takové přibrždění taky stačí
PODVOZEK: je naladěný hodně na měkko ,když jsem bandita kupoval přední vidle šli vždy až na doraz vyměnil se olej za hustší a určitě o dost lepší zadní centrál je taky z továrny nastaven taky idealně na cestovani kdy se zhopune a pěkně pohlcuje nerovnosti , mnoho lidí píše že je bandit těžký no pocitově mě váhá a manipulace na místě přijde stejná jako u varadera 125 a v zatáčkách taky nepocituji ,že by byla motorka těžká
EDIT: po několika letech jsem do motorky nainvestoval více než jsem čekal bohužel se ulomilo kus zubu z kolečka v převodovce a i vidlice byli hnuté nicméně co chtít od 23let staré motorky, jinak ale pořád šlape jak má :)
10.b nádherná