PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Honza_Kutil
Vloženo 21.1.2016
Aktualizováno 29.11.2016
Zobrazeno 2 908x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Jednou jsem šel něco vyřídit na Jarov a tam jsem ji viděl stát a hned jsem se zamiloval tak jsem začal zvažovat zda mám prodat své milované Cbf 600s a koupit si nového Crossrunnera nebo ne a asi po 2 měsíčním hloubání a dloubání jsem podlehl a už jsem ho

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Pana Dvořáka mohu jen doporučit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: Při porovnání s hondou se mi zdála méně vybavená a toužím spíše po asfaltu.
Yamaha MT-09 Tracer: Tracer má geniální tříválcový motor ale já chtěl spíše komfort na dlouhé cesty .

První dojmy - První dojmy z jízdy mám skvělý moto má sice 250 kg ale na jízdě to vůbec nedává znát je ovladatelná prostě poslouchá na slovo. Co musím určitě vyzdvihnout je motor ten 4válcová motor do V se systémem V-Tec je parádní motor je pružný a umí jet plynule bez vibrací a cukání a v nízkých otáčkách jako stvořený pro cestování. Ale abych jen nechválil co mě štvalo při první jízdě byl klakson někdo v hondě přišel na to že prohodí ovladače klaksonu a směrovek takže místo blikání jsem věčně troubil ale co zvykl jsem si na to že to je opačně jen nedej bože když přesednu na jinnou moto to zas troubím.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro lidi co chtějí cestovat na delší vzdálenosti ale motorka se absolutně nebrání pořádného zatahání za plyn ba naopak motor svou zvukovou kulisou vás pořád nutí tahat víc a víc

Doplňky na motorce - Padací rámy Givi, Kufry givi V46 a V35 v laku, zadní blatníček, vysoké plexi Puig s deflektorem, kdyty rukou Givi, držák na navigaci Sv Motech pod plexi, Scottoiler e-systém a hlavní stojan








Recenze

První dojmy z jízdy mám skvělý moto má sice 250 kg ale na jízdě to vůbec nedává znát je ovladatelná prostě poslouchá na slovo. Co musím určitě vyzdvihnout je motor ten 4válcová motor do V se systémem V-Tec je parádní motor je pružný a umí jet plynule bez vibrací a cukání a v nízkých otáčkách jako stvořený pro cestování. Ale abych jen nechválil co mě štvalo při první jízdě byl klakson někdo v hondě přišel na to že prohodí ovladače klaksonu a směrovek takže místo blikání jsem věčně troubil ale co zvykl jsem si na to že to je opačně jen nedej bože když přesednu na jinnou moto to zas troubím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
motohk
motohk napsal 21.04.16 v 08:11

Ahoj, je moc pěkná, také o ní uvažuju. Od jaké firmy jsou blastery, prosím. Musí se na moto přidělat nějaký držák, pokud použiješ boční kufry Givi? Díky za info.

Honza_Kutil
Honza_Kutil napsal 31.03.16 v 23:02

Ten motor je parádní

Vlnič
Vlnič napsal 29.03.16 v 19:32 10b.

parádní musím si ho letos vyzkoušet, taky by se mi líbil zajímá mě ten motor, jestli je skutečně tak charizmatickej

Honza_Kutil
Honza_Kutil napsal 10.02.16 v 19:26

Ahoj díky moc všem tak Givi kufry jsem volil z toho důvodu že jsou o 6L větší než originál a to každý z bočních a horní jsem volil k bočním aby to k sobě sedělo a nicméně na Cbfku jsem měl ty samé a byl jsem s nimy maximálně spokojen a cena je také jinde sada originálních kufrů stojí 38 980 Kč a Givi kufry i s lakováním a nosiči mě vyšla na 21 300 takže tak a také se mi u originálních kufrů nelíbí jejich tvarování.

lpatera
lpatera napsal 01.02.16 v 19:06 10b.

Ahoj,super,velmi pěkná. Mohu se zeptat proč jsi volil kufry od GIVI ane origo?

Více komentářů



TOPlist