Byla to koupě spíše na rychlo, kdy jsem prodal předchozí 125 kvůli dojíždění 45 km skoro každý den do Prahy(práce, škola). Byla to poměrně levná koupě vzhledem ke stavu motocyklu a narazil jsem na ní úplně náhodou.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki SM 250: důvod neuveden
První dojmy - Při první jízdě z prahy v půl jedné v noci, dky jsme ji přivezli z nejzasších koutů Moravy byla stylem, hlavně se udrž na silnici. Byl jsem zvvklý n jiné chování motorky lehčí, takže mi prvních pár zatáček skutečně zavařilo. Ale jinak poměrné příjemná změna výkonu z předchozí kubatury, pohodlnější než předchozí yukina.
Motorku bych doporučil pro - Pro řidiče, kteří chtějí silnější moto než 125 ccm a nechtějí shánět drahé díly a kupovat zbytečně drahé moto jen kvůli tomu, že je tam napsano "xxx". Kdo se stará ten jezdí, kdo na motorku sere ten dlouho nejezdí, toto platí pro čínské i značkové motorky!
Doplňky na motorce - Kufr, nemám potřebu instalovat doplňky
Recenze
Koupil jsme ji s 5500 tachometrovými kilometry. nyní mám 9800 po cca půlce sezony.
první zkušenosti - hůř jsem si zvykal na jízdní vlastnosti než u přechozí moto, ale nyní již vše OK a dokonce bych řekl, že manipulovatelnost je velmi dobrá. Rozhodně je super velká nádrž (22 l) a sedadlo a posed ze kterého mě za 40 minut jízdy nebolí záda.
Bohužel moto jsme koupil s "nenastaveným" karbecem, nevím jak s tím mohl předchozí majitel jezdit když t bralo asi cca 4,5-5,8 l/100 km. Takže cca po 1000 km přisla na řadu má ruční šikovnost a trošku jsem se podíval pod kapoty, co je kde ošizené a špatné nastavené.
Podařilo se mi naladit karbuátor podle zde uvedených "samodoma" návodů od jiného majitel této motorky a spotřeba se mi nyní pohybuje cca 2,9-3,2 l /100 km.
Výkonově pro mě super, protže peážně jezdím sám a přitelkyně je drobnější, takže také žádný problém i s delšími převody - koupě 14-ti z. kolečka.
jediný problém, který jsme za půl sezony měl byl ten, že mě srazil mladý kluk s autem z boku a padl jsem i s motorkou, zřejmě se vinou toho dostalo trochu zduchu k termostatu a neotvíral mi tudíž chladící okruh - již vyřešeno.
Bohužel jsem padl ještě jednou v praze na mokré čáře vlivem své hlouposti a sjetých čínských původních gum, naštěstí motorce se nic nestalo, jen praskl plastík na rukojeti u plynu.
Nyní 23,12, 2015 je odstrojena v mé dílně ve sklepě a kontroluji vše co je možné zkontrolovat a rádně namazat a dát patričnou péči + výměna gum.
Mé zkušenosti s touto motorkou jsou zatím velmi kladné, vydržela dva pády, bez nějakého elkého poškození a tudíž bez další velké investice do náhradních dílu, jako to býva u značkových motorek. motor když jezdec není úplně hluchý a citově vůči mechanickým věcem tupý, tak není problém ho řádně nastavit pro příjemnou jízdu bez klepání a jiných nežádoucích projevů.
trinnlee ty vosle,suzuki měla zobák už na dr BIG v 87
Jestli ti vyhovuje tak není co řešit
(Neprestavaji mě udivovat místní odborníci kteří tvrdí že Suzuki kopíruje BMW zobák )
Ja ti fandim, ale rozhodne neni motorka stejna, jen jen tim, ze stoji vic a je na ni napsano treba HONDA... Ono bys videl po 50-100k ten rozdil.
Taky bych chtel umet se takhle stourat v motorce