PROFIL MOTORKY

Motorro BM 400 Velas (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Salat11
Vloženo 23.12.2015
Aktualizováno 23.12.2015
Zobrazeno 3 424x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Byla to koupě spíše na rychlo, kdy jsem prodal předchozí 125 kvůli dojíždění 45 km skoro každý den do Prahy(práce, škola). Byla to poměrně levná koupě vzhledem ke stavu motocyklu a narazil jsem na ní úplně náhodou.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki SM 250: důvod neuveden

První dojmy - Při první jízdě z prahy v půl jedné v noci, dky jsme ji přivezli z nejzasších koutů Moravy byla stylem, hlavně se udrž na silnici. Byl jsem zvvklý n jiné chování motorky lehčí, takže mi prvních pár zatáček skutečně zavařilo. Ale jinak poměrné příjemná změna výkonu z předchozí kubatury, pohodlnější než předchozí yukina.

Motorku bych doporučil pro - Pro řidiče, kteří chtějí silnější moto než 125 ccm a nechtějí shánět drahé díly a kupovat zbytečně drahé moto jen kvůli tomu, že je tam napsano "xxx". Kdo se stará ten jezdí, kdo na motorku sere ten dlouho nejezdí, toto platí pro čínské i značkové motorky!

Doplňky na motorce - Kufr, nemám potřebu instalovat doplňky

Recenze

Koupil jsme ji s 5500 tachometrovými kilometry. nyní mám 9800 po cca půlce sezony.

první zkušenosti - hůř jsem si zvykal na jízdní vlastnosti než u přechozí moto, ale nyní již vše OK a dokonce bych řekl, že manipulovatelnost je velmi dobrá. Rozhodně je super velká nádrž (22 l) a sedadlo a posed ze kterého mě za 40 minut jízdy nebolí záda.

Bohužel moto jsme koupil s "nenastaveným" karbecem, nevím jak s tím mohl předchozí majitel jezdit když t bralo asi cca 4,5-5,8 l/100 km. Takže cca po 1000 km přisla na řadu má ruční šikovnost a trošku jsem se podíval pod kapoty, co je kde ošizené a špatné nastavené.

Podařilo se mi naladit karbuátor podle zde uvedených "samodoma" návodů od jiného majitel této motorky a spotřeba se mi nyní pohybuje cca 2,9-3,2 l /100 km.

Výkonově pro mě super, protže peážně jezdím sám a přitelkyně je drobnější, takže také žádný problém i s delšími převody - koupě 14-ti z. kolečka.

jediný problém, který jsme za půl sezony měl byl ten, že mě srazil mladý kluk s autem z boku a padl jsem i s motorkou, zřejmě se vinou toho dostalo trochu zduchu k termostatu a neotvíral mi tudíž chladící okruh - již vyřešeno.

Bohužel jsem padl ještě jednou v praze na mokré čáře vlivem své hlouposti a sjetých čínských původních gum, naštěstí motorce se nic nestalo, jen praskl plastík na rukojeti u plynu.

Nyní 23,12, 2015 je odstrojena v mé dílně ve sklepě a kontroluji vše co je možné zkontrolovat a rádně namazat a dát patričnou péči + výměna gum.

Mé zkušenosti s touto motorkou jsou zatím velmi kladné, vydržela dva pády, bez nějakého elkého poškození a tudíž bez další velké investice do náhradních dílu, jako to býva u značkových motorek. motor když jezdec není úplně hluchý a citově vůči mechanickým věcem tupý, tak není problém ho řádně nastavit pro příjemnou jízdu bez klepání a jiných nežádoucích projevů.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VlaHa
VlaHa napsal 03.10.16 v 16:26

trinnlee ty vosle,suzuki měla zobák už na dr BIG v 87

klondajk
klondajk napsal 27.12.15 v 17:08

Jestli ti vyhovuje tak není co řešit
(Neprestavaji mě udivovat místní odborníci kteří tvrdí že Suzuki kopíruje BMW zobák )

pajapaja
pajapaja napsal 27.12.15 v 15:41

MARTlN
MARTlN napsal 26.12.15 v 20:21 9b.

Ja ti fandim, ale rozhodne neni motorka stejna, jen jen tim, ze stoji vic a je na ni napsano treba HONDA... Ono bys videl po 50-100k ten rozdil.

dalinv
dalinv napsal 25.12.15 v 22:44 10b.

Taky bych chtel umet se takhle stourat v motorce

Více komentářů



TOPlist