Je to motorka pro požitek z jízdy která umí brát ale hlavně dávat...
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Na třipade jsem před koupí už několikrát jezdil a tak mě v ničem nepřekvapila. Jízda na ní byla zábavná a proto jí člověk odpustí i drobné nedostatky v podobě vibrací a absence pátého rychlostního stupně (doufám, že do budoucna se mě tento problém podaří vyřešit). Po ujetí prvních stovek kilometrů jsem asi pochopil záměr konstruktérů... :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro fanoušky značky Jawa
Doplňky na motorce - Plexi Puig
El. otačkoměr
Plovoucí kotouč 320mm
Pneumatiky Bridgestone BT45
Kyvná vidlice vlastní konstrukce
Motokufr GIVI
Pav 40
Bezkontakt IMFsoft Jawa - CZ - Trabant ignition
Silentbloky motoru
Čirá optika
Progrip a závaží řidítek
Zkrácené tlumiče výfuků
12V zásuvka + GPS
Síťka sedla
Sportovní řidítka 640
Stupačky Jawa Travel
Karburátor DellOrto PHBH 28
Otevřené sání
Recenze
Jawa 350 je Československá klasika a její jednoduchost a spolehlivost je zárukou silného požitku z jízdy již pří nízkých rychlostech.
Motorka se nejlépe cítí v garáži, ale i přesto s ní ročně najezdím tisíce kilometrů.
Dá se s motorkou cestovat? Po nezbytných úpravách podvozku, brzd a zapalování se dá s Jawkou i cestovat.
Sezóna 2016 byla hodně sympatická co do počtu kilometrů (asi pět a půl tisíce), tak i co do počtu navštívených míst. Za poslední dvě sezóny jsme projížděli tu naší zemičku křížem krážem a musím říci, že je tu krásně. Když jsem si třipade kupoval tak by mě fakt nenapadlo že na ní budu celé léto lítat a už v listopadu mě bude chybět ten Týneckej zázrak. Proto je v plánu už příští sezóna kdy bych se chtěl podíval i někam dále než na naše hranice. V plánu je: Polsko-Slovensko-Maďarsko (Balaton). Samozřejmostí je i ČR.
S příchodem nové sezóny bylo potřeba udělat nějaké opravy a s tím došlo i na úpravy...
V první řadě přišel na řadu krk řízení. Když už byl celej předek dole, tak jsem udělal vše - nová gufera předních vidlic + olej. Pak jsem objednal horní brýle z nové 640tky. Díky těmto brýlím jsem mohl snížit předek pro lepší rozložení váhy v zatáčkách. Pro jistotu jsem podložil pružiny podložkami pro sajdu.
Poslední úpravou předku byly sportovní řidítka ze 640tky.
Když už byla motorka rozebraná, tak jsem konečně udělal i zadní tlumiče. Zásadní fatál byl po nalití nového oleje... Ve všech příručkách je psáno 47ml, což je dost málo. Nakonec jsem našel origo z Březnice kde je uvedeno 75ml, což je množství oleje které jsem z tlumiče vylil. Po nalití správného množství, tlumíč funguje skvěle. Zmizel mrtvý chod v horní části.
Nová úprava (plán) - je potřeba zaklapkovat!
Novým klapkám budou sekundovat dva karburátory DellOrto PHBH 28.
Podpora kampaně - Stop zbytečným renovacím :
http://www.motomaga...u=100&pos=kampan
Moc pěkné vozítko. Gratuluji! Ať Ti jezdí o 106!
Hezká, at' slouží !
Jo, paráda, 10.