BMW R 1200 RT (2015)

Vlastník APALUCHA
Vloženo 20.10.2015
Aktualizováno 28.11.2017

Motorka na cesty a projížďky sólo i v tandemu.

Motorka koupena od BMW - Naprosto špičkový servis a informovanost od prodejce.

Triumph Trophy 1200: Triumph není u nás tak rozšířený a nakonec nám sedlo BMW
Moto Guzzi Norge 1200: Nakonec nás prostě neuchvátila

První dojmy - Naprosto návykový zvuk motoru. Jakoby se zdálo, že je dělaná na míru. Úchvatný design

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodové cestovatele a kochače

Doplňky na motorce - Motorka je vlastně už v základu vybavena, takže se dokupovali jen drobnosti.
Jako první jsme koupili BMW Motorrad Navigator. Museli jsme dokoupit topcase, který bohužel měl z výroby stříbrný vrchní kryt, takže jsme zkusili známého ohledně lakování. Do topcasu jsme nainstalovali síť od Touratechu. Tankvak od Touratechu jen na drobnosti. Boční brašničky na madla od Touratechu. Jako poslední věc jsme sehnali chrániče válců v nerezové sestavě.

Po prodeji Burgmana, který na dva byl opravdu silně přetížen, a tak jsme hledali něco nového. Hlavní podmínka je, že motorka bude hlavně pro dva. Takže jsme se snažili najít něco s pořádným sedlem, komfortem a také se silnějším motorem. Choppery a cruisery jsme vynechali a hledali něco cestovního.

Po jedné výstavě a několika prohlídkách v Showroomech jsme se nakonec sešli u BMW. První prohlídka nového RT-čka znamenala předzvěst, že druhá prohlídka se bude už souhlasit s koupí.

Motorka je úžasná. Plná techniky, která je zprvu složitější na obsluhu, ale po chvíli padne do ruky a krásně zapadne do skládačky a vytvoří úžasný bike.
Jízda je opravdový zážitek. Chce to trochu už znalost jízdy aby to člověk nepřehnal a to s touhle motorkou jde velmi snadno. Požitek je úchvatný, motorka se nádherně vede a dokáže provést po nádherných silnicích svižně a komfortně.
Motor jako dvouválcový boxer je skoro až strašidelný, ta síla a ten výkon. Úžasný až naprosto děsivý.
Brzdný účinek brzd je perfektní na těžkou motorku i s plnou zátěží není problém motorku zabrzdit velmi rychle a bezpečně.
Spolujezdec si hoví a vychutnává si jízdu společně s řidičem. Komfort u této motorky je brán i na spolujezdce a to i vyhřívaným sedlem.
Úložný prostor je na motorce opravdu ohromný a to díky tomu, že součástí motorky jsou dva boční kufry o objemu cca 28 litrů. Dvě menší schránky u kokpitu a menší schránka pod sedlem. Vše je nakonec zamykací centrálním zamykáním.

Motorka je hlavně a pouze na silnice. Určitě zvládne i horší cestu, ale kdo tam vezme tak nádhernou motorku.
Bike Vám nabídne nádherné jízdy.

Honza_Kutil
Honza_Kutil napsal 23.07.16 v 12:20

Ahoj mám prosbu neměl by si odkaz na tu ochranu na klíče?

Letoun
Letoun napsal 22.07.16 v 11:47 9b.

Taky jsem naprosto spokojenej a ty zvuky při řazení už nevnímam. Možná budu volit jiný pneu než mam, ale zatim nevim jaký.

Stimpy
Stimpy napsal 06.02.16 v 10:32

Rozhodně krasavec 👍

Stimpy napsal 06.02.16 v 10:32 10b.

FatBoy105th.
FatBoy105th. napsal 22.10.15 v 16:46 10b.

sravna volba at to jezdi