renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ElFidel
Vloženo 27.9.2015
Aktualizováno 17.2.2016
Zobrazeno 890x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


MZ jsem koupil za 7 500,- s protočenou spojkou a uraženou brzdovou pumpou v červenci 2012. Měl jsem ji 3 roky, nikdy mě nezklamala, vždy dojela, motor vždy šlapal jak měl. (Byl originál z fabriky, žádná domácí GO z druhovýrobních dílů).

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Oproti Simsonu neskutečný nářez. Do 100 km/h parádní zrychlení. Krásná spotřeba kolem 4 litrů. Přední kotoučovka průměr, zadní simplex buben neskutečně jedovatej. Nádrž na 17 litrů při spotřebě 4/4,5 litrů na sto naprosto vyhovující. V září 2015 jsem ji po třech letech prodal jako třetí majitel... Ale život jde dál.

Doplňky na motorce - Digitální hodiny

Recenze

MZ jsem ve svém okolí moc neviděl, když už, tak 150tky... Přemýšlel jsem nad Jawou 350, ale (jawaři promiňte) třinda je prostě krompáč proti MZ...

Motor ožívá nad 3 000 otáček a jede až do 6 000, pak zase uvadá, spektrum použitelných otáček je docela malé. Na MZ jsme jezdili častou ve dvou, asi tak 80% ježdění a motor na své pružnosti neztrácel.
Těch cca 150 kg se ovládalo krásně pohodově a s lehkostí, v rámci možností to byla i docela pohodlná motorka, ikdyž můj tehdejší batůžek měl výhrady při delších cestách. :)

Jediná závada, jakou jsem kdy měl, bylo gufero vlevo na klikovce, oprava byla otázka 15cti minut.

Na motorce jsem toho udělal dost, hodně jsem do ni investoval, nebylo v plánu ji někdy prodat...
Ode mě měla novej lak, novou řetězovku, nové pneu, vejfuk, zadní tlumiče Zbrojovka Březnice, blbosti jako novej zadní blatník, držák budíků, gripy, zrcátka a spoustu dalších drobností. Ale ty druhovýrobní díly... To je hrozná tragédie.

Už nevím co napsat, na svém předchozím účtu zde jsem ji měl popsanou dopodrobna i s deníkem... Někdy to celé sepíšu a vložím opět sem.

Letos jsem nečekaně přišel k Hornetu a musel jsem se rozhodnout, jestli prodat Simsona nebo MZtku. Simála jsem si nechal, protože je v rodině od novoty, od roku 1990 a navíc se mi hodí jako přibližovadlo co jezdí za 2 litry. A tak v září 2015 jsem tohle své zlatíčko nakonec prodal a jsem rád, že do dobrých rukou zkušeného motorkáře.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist