Můj Tracer mně poskytuje dostatečnou porci zábavy, ale i adrenalinu když se jdu po práci svézt po našich horských okreskách. Když je ale potřeba zajet si o víkendu s partnerkou třeba na Moravu na vínko, tak to zvládá též za jedna.
Motorka koupena od FIRMA:Prestige moto (Praha 6-Řepy) - Spokojenost, dobrá komunikace.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800X Crossrunner: Váha,výkon,cena
První dojmy - Tracer mě učaroval hned jak jsem ho poprvé osedlal. Byl začátek února a byla to první předváděčka u nás v ČR. Venku vládla paní zima a první možnost svezení na traceru byla až na jarním motosalónu. Přesto jsem někde uvnitř cítil, že je to přesně to co hledám a tak po poradě se svým svědomím ho zrovna objednal.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro všechny kdo mají radost s jízdy na moto ostřejším tempem, ale i poklidná jízda tomuhle bajku nedělá také žádné problémy.
Doplňky na motorce - Padáky RD moto, Kufry Kappa a Givi, plexi Ermax, led blinkry Yamaha, proužky Baracuda, přídavná světla, zásuvka 12V,páčky M-style, svody+výfuk od MIVV. vyhřívaná hefty Oxford, tlumič řízení, mřížka chladiče, atd. Video se zvukem zde odkaz
Recenze
I přesto, že jsem byl se svou bývalou Hondou NC700x celkem spokojený, pokukoval jsem po něčem silnějším a takzvaně dospělejším. Po zkušenostech s hondou padla volba nejprve na nového Crossrunnera. Honda konečně vyrobila něco na čem se dá nejen jezdit, ale na co se dá i koukat. Potom ale Yamaha postavila proti Hondě nového Tracera a při pohledu do tech. parametrů na design a koncovou cenou nebylo co řešit. Ze začátku mě sice chvilku trvalo než jsem si zvyknul na trošku odlišnou ergonomii ovládání na řidítkách a taky na řazení. Chce to ale trošku pojezdit, poladit a přejde to postupně samo do krve. Co se týče motoru, tak o tom se dá říct jenom jedno, prostě bomba. Já byl zvyklý z ENcéčka na celkem pěknej spodek, bohužel brzo přišel konec v podobě omezovače. Tady se nic takového nekoná, motor má dobrej jak spodek tak vršek a tahá jak zběsilej, je to prostě třívál. Z motoru jsem prostě jednoznačně přímo nadšenej. Horší je to se zvukovým projevem v nižších otáčkách, je to jak říká jeden můj kamarád, takovej Warburg, ale od 6tis. otáček je už v pohodě. Chtělo by to do budoucna nějakej laďáček. Jízdní vlastnosti mě taky vůbec nezklamaly, troufám si říct, že si tady u nás na horách v zatáčkovitých úsecích i dost dovolim. Jen si to chce trochu pohrát s nastavením podvozku, zadek mi připadá trošku měkčí.Trochu mě zarazil neklid předního kola ve vyšších rychlostech tak okolo 190km v hod. a byl jsem s toho docela otrávenej. Postupně jsem přišel na to, že příčinou je aerodynamika. Řidítka jsou fakt dost široká, což je fajn (údajně širší než na géesu) ale když chcete jed fakt rychle je třeba se tomu trošku přizpůsobit a jak se říká zabalit se( motor na to má). Co se týče spotřeby paliva, tak já vím, že všichni říkají, že to neřeší, ale ve finále je to jinak. Tak já byl z ENcéčka dost rozmlsanej ta Honda dokázala fakt jezdit za hubičku, ale s Tracerem to je taky uplně v pohodě. Samozřejmě, když se tahá, tak si o své řekne, ale jel jsem s ním letos Grossglockner najeto něco kolem dvou tisíc km a průměrná spotřeba pod pět litrů na sto a to jsme docela mazali. Motorku jsem měl naloženou báglama a přesto neměla problémy s jízdními vlastnostmi, delší přesun úplně v pohodě. Je to cesťák jak má být se vším všudy, ale když se chcete jen tak vyblbnout a odreagovat po práci, tak s tím nemá 190 kilový (suchá hmotnost) Tracer sebemenší problémy.
Prostě radost ho mít v garáži
Pěkný
Moc pěkná
Krásná moto a hlavně slušná recenze. 2018 do ní asi půjdu, za ty peníze opravdu rozumný bike. Pokud mne tedy nepřesvědčí pan Triumph Tiger sport 2017, nebo Kawa Z1000SX 2017, ale už je to cca 40 000,-Kč navíc
PS: co spolujezdec?
Dobrá recenze. Pomohla