renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 750 Big (1988)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník miligen
Vloženo 22.5.2015
Aktualizováno 9.10.2015
Zobrazeno 4 806x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Poctivý pracant s touhou po dobrodružství.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:HD COM (Plešice)

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Na první dojem jsem ho nechtěl. Připadal mi nemotorný a těžký. Pak jsem se pořád vracel, až jsem si ho odvezl domů.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce trochu zavzpomínat na 90 léta, když se tyto stroje poprvé u nás objevily a my kluci, jsme si mysleli, že je nikdy nebudeme mít v garáži :-)

Doplňky na motorce - Držák navigace Garmin Zümo 550, vyhřívaní rukojeti, padací rám, objednáno vyšší turistické plexi

Recenze

Hledal jsem druhý stroj na nějaké jezdění po nezpevněných cestách v nastavené cenové relaci ( 30 tis. )
Biga jsem uviděl ve firmě HD Com poprvé v srpnu 2014. Byl dovezen z Itálie po druhém majiteli, který na něm více jak 10 let nejel a ani ho nenastartoval. Dle toho to taky vypadalo, motor se netočil, spojka strhaná a brzdy nešly ani zmáčknout. Nicméně vzhledově vypadal suprově a daly se věřit i najeté kilometry ( 44070 Km).
Motorku jsem koupil za cca 1000 Euro a na začátku prosince jsem si ji na vleku odvezl domů, kde jsem na ní začal pomalu pracovat. Po předchozí dohodě s prodávajícím, byla motorka částečně zprovozněna a již dovybavena nějakými doplňky. Na motorce bylo uděláno:
- výměna oleje + filtru
- výměna oleje v předních tlumičích
- nové svíčky
- nová baterie
- ultrazvuk karburátorů
- brzdové desky, pancéřová hadice a brzdová kapalina
- 12V zásuvka + vyhřívaní řidítka
- vyčištění nádrží a vylití nádrží epoxidem
Vše mě stálo dalších 10 tis.

Poté co jsem dovezl motorku domů jsem zjistil, že levá nádrž je neprůchodná a karburátory tečou jak cedníky. Tak že vše dolů. Na internetu jsem našel chlápka jménem Bob, co je machr na Bigy a jelikož byl tou dobou zrovna bez práce, nabídl jsem mu víkendovou brigádu Bob to pojal velice poctivě a vše nechal dělat mě a jen mi říkal co a jak mám udělat abych se to naučil, což byly asi nejlépe investované peníze za brigádníka. Kompletně jsme rozebrali karburátory, vyměnili všechny těsnění a vše jsem dokonale dočistil (byl to humus). Po seřízení karburátorů nastal první start motorky, což bylo něco úžasného. Zprovoznili a odvzdušnili jsme přední brzdu a začali se zabývat neprůchodnou nádrží. Nešlo to odstranit našimi silami, tak jsem to poslal zpět na reklamaci a koupil další nádrže od Boba. Obě jsem je nechal nastříkat, vykytovat a udělat nálepky.
Dále jsem Bigovi koupil nový výfuk LeoVince (originál prorezavěl) a nechal od kamaráda udělat nové svody. Zvuk je neskutečný.
Při první demontáži nádrží jsme vyměnili všechny palivové hadičky, vyčistili palivový kohout a dali nový palivový filtr. Nicméně po první jízdě mi došel v pravé nádrží benzín a v levé bylo plno. Hadička byla někde skříplá a jedná nádrž neprůchodná. Nádrže opět dolů a další výměna.
Nedávno jsem motorku přezul na pneu Mitas E09, což je super guma na šotolinu. Na asfaltu dost hučí, ale s tím se počítá. Zároveň jsem koupil nové obložení zadních brzd, nový brzdový kotouč a kompletně vyměnil spojkové lamely, pružiny, plechy, těsnění.
Teď jsem ve fázi, kdy jezdím co nejvíce kilometrů, abych odstranil ještě nějaké případné neduhy před připravovanou cestou s Bigem do Rumunska. Máme najeto 1000 Km a až na nějaké drobnosti, které se postupně odstraňují je to super.
Motorka není žádný trhák. Nějak mne ale prozatím unavily stroje nabité elektronikou a po předešlých strojích ( BMW R1200 GS, K 1300 R ) mi nejvíce radosti dělalo oživovaní tohoto legendárního stroje a teď těšení se na cesty.
Postupně řeším uchycení kufrů, ale jelikož cestuji převážně sólo, tak válec a nějaké druhé zavazadlo na sedadlo bude muset stačit.¨
Zátah a zvuk motorky je příjemný, syrový nelineární, ale to je to co od motorek tohoto ročníku narození očekáváme. Dámy tohoto ročníku jsou ženy v nejlepším věku, ale tento gentleman je už silák po čtyřicítce

Update: první stroj jsem prodal a nyní se věnuji naplno tomuto gentlemanovi Momentálně jsem na částce 53 tis. včetně pořízení stroje a je to skoro nový stroj.

Tak Big byl nakonec prodán kamarádovi, který se do něj zamiloval a vzpomněl si na mladá léta. Nabídce nešlo odolat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Leoš73
Leoš73 napsal 18.06.16 v 18:55 10b.

Super moto

lubin1281
lubin1281 napsal 10.04.16 v 11:41 10b.

:)

3neczak
3neczak napsal 10.08.15 v 18:49 10b.

Co dodat? 10 b.

kundatrak
kundatrak napsal 29.05.15 v 22:39 10b.

Pěkně sis s ní vyhrál

Shawi
Shawi napsal 27.05.15 v 14:20

Kus dobré práce, gratuluji a hodně kilometrů přeji.

Více komentářů



TOPlist