renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 550 (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník NXram
Vloženo 18.5.2015
Aktualizováno 18.9.2023
Zobrazeno 2 508x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Klasika v origo stavu,chlazená vzduchem a s krásným zvukovým projevem ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jan Moravčík - Motoboardel (Chomut - Co dodat, Honza je férový chlap a je to už třetí motorka koupená u něj. Opět jsem jí ani neviděl, vše jsme probrali po telefonu a motorku mi přivezl.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Motorka je sice v origo stavu a má najeto jen 29.000 KM, ale dlouho stála, takže nějaká ta koroze se na ní podepsala. Momentálně rozhoduji, co s ní ... Buď celková renovace do origo stavu nebo nějaká stavba. Ale asi se přikláním k originálu

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce něco krásného, svého a s duší. Pokaždé, když se na tyhle starší motorky zadívám, mám takový nějaký zvláštní vnitřní pocit ...

Doplňky na motorce - Díky bohu nic

Recenze

Po usednutí za dosti podivná řidítka, působí motorka velmi příjemným dojmem .




Je taková malá, dobře ovladatelná i když váží cca 225kg, samozřejumě žádný trhač asfaltu. Co mě mile překvapilo, je ukazatel zařazěné rychlosti na palubce ! Překvapí plechový přední blatník a šest rychlostí. Krásná klasika chlazená vzduchem, kterou ještě čeká dlouhá cesta ke znovuzrození. Motorka má přední brzdy a vidle propojené brzdovou hadičkou, u žádné jiné GS550 jsem to nenašel, musím prozkoumat
No zase jsem si udělal radost, myslím, že i moje drahá ženuška už rezignovala, prý mi není pomoci ... ANO, není, jsem BLÁZEN a kdyby to šlo, koupil bych každý týden alespoň jednu motorku
















16.10.2015
Tak jsem to přehodnotil a po konzultaci s léčitelem jsem se rozhodl celou motorku rozebrat a zrenovovat. Ten motor má opravdu těch 28.000 KM !!! po rozebrání je uvnitř jako nový ! A tak tedy rám a některé další díly šli do komaxitu, přední trubky na nový tvrdochrom k panu Antošovskému, nová řidítka, zrcátka, opískovat motor, vyleštit atd. Nový potah sedla dle starého vzoru, nové pneu, koplet nové náplně a filtry, vyčištění karburátorů, repas zadních tlumičů... Jen lak chci nechat origo 1983, teda zatím )) Jen ten Antidive zatím nejde rozhýbat, tak uvidíme .
Po léčebné kůře doplním foto
Ta po vyčerpávajícím shánění dílů a finanční injektáži GS znovu vrčí a je to nádhera




Lak se nechal původní a jsem za to rád





Už je pěkně doma u ostatích a čekáme na pěkné počasí, hrozně se těším až se projedu



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 12.12.23 v 19:32 10b.

Parádička.

romla411
romla411 napsal 03.03.16 v 12:13 10b.

Ty jo ty si dobrý střelec takových mašin doma. Roba pyskuje a to sem si přitáhl domů jenom jawku 350 639ku . Fandím ti

3neczak
3neczak napsal 10.08.15 v 18:50 10b.

Co dodat? 10 b.

vwlasta
vwlasta napsal 18.05.15 v 21:03

10b ja mam o dva válce méně

p.epanica
p.epanica napsal 18.05.15 v 16:45 10b.

Pro mě deset ...

Více komentářů



TOPlist