Celý spodek motoru byl zapatlaný vrstvou oleje. Byl všude. Spodek motoru, kyvná vidlice, jak na ní za jízdy nalítal, rám pod stupačkou na pravé straně, součástky nožní brzdy pod stupačkou. bylo ho tolik, že nebylo jisté odkud uniká. Vypadalo to dost hrozivě.
Zkusil jsem cestu nejmenšího odporu. Celé jsem to umyl petrolejem (vždy nejlepší čistič všeho kolem motorek) a vypustil jsem olej a vyměnil jsem filtr oleje. A hele! Prasklý těsnicí kroužek! A byl jsem doma. Všechno jsem pořádně vyčistil a vytřel. Vyměnil jsem raději oba těsnící kroužky ve víčku olejového filtru a když jsem vše sestavil, nalil jsem nový olej.
Motorku jsem zahřál a nic. Spodek zůstal čistý.
Ještě jsem na noc položil pod mašinu čistý bílý papír a nechávám ho tam od té doby. A je stále čistý a bílý.
Vlastník | Kadlos | |
---|---|---|
Vloženo | 27.7.2017 | |
Aktualizováno | 1.4.2018 | |
Zobrazeno | 936x |