Vlastník | ThomsonMotorson | |
---|---|---|
Vloženo | 6.6.2012 | |
Aktualizováno | 15.11.2022 | |
Zobrazeno | 2 929x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
Vlastník | ThomsonMotorson | |
---|---|---|
Vloženo | 6.6.2012 | |
Aktualizováno | 15.11.2022 | |
Zobrazeno | 2 929x |
Mašina jak lusk, presne tak ako si predstavujem 592ku Spoľahlivá motorka a po vyladení aj celkom schopná jazdiť nad 90km/h úplne v pohode.
TuldaPPOS: mrknu se zítra.
Zdravím tě, chtěl bych se zeptat jestli víš jaký máš na motorce karbec? Jaký jsou na něm trysky. A jak máš nastavený volnoběžný šroub!?
Díky za info a ať to jezdí!!!
KAWAHAB: tak servis dostala, ale generálku ne. Je stále v původním stavu. Dík za komentář
Pěkná staruška Nepokazitelná,při takovém servisu
Boss.trx850 a pp377
Děkuji pánové za slova chvály a hodnocení profilu Jawy. Vážím si toho.
super
Super počtení a pěkná motorka. Jsem taky Jawař nostalgik, takže mě recenze srdcaře vždy potěší. A ten původ(dědictví po tátovi) - PARÁDA
kaw.38: díky
Ladyss a Tripbiker: díky pánové za hodnocení a komentáře. Ano, jízda na dvoutaktní staré Jawě, má své kouzlo.
Má svoje kouzlo, ať slouží
Cmiral: asi to chce trochu laborovat, díky za radu. Tlumičák nemám i když tu mám hydrauliku. Ale to je řidina.
olej dávám tlumičový řízlý motorákem, pom?r si musíš najít vlastní vzhledem k vůlím a opotřebení dílů
Vztah se prostě musí budovat, ať k ženě, nebo k motorce
Targus: Ty si sem vlít, jak kameň. Hned si říkám: to bude nějaký synek rázovitý. V Místku mám rodinu
Na tom vylití něco bude. Uvažoval jsem o tom. Budu dělat ještě jednu a tak bych mohl vylít obě. Díky za radu .
Strečka jo, ale kolem hrdla dát pod ní a nad ní, dostatečně silný hadr. Holt si lépe pohrát s balením..
Dík za hodnocení Mám nejvýše hodnocené bužírky na heftech
Buď zdráv
Jsem zapomněl na hodnocení...
Za motku ti nedám nic, bo je to starý křáp, čmoudí, smrdí, nejede, je málo kapitalistická, je na ní málo plastů a tak všelijak podobně.
Hvězdy dávám VÝHRADNĚ za ty pleteniny na rukojetích!
Kdo je kdysi na své mašince neměl, jako by nebyl...
Příteli,
benál z nádrže fofrem ven a nádrž po vysušení a odmaštění vylij fofrem barvou, jinak se dočkáš nemilého překvapení v podobě další koroze. Postačí necelá decka dvousložkové epoxidové barvy. Namícháš, naliješ a pak už jenom dlóóóóuho otáčíš, aby se barva dostala úplně všude. Já jsem volil bílou barvu, pak je v nádrži všecko vidět, jak nečistoty, tak hladina benzínu.
Co se týká kyseliny, barvě neudělala nic, ale poškodila mi chromy!!!
A hádej, jak!
Samozřejmě zatekla pod strečku, takže bych ji OPRAVDU nedoporučil vůbec nikomu. Raději nádrž na volno a pečlivě utírat případné potřísnění vnější strany nádrže.
Bezva stroj
Cmiral: díky za radu. Motorka má 39tis v držení od nova u děda, otec, syn. Ježdění prakticky sólo. Ale uznávám, že by to mohlo nastat.
Ještě pozn. k tlumičům. Při repasu zvaž i výměmu pružin jak předních tak zadních měl jsem jich i uż pár prasklých na starých tlimičích.
na burze kupuju trosky zrcátek a skládám, jedno jsem dokonce vyhrabal doma i s extra silným držákem (netřepe se) a stačilo si nechat vyříznout sklo . I origo se ale třepe jak ta skoro stejná replika . Dnes jsem si jednu zachovalou zmiji dal na sklad .
Cmiral: replika je jakože na oko... Origo se dalo vyklápět a nastavit. Tohle nic. Mrknu po burzách a seženu si originální.
Gumu jsem chtěl dát na zeď, jako památku a Ty říkáš, že šup s ní na bazar Copak guma je furt cajk, jen duši, kterou jsem vytáhl a lehce nafoukl skrz focení, ihned praskla. ..zpráchnivělá. Byla klika, že mě podržela a nerupla.
Pozor i ty starý Barumky vzor zmije se cenní a vydrží víc jak ty dnešní, že by už nebyla guma gumou? Repliková zrcátka mám bohužel taky a lemovka po pár vytažení stroje na sluníčko popraská tak si kup pár náhradních. Sehnal jsem si i původní originál uloženku a lemovka co drží sklo je z plastu! Ať se daří.
Petasek69: díky
Nádherný kousek
Marty68: čoveče kamaráde, víš, že mě teflonka napadla taky. Budu jí motat na špičky laufů, mám tam vyráběné, takové trysky. Vynikající zvuk. A okolo nich mi prská oil. Díky za body i tip
Kásná panelka! Na těsnění jsem dostal jako tip - teflonovou pásku...Taky mně kýva hulí jak sádrový ježek kde nemá.
Mě ta šňůra vždycky časem vyprdí ven, ale pravda, že to je za čas a přemotat to, zase tolik námahy tělu nedá.
Mažu taky zatracovaným M2T nebo M6AD a používám jako ucpávku kamnářskou šňůru . Těm echt mastným vodičkám nevěřím .
Cmiral: děkuji za hodnocení. Zrovna jsem přišel s dílny od demontáže laufů a nádrže. Furt je co dělat
Nádherná
Scarabeo: to je, díky
Super mašina.
Bikerr3979: dík za návštěvu a body. Je to jak píšeš, jízda je naprosto jiná liga, než moderní stroje. Já říkám, že když jedeš na starým dvoutaktu, tak cítíš, jak mu bije srdce.
Zdarec Juro, klidnou sezónu :)
máš nádhernou patinovku.Já mít tu svoji v tomto stavu tak bych ji nerenovoval. Dokonce máš dobový tuning z bužírek na rukojetích.To je dvakrát super Je to přesně jak píšeš taky jsem měl pocit že jedu na raketě s plochou dráhou letu.jak se jich tak báli komanči. Ten výkon byl tak uchvancancující že jsem z toho málem čůral maggi v kostkách Po litrovým FZS 1000 už se mi nezdá tak výkonná ale zato je jízda na ní nadprůměrně obohacující a krásná. Přeju ti mnoho pohodových kiláků,měj se fajn.Jura.
dík
Jejda, na to se tak hezky kouká. Pamatuji,pamatuji ...doutníky, buxy, nosič s řemeny, klobrc nad karbecem, vyplétané ručky ...a ten zvuk, kurňa, zapotili se mi oči.
Nesmíš se zlobit, ja ti musím dát jenom 10 bodů.
Teď už vím, že Jawka nezahyne ! Co Lenin, pche, Jawka je věčná.
Kluci dík. Je v origo stavu, jak se koupila. Jen desítky let uložená v tichu Origo není barva motůra, to sem kdysi z mladické nerozvážnosti stříkl sprejem, I kdy ji to na kráse neubralo..
Pěkná .
moc hezká nzbastlená Jawička