renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Honda CB 125F (2024)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JuraV98
Vloženo 22.4.2025
Aktualizováno 22.4.2025
Zobrazeno 281x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 3 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pali3x
pali3x napsal 23.04.25 v 09:55 10b.

Skvelá motorka
Hlavne cena novej a prevádzkové náklady určite hovoria v jej prospech. Takéto 125-ky by mohli byť kľudne prístupné aj vodičom s VP sk.B...
Osobne tiež nepotrebujem veľa výkonu, ale 125 ccm (8 kW) je už predsa len trochu málo. Keď už nízky výkon, tak nejakú 350-ku = RE HNTR 350 / Classic, prípadne nová Honda GB350... alebo niečo podobné Dnes je na trhu kopec nádherných motoriek. Jedine, že človek chce cenovo veľmi dostupnú motorku (všetky spomínané sú takmer 2x drahšie).
Na druhej strane na podobných strojoch jazdí celá Ázia

Každý si kupujeme to, čo sa nám páči... U mňa to je "klasicky" vyzerajúca motorka s výkonom povedzme do 30 kW - predsa sa to už dokáže udržať v premávke bez problému

Hlavne nech jazdí a robí radosť...
Popisované "problémy" zrejme budú štandardom podobnej motorky - inžinieri v Honde vedia, čo robia... Predné vidly sú OK... Radiaca páka tiež - možno sa na tom má jazdiť v "šľapkách" ako v Ázii . Navyše motorku preverili milióny Aziatov... (vážiacích po výdatnom obede 50 kg ) Na druhej strane - motorka je v Ázii rodinné vozidlo, takže súčet hmotnosti je určite často vyšší ako 100 kg

Beranidlo
Beranidlo napsal 22.04.25 v 20:37 10b.

Řadicí páku sundej, vyhni ve svěráku víc do strany, ať projde kolem krytu alternátoru, a nasaď o jeden nebo dva zuby víc nahoru. S tím originálním nastavením by člověk musel mít gumový kotník a taneční polobotky.
Když ti to ukazuje 90 km/h, tak skutečnost je 84. A nejlepší gumy na to jsou Michelin City Extra, ale ani těch originál čínských není potřeba se bát. Jestli ta nejistota v zatáčce nebyla způsobená spíš tím obřím kufrem metr za zadním kolem. Svíčku nezapomeň vyměnit každých 12.000 km, vzduchový filtr vypadá, že má kapacitu tak na 50.000 km, ventilové vůle drží a není potřeba je moc řešit. Ani tu přední vidlici. To je tak všechno, na co jsem si vzpomněl ...

callowsick
callowsick napsal 22.04.25 v 19:29 10b.



TOPlist