PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MichaelX
Vloženo 2.5.2023
Aktualizováno 2.5.2023
Zobrazeno 481x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 6 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichaelX
MichaelX napsal 06.05.23 v 15:46

Pedl : to netuším upravovali to v Suzuki Mayer včetně grafu z brzdy , každopádně jel jsem i na originál Banditu 1200 a rozdíl byl určitě velký :)
Guzo : neškrtám při náklonech ale podle pneumatik mi pár mm chybí k maximálnímu náklonu takže si myslím že by to mohlo škrtat někomu kdo využije maximální možnosti :)

Guzo
Guzo napsal 03.05.23 v 05:26 10b.


Neškrtáš rámom pri náklonoch?

Pedl
Pedl napsal 02.05.23 v 19:23 10b.

140 koní To má vačky z GSXR? Neztratilo to trochu zátah ve spodních otáčkách? Jinak já už byl na tachometrových 260 jen změnou výfuku, ale to jsem zkoušel jen jednou. A teď jsem se rýpal v karburátorech, tak ani nevím jestli mám maximálku lepší nebo horší než dřív.

Snekofon
Snekofon napsal 02.05.23 v 14:23 10b.

Jo první bandit byl stejně nejpěknější - měl jsem úplně stejného (se standardním výkonem) a svezení na něm bylo parádní - pohodlné a přitom uměl navodit pocit surovosti jako asi žádné moto po něm. Na výjezdu z vesnice - zařazená 2, vzalo se za plyn, začalo to burácet, vítr foukal, ručičky letěly bleskem nahoru do červeného pole, díky vzpřímeném posezu to tlačilo víc dozadu než u motorek kde je pozice v předklonu - a to všechno dohromady dělalo tu správnou čundrcountry šou...

bandit12
bandit12 napsal 02.05.23 v 14:01 10b.

Parádní stroj. Pravej Bandit

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 02.05.23 v 13:57 10b.

Všechno dobré, ale ty tři hrníčky mezi zrcátky mě vyloženě rajcují.



TOPlist