Vlastník | MichaelX | |
---|---|---|
Vloženo | 2.5.2023 | |
Aktualizováno | 2.5.2023 | |
Zobrazeno | 481x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | MichaelX | |
---|---|---|
Vloženo | 2.5.2023 | |
Aktualizováno | 2.5.2023 | |
Zobrazeno | 481x |
Pedl : to netuším upravovali to v Suzuki Mayer včetně grafu z brzdy , každopádně jel jsem i na originál Banditu 1200 a rozdíl byl určitě velký :)
Guzo : neškrtám při náklonech ale podle pneumatik mi pár mm chybí k maximálnímu náklonu takže si myslím že by to mohlo škrtat někomu kdo využije maximální možnosti :)
Neškrtáš rámom pri náklonoch?
140 koní To má vačky z GSXR? Neztratilo to trochu zátah ve spodních otáčkách? Jinak já už byl na tachometrových 260 jen změnou výfuku, ale to jsem zkoušel jen jednou. A teď jsem se rýpal v karburátorech, tak ani nevím jestli mám maximálku lepší nebo horší než dřív.
Jo první bandit byl stejně nejpěknější - měl jsem úplně stejného (se standardním výkonem) a svezení na něm bylo parádní - pohodlné a přitom uměl navodit pocit surovosti jako asi žádné moto po něm. Na výjezdu z vesnice - zařazená 2, vzalo se za plyn, začalo to burácet, vítr foukal, ručičky letěly bleskem nahoru do červeného pole, díky vzpřímeném posezu to tlačilo víc dozadu než u motorek kde je pozice v předklonu - a to všechno dohromady dělalo tu správnou čundrcountry šou...
Parádní stroj. Pravej Bandit
Všechno dobré, ale ty tři hrníčky mezi zrcátky mě vyloženě rajcují.