Vlastník | PZR | |
---|---|---|
Vloženo | 25.6.2021 | |
Aktualizováno | 19.5.2022 | |
Zobrazeno | 2 887x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | PZR | |
---|---|---|
Vloženo | 25.6.2021 | |
Aktualizováno | 19.5.2022 | |
Zobrazeno | 2 887x |
Jedna vlaštovka jaro nedělá. Může to být smůla. Nevypadá to na nějaký hromadný problém. No uvidíš.
Jinak Africa bude mnohem větší, silnější a těžší stroj. Dost neporovnatelný s NCčkem.
V Auto Jarov koupeno, protoze ji mely skladem snad jako jedini v Praze. Pred tim zrusena objednavka v K2 moto kde mela byt k dodani v prvni polovine cervence. Jinak servisak pri telefonicke konzultaci take nevedel co to muze byt. Ale jel sem na servis do Honda RT Lety, ktery ma dobrou dostupnost na servis a je schopen to udelat na pockani. Bohuzel jsem tech zbyvajicich 8 km uz nedojel.Ted je to v Honda RT. Ale cim dal tim vic premyslim, ze az se vrati ze servisu tak pujde do sveta. Honda me strasne zklamala. Koupis novou motorku a jde do kopru po 1000 km.
"... zitra si v servisu vyzvednu Africu ... Jen skoda, ze je to manual."
Aspoň to bude spolehlivé! Čím míň elektroniky, tím lépe.
NCčko ale pěkné, zase bude šlapat. Jen k tomu Jarovu bych moc důvěry neměl.
Myschan: Uprimne, naozaj neviem, ci je lepsie pri dlhom stati zaradit neutral alebo nie (a co je vlastne dlhe statie), lebo vsade citam rozne informacie a nazory.
S dvojspojkou je to velmi komplikovane - ked som si pozeral princip jej fungovania, tak to vypada, ze jedna spojka je vzdy v stave ako keby si ju drzal, takze v podstate pocas celej jazdy drzis jednu spojku. Alebo sa mylim?
Motofun: Mně zase bylo doporučeno, abych při delším stání neutrál dával, aby se šetřila ta dvojspojka, že je to jako kdybych držel spojku se zařazenou rychlostí, což se samozřejmě nemá. Takže na světlech vyřazuji a bohudík vše funguje jak má.
Super stroj, me to též zešlo zařadit , stalo se to 2x při cca 4000tis. ale vždy při shasnutí motora a nervoznich par minutách to fungovalo ale kontrolka svítila, jezdil jsem dál už pak bez problému, v servisu chybu vymazali a prý byla zaoxidovaná kostra. jestli to je pravda či ne, nevím. ted mám 26 ti a bez jediného problému. mám rv 2017.
Snad to dají brzy dohromady a už nebude zlobit.
Tohle uz se tu resilo na vice DCT Hondach. Odchazi vetsinou ovladaci motorek razeni.
Proste jsem jel a zastavil na krizovatce. Nedelal jsem vubec nic. Pak se chci rozjet, ale ono to nejede, protoze tam je neutral. Tak se pokusim zase zaradit Decko, ale ono to nic neudela a pak misto signalizovanyho N na pristrojovce zacne blikat "pomlcka". Vypnuto - zapnuto, ale je to stejny. Necham to vystydnout a zkusim znovu se stejnym vysledkem. Kdyz jsme to sunadli z odtahovky tak uz slo zaradit ale svitila kontrolka PGM-FI.
Velmi dobra volba, Len sa spytam na podrobnosti: Jak to myslis, ze neslo zaradit D-cko na krizovatke? Prisiel si na krizovatku na S-ku, alebo si vyradil do neutralu? Z mojej skusenosti ti mozem poradit, ze na krizovatke nedavaj neutral a hlavne ho nikdy nedavaj kym je motorka v pohybe, lebo potom spravi presne toto. Mne sa to tiez stalo. Pomohlo, ked som ju kusok potlacil a potom uz islo zaradit D-cko.
Peji hodne zabavy, je to super motorka na vylety i cestu do prace. A ta falesna nadrz, byla moc pohodlna zalezitost na vylety bez kufru po okoli. Ale moc se neusazuj, vim o cem mluvim. Stejne te Afrika dostane, hlavne na delsich cestach. A pokud neplanujes teren, tak i tam je automat super. Takze uzivej a setri na nove moto
Dobrá volba . Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu