Vlastník | Jejdapatník... | |
---|---|---|
Vloženo | 9.5.2021 | |
Aktualizováno | 9.5.2021 | |
Zobrazeno | 7 781x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
Vlastník | Jejdapatník... | |
---|---|---|
Vloženo | 9.5.2021 | |
Aktualizováno | 9.5.2021 | |
Zobrazeno | 7 781x |
Zajizdim novou SAR... a mam dost podobne pocity... jen tocim jak srab do 5000, na RAIN :D Ale jsem na 5,1l :D :D
Se vsemi zavery, ktere jsi napsal, souhlasim... teda az na brutalni spodek... ale presel jsem z boxeru 1250, takze jsem byl asi zvyklej na neco jinyho...
Dobrá práce a super počtení, akorát jsi mne ale zas nasral chlape... . Zrovna pošilhávám po nové mašině a mám na to trochu pohled jako ty, až na to , že KTM nebyly nikdy v mém hledáčku a jak to říct slušně ( zdály se mi přímo hnusné). Kdysi davno jsem mel stromka v litru, pak multistradu 1200, nejake supersporty a chopry mezi tim a ted bych znova rád do Cendura. Mám za sebou testovačku gs1250 adv a tam podvozek super, ale je to kolos a od motoru jsem čekal podstatně víc zážitku a mín třepání.( v plne výbavě momentálně 670k), Dál jsem testnul 1290 s, motorově pecička, ale vibrací ještě víc než advik a nerovnosti žehlí podstatně hůř( zas cena je v plné cca 530k). R kem si nejsem jistý( meřím 180) a i na Sku docela hrabu nožičkama. Offroad nejezdím, šotolinku bych rád zkusil...a designově se mi R libí fest. Jenže pak se mrknu na výbavu Ska a jeho zaměření a asi by bylo vhodnější. Pak se dočtu ,jak se sere , a jsem rázem zpátky u Advika a i kdyz bez nějakých velkých emoci, dělá to, co dělat má. Multinu V4 nechci i když je nádherná, ale mám pro to jisté důvody ( raději bych koupil 1260ku). Nový Triumph 1200 je obr ( jeste ho testnu) a afrika je docela slaba a sedlo jak trestna lavice v mučírně...kurnja ja snad skoncím u jetého litroveho stromka minule generace a s pěkným balíkem v kapse...nebo u Supertenerky??. Tak diky za recenzi, už jsem byl skoro rozhodnuty pro 1290 S, a ted se dovím že kolečka v převodovce jsou z hliníku...to mě poser. Taky jsem strojař
Tak takto by som si predstavoval recenziu na motorku,ešte aj s porovnaním ostatných značiek konkurencie. Som asi presne taký typ človeka čo by chcel mať všetko..aj terén občasný,aj okolo komína a aj na nordkapp. Postupne prichádzam na to ze toto je ta správna motorka. Už len ako žene vysvetliť ze chcem dat 20000euro na motorku...
Super čtení a mašina je exkluzivní ??
Díky moc za super početní. Měl jsem jak BMW R 1200 GS Adventure ( super autobus bez emocí) r.v. 2009 tak pak Ducati Multistrada 1200 Enduro (fantastické moto se srdcem a duší, jen do terénu to neni?) a teď právě pokoukavam po KTM 1290 super Adventure R. Rád bych se sní svezl a pokud mi sedne, tak je to v prdeli a musim si ji koupit ?
Díky Petr
perfektní recenze i motorka
Skvělej bike
Super volba a zajímavé počtení, tvému rozhodování zcela rozumím , měl jsem také několik adeptů, ale byla to láska na první pohled a stále bych neměnil, je to za mě fakt jedna z nejlepších motorek na trhu Loni jsem ani jinou motorku z garáže pořádně nevytáhnul, jak mě baví
Užívej ji ve zdraví
Maska té motorky vypadá jako husitská pavéza. Ať dobře slouží
Přiznám se bez mučení, že jsem z toho vizuálního odklonu fabriky od 950/990 moc nadšený nebyl. Ale ta tvoje se mi nějak podezřele líbí Pěkné rajzování přeju
Zdar Kámo, parádní čtení, to ja po prvním svezení na kačene myslel, že za sebou táhnu suchej řetěz. PO Stelviu, to byl strašnej rachot. Prodejce totiž na pŕedváděčvce nemaže řetěz, což mi přijde divný.Pŕez to všechno jsem na ni strávil cca 1,5 hodiny a když jsem ji odevzdával prodejci, tak bylo rozhodnuto. Skoušel jsem S-ko. I když jsem vžd chtél R-ko, tak po prehodnocení toho, kde trávím nejvíc času na motorce byl asfalt, jsem šel do S-ka. Dnes, už jsem obul S-ko i na špalky a smáznul jsem i motokrosovou trať. Elektronika na předku i zadku je parádní. POřídil jsem si i tzv ,,dudlík", ale ješte jsem ho nepoužil. Jedná se o vyřazení veškerých omezovačú jako ABS ESP, a motka se pak v terenu chová jako ostre enduro. Trochu mám obavu ale s mírou a rozumem to pujdu v brzké době vyskoušet.
Jinak gratuluji k dobrému výberu a věř, že ji budeš za každou zákrutou víca víc milovat. I když jako ty i já jsme našli určité neduhy, které by se dali vylepšit, tak je to promne zatím a na dlouho to nej co jsem jezdil.
Přeji hodne km s úsmeve od ucha k uchu a možná si někdy na silnici zamáváme.
Zdar a kolama dolú.
Jo a ty blinkry - ještě u žádné motky se nevypínaly tak blbě, jako u 1290 sas, ale jsou automat, tak kdo nechce, nemusí. Ale mi to přijde blbé je nevypnout.
Jo a s přístupem v Auto Nova Brno mám stejé zkušenosti. Mistři světa, které obtěžuji už tím, když chytím za kliku u dveří toho jejich království. Servis sice provedou, ale na nic se neptej, zacáluj a rchle zmizni. Při koupi motorky byli mnohem příjemnější...
Fajn počteníčko. Ta vůle na plynové rukojeti mě u 1290sas taky se.e, ale kamarád to má u Tigera 1200 taky, tak je to asi vlastnost heftů ride by wire.
Moc pekne napsana recenze je fajn si precist i o pristupu prodejcu. Trochu me jen prekvapuje ze vubec neprisla napretres Africa nebo BMW GS, ktere bych v porovnani vuci KTM videl jako nejzajimavejsiho kandidata s motorem 2V. Barevna kombinace je pomerne slusiva i kdyz design KTM je pro me fakt skaredej. Sorry. I kdyz priznavam ze nejsem cilova skupina protoze me kategorie SUV nesedi ani v autech ani v moto, ale to je dle pasaze o zenskych v poradku, nic mene to neznamena ze si o tom presne z takovehle recenze rad prectu a informace si ulozim na nekdy takze diky za ne a at to jezdi.
H.
Gratuluji k volbě Ono to ani jinak dopadnout nemohlo. Po 1190 se těžko hledá něco jiného. Člověk buď musí jít do novější nebo prostě vejš
V lednu jsem koupil KTM 1290 Super Adventure S, předchozí variantu té tvé a jak píšeš ten motor je neskutečný. Teď jsi ale už namydlenej stejně jako já. Teď už není kam dál jít Teď už vždy jen novější. Ať dobře slouží a plno spokojených zážitků přeji.
Zdar - blinkry. Ano, má automatické vypínání, ale popravdě jsem z toho nervózní, jelikož to trvá strašně dlouho, než se to samo vypne a člověk mnohdy mine několik odboček, kde si ostatní mohou myslet, že chce člověk odbočovat. Dá se to trochu urychlit, když se nakloníte na druhou stranu než blinkr bliká, ale to nejde vždy...
Skvělá práce a upřímná recenze.
Super ??? Jen mě zarazily ty blinkry, ona nemá automatické vypínání jako ostatní Adv ???
Za 10
pěkná recenze, hlavně o Triumphu potěšila
Ať ti dělá ta oranžová mrška radost
Supr počtení, nejlepší o klasicky tragickém přístupu brněnské KTM. Ti nikdy nezklamou jak tak koukám ? Motorka fajnová, ale za mne nějak pořád nemůže překonat její předchůdkyni z let 17-20. Tu budu volit jako následovníci mé 1190 já
Jednoduše bomba a závist! :)
Parádní početní. Ač nejsem úplně příznivce oranžových tak 1290 R 2021 je podlouhle době KTM která se mi líbí.
Perfektní recenze, srovnání, super práce. Určitě to pomůže i dalším lidem v rozhodování. Ty barvy jsou perfektní!
790/890 jsou proste řadové dvouvalce - LC8 se nic nevyrovná. Emoce, o kterých si třeba boxer může nechat jen zdát. Topí ta 1290 do zadku? Já teď vyzkousel 890ku v tricitkach a do stehen a rozkroku topí fest:(
Pánové, díky moc za komentáře - moc si toho cením. Hlavně proto, že jsem to napsal "jak mi zobák narost" a kvůli tomu, že se možná někdo rozhoduje mezi podobnýma mašinama a snad to někomu pomůže. Je to samozřejmě názor jednoho obyčejnýho motorkáře a tak je to potřeba brát. Nicméně ty expertní recenze v časákách a na internetu mě občas znějí moc vzdálené realitě, tak jsme měl potřebu to tu popsat "obyčejně".
Díky!
Jedna z nejlepších recenzí, jakou jsem kdy četl. Nádhera! A gratuluji. Jednou si něco takového také pořídím.
Uplnej roman, ale opravdu moc hezky napsany a spoustu lidi velmi uzitecny.
Mel jsem podobne rozhodovani, jenom moje 1190 nebyla verze R, ale S. Tehdy to vlastne jeste nebylo S...
Tak jsem nakonec skoncil u R1200GS, ale sel jsem velmi podobne pres "maleho" Advika a Tigera 900. A podobne jsem vyhodnotil, ze objem nicim nenahradis...
Ale nova 1290 je opravdu nadherna, specialne R-ko. Skvela volba, at ti slouzi!
Mě se ty barvy líbí! Užij si ji!
Myslím, že super volba. Měl jsem obavy, jestli by evoluce z 1190 byla smysluplná, ale jsi další, kdo to potvrzuje. Odhaduju, že mé výkonostní a užitné potřeby mota jsou podobné. Pokud se na trhu neobjeví něco, co by dokázalo 1290 R trumfnout, tak půjdu stejnou cestou. Užívej si ji.
Já jsem po dlouhém zkoušení různých motorek koupil 790 Adventure (S), půjčenou jsem měl též v Brně, zkušenosti s přebíráním a komunikací podobné, ale z motorky jsem byl nadšený tím víc, čím víc jsem na ní najel (zkoušel jsem i těch nad 200 km/h) a moje nadšení s počtem najetých km stále stoupá naštěstí i po koupi a záběhu.
Užívej svého beránka v rouše vlčím (nebo obráceně)?
Ach ty barvy...je to jako Honda co má každý Tonda Ktm má být oranžová
Super motorka užij si ji ve zdraví. Řekl bych, že asi až zbytečně moc výkonná, ale pokud to využiješ a jezdíš rozumě, tak je to v poho
super, mám taky adv r ale 790,
…. dobrá volba
co mi to jen ... aha. Půl roku jsem si myslel na Duke GT, po tom, co jsem zjistil, že nemá homologaci Euro 5 a prodávat se letos nebude (WTF???) jsem bez testovací jízdy objednal SA 1290 S (také nejsou, ale lepší situace než u Rka, zastoupení bych nechal vyházet, v okolních státech motorky jsou). Po pár kilometrech (co se obrousili trochu gumy) už jezdím na uchu a na obličeji rohlík jak z pohádky. Neuvěřitelnej stroj, neuvěřitelnej motor. Poprvé nová moto. A vůbec mi nevadí zajíždění. Problém mám ve vracečkách, když tam zapomenu 5/6ku (!!!) Gratuluju (i sobě) ke koupi Trochu potíž mám v tom, že 1000km jsem najel za víkend a termíny na garančku jsou 2-4 týdny :(
PS: blinkry mě pěkně s...u. Občas neblikám, protože na to aby si člověk vzal dovolenou, to správně nahmátnout ...
Hezky sepsané postřehy Já jsem loni koupil 790 Adv. S a jsem maximálně spokojený, jak lehký off, tak hlavně cestování po silnici. Ten motor je hodně návykový Mě zase nesedl Triumph, jak píšeš 100 lidí / 100 chutí Přeji hodně najetých km bez závad a kolama dolu
Zdar - pro Brukev: silně doporučuji projet jak KTM tak GS, pokud se mezi nimi rozhoduješ. Za mě obě skvělé motorky, ale obě pro úplně jiné lidi. Obvykle ten co má rád Super Adventure by nemohl jezdit na GS (můj případ) a opačně...
A o Flash Teamu v Boleslavi píšu v deníku motky - mrkni tam..
Ahoj, tak tomu říkám recenze jak má být ... mám 1190 ku druhým rokem a už také pomalu hledám náhradu ... Multice je taky v hledáčku + GS a 1290 takže tvá recenze je pro mne fakt super. Bohužel se mi nová 1290 líbí trochu min než původní 1290 S takže mám ještě nad čím přemýšlet .. jinak KTM v Bolce je k zákazníkům vstřícná a hlavně s technikama je fajn pokec ... tak snad je to o lidech ... doufám že až Kačenu zajedes tak doplnis postřehy a pomuzes nám nerozhodnym . PS. Pokazdy když jedu na 1190 a vezmu za to, tak si myslím že víc už snad jiné cenduro letět nemůže ...
Moc pěkné početní
Díky za tvé postřehy ohledně Triumph 900. Podle ohlasů všech co ho testovaly asi velmi povedená motorka. Tak ať tvé srdce buší v rytmu Twinu a tělem proudí oranžová krev
Pěkné čtení, pěkná motorka. Jen jsem se trochu zarazil u toho, že máš motorku UŽ 2 roky a chce to jinou. Já mám pořád jednu , už 40 let...ale každý jsme jiný. Dávám 10.
Moc pěkná recenze
Vč těch nagelovaných šampónků
Pěkně napsané. Přeji hodně pohodových km
Pěkný příběh,který se velmi dobře četl Motorka je opravdu krásná Mě jsi potěšil,že Triumph 900 není vůbec špatný stroj o kterém přemýšlím.A je velká pravda,raději se jednou svézt,jak číst stovky recenzí
je paradna, a super recenzia
Ty barvy jsou kapku divoký, ale na jízdu to vliv mít jisto jistě nebude
Pěkně shrnuté dojmy, je to fakt trochu delší, ale přelouskal jsem to celé
Tak ať Ti dělá jen samou radost!
Četl a jsem a hltal tvou recenzi celou
Za mě rozhodně dobrá volba! Nicméně musím konstatovat, že s přístupem prodejců a servisů KTM taky nemám zrovna nejlepší zkušenosti a strašně mě to mrzí. Z motorky jsem nadšený, ale z přístupu a termínů dodání náhradních dílů mě značka KTM jako taková popravdě dost zklamala! Naštěstí mi to kačena vždy vynahradí a po svezení na to na zapomenu..
Tak ať slouží a dělá jen radost!
Na konec jsi asi zvolil dobrou mašinu, tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů