Kombajn s motorem z tanku, který snídá kolemjdoucí a se kterým matky před spaním straší svoje děti.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Při rozhodování byla frajerka pro mě no.1, ale jedna mi utekla a GSX se objevila dřív...
BMW R 1150 R: důvod neuveden
BMW K 1200 RS: Příliš sportovní posez...
První dojmy - Jel jsem v bouřce Kladno - Praha, takže jízda stála za hovno, ale můj převládající dojem byla naprostá jistota, že na tomhle se zabiju. Na křižovatce na Letné jsem stál na světlech s hlavou v dlaních, kterou se mi táhlo "co jsem si to proboha koupil..."
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně ne pro začátečníky, holčičky a ufňukánky, abych použil klasický výrok jednoho prodejce motorek na netu...
Doplňky na motorce - Jsou toho doslova mraky. Představce řidítek Accel, řidítka, hefty a závažíčka Rizoma, štítek, centralstand, xenonová lampa, lauf Yoshimura Tri-Oval, chromovaný kryt chladiče, páčky ani nevím od koho (jdou fuč, budou tam jiné od M-Style), lakovaná kola, leštěné ráfky a kyvka, hliníkové kryty motoru, přešité sedlo, kufr Shad s nosičem a světlem, snížené stupačky, padáky, protektory zadní osy, kryt řetězu z leštěné oceli, 12V zásuvka, miniblikny, zrcátka, tlumič řízení...
Recenze
Vždycky jsem chtěl custom - tak teď ho mám Pokákl jsem se a nechal jsem to zrepasovat. Nechám si to. Nemá to žádnou zbytečnou elektroniku (ani ABS ne) a je to ultimátní požírač kilometrů. Více na lobotomion.blogspot.com - krátký článek o repasi. Více fotek zde.
Proč jsem si vybral tenhle stroj? Proč ne. Hodlám cestovat dálky, takže jsem hledal něco z čeho se mi po dvaceti metrech nerozpadnou záda ani ruce a co má dostatek výkonu a krouťáku, aby na tom byla sranda. Taky jsem po těch chopperech chtěl motorku, která bude konečně brzdit a zatáčet a přesto nevypadá trapně. Toho se mi, myslím, dopřálo vrchovatě...
O technikáliích se rozepisovat nebudu, to už bylo stokrát přežvýkáno na fóru o GSXech, jen snad poznamenám, že brzdy zase nejsou tak účinné jak jsem si představoval a z těch aftermarket titěrných páček na dva prsty, co vypadají jako netopýří křídla (i když kvalitních) jsem po dvaceti kilometrech dostával křeče do prstů (takže už jsem koupil jiné, pěkně dlouhé)
Pohodlí na jedničku, krouťák jako z tankové brigády (doslova to trhá asfalt), výkon přesahující jakékoli potřeby. Neskutečný, hluboký, basový řev z laufu, pro jízdu kamkoli kromě ČR muffler nezbytností. Trošku těžší, ale vím, co jsem kupoval a samozřejmě na ní přiměřeně fouká, klasika.
Fotka zatím jen jedna, další budou až se přestanu bát přiblížit se k ní na dostřel.
02/2015 - sžili jsme se
03/2015 - předsezónní servis, nová zadní bačkora Conti RoadAttack 2
06/2015 - odjeto Slovinsko, 2.500 km, nájezd 35 tisíc km
06/2015 - na dovolené odešel transformátor xenonu, nahrazen novým
06/2015 - aniž bych si toho všiml po nějakou dobu, někde jsem ztratil jedničku z nápisu na krytu chladiče. Teď mám z mašiny GSX 400 :)))
07/2015 - kryt ocasu měl od předchozího majitele utržené plastové kroužky, které ho držely pod sedlem u rámu, díky tomu za jízdy mírně klesal a než jsem si toho stačil všimnout, pravý tlumič do něj vylomil zespodu drobný otvor. Opraveno jak jen to šlo, nicméně mírná a naštěstí nepozorovatelná vada na kráse už mašině zůstane.
07/2015 - na dovolené jsem ztratil těsnící gumu mezi štítkem a budíky, za jízdy se tlakem vzduchu a vibracemi rozlámala pravá strana plexi kolem šroubů. Opraveno, guma nahrazena. Pokud to vydrží OK, pokud ne, koupím nové.
07/2015 - užívám si jízdu čím dál tím víc
07/2015 - mírně chrastí rozvoďák, na konci sezóny se bude měnit...
Samo 10
Parádní stroj. Hezky jsi si pohrál . Na příští sezónu taky plánuji Yoshimuru, tak jsem zvědav na ten rozdíl v sound projevu. Ať slouží kočička...
Nejhezčí barevná kombinace 10B
vtipný . pěkný stroj
Tak tedy vítám :)