PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sklenny
Vloženo 21.4.2014
Aktualizováno 7.5.2017
Zobrazeno 2 004x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovní pohoda, není divoká, jde od spodu. Mám sportovní podvozek, tak snad mně nezklame..

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - do zatáček jde sama. Hned první jízda mně nadchla.. Měl jsem před tím divokou japonku, se kterou jsem se do zatáček trochu pral, ale tato po nasednutí byla úplně jiná. Je to určitě tím těžištěm, jak je uložen motor boxer.. Sedlo je pohodlné, ne jako na supersportu.

Motorku bych doporučil pro - pro mladíky ve středním věku, co už mají dost splašených motorek a chtějí se uklidnit.. a nyní doplňuji - sportovní motorka i pro cestování ve dvou

Doplňky na motorce - kufříky, zcela nové, držák navigace samodomo, tankvak, cigaretová nabíječka



Recenze

duben 2014 - mám prvních 200km, ty delší cesty mně teprve čekají. Koupil jsem ji jako 9ti letou s najetými 4000km, tudíž ještě není ani pořádně zajeta. To teprve budu muset udělat já. Co mně po koupi překvapilo, je to, že se na ní hrozně špatně shání jakýkoliv doplněk. Kufry jsem musel koupit nakonec originál od BMW, protože buďto jsem našel orvané, nebo nekompletní, a to se mi na tuto novicku dávat nechtělo. Po koupi jsem pouze vyměnil náplně a hurá do toho... až najedu více, budu informovat..
květen 2014 - po těch pár km, co jsem natočil v dubnu, jsem to dohnal na začátku května. Nyní jsem přes 1000, a musím upřímně říci, že to je zcela jiná motorka, než jsem měl před ní. Yamahy byly spolehlivé, rychlé, řvoucí...ale zážitek z eSka je úplně jiný. Ta jízda je o něčem jiném..nedokážu specifikovat... Zpočátku jsem si myslel, že sportovní řídítka budou problém kvůli zápěstí, ale po včerejších 300km jsem necítil nic. Je to jen o zvyk. a pohledy kolemjdoucích...to už jsem dlouho nezažil.. Prostě to shrnu - vybral jsem si pro tentokráte určitě dobře!!!
Jediný problémek mám při stání a pomalém rozjíždění. I když jsem vysoký a sedlo jsem si dal až dolů, tak při otáčení nebo manipulaci se mi zdá, jakobych točil s tankem. Je to strašně neohrabaný, a vzhledem k těm vystrčeným válcům to jde dost mizerně... snad si na to zvyknu..
červen 2014 - najeto tak 2500km, vzal jsem jí k moři v DDR, podél moře do Polska. Zažila průtrž mračen na dálnici, silný vítr na Rujáně..ale chovala se moc přívětivě a byla moc příjemná, řekl bych až mazlivá. Při spotřebě 5,5 litru, šlapala krásně, Poradila si i s hroznýma polskýma imitacema silnic... dlažbou, ale i krásnou dálnicí. Po tomto měsíci musím říci, že jsem vybral určitě dobře.
Březen 2015 - protože se mi moc nelíbila originální červená barva od BMW, tak jsem se rozhodl jí dát nový kabát. Po dlouhém zkoušení, dohadování a vymýšlení, jsem se nakonec přiklonil k barvě, která není na motorkách úplně obvyklá - hnědá perleťová metalíza. O velikonoce jsem ji vyndal nastrojenou ven, napatlal ji nanokosmetikou a mohu se pochlubit. Posuďte sami..



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tazitaz
Tazitaz napsal 11.07.14 v 23:42 10b.

Tak ať slouží. Vejfuck je LASER,ne?

Beemer7
Beemer7 napsal 27.05.14 v 23:20

Parádní stroj! Gratuluju. To je vážně úplná funglovka . Tak ať Ti slouží ke spokojenosti .

Laserman
Laserman napsal 23.04.14 v 17:32

vítej do rodiny je to krasavice ,doplňků je dost, ale nejsou zadarmo

Karlo72
Karlo72 napsal 21.04.14 v 17:47 10b.

super stroj!Budeš s ní hodně spokojený..Já jí mám cca rok a těšim se na každou vyjížďku někdy mi písni co tam máš za výfuky

Více komentářů



TOPlist