renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Houdek
Vloženo 11.9.2009
Aktualizováno 11.9.2009
Zobrazeno 5 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Většina Vás zdé píše své první bezprostřední dojmy, jak je mašina super, jak se těší na další ježděni apod. Ale jelikož toto hodnocení píší z odstupem času tak nic takového nečekejte

Více fotografii

Recenze

Bavoráka jsem pořídíl na sylvestra roku 2004 a stejně jako všichni se těšil jak budem spolu požírat bezstarostnékilometry. Měl nalítáno něco kolem 8tisíc a vypadal opravdu jak novy!To jsem ještě netušil,že v ten okamžik jsem si pěkně nadělal do bot. V merku sem měl původně pokračovatelku Hondích V-twinů VTR 1000 SP1.Dodnes pořádně nechápu co nakonec rozhodlo pro BMW.

První kolometry probíhaly tradičně seznamovačně. To ale brzo skončilo přidřením pravého válce. Chvílí trvalo než jsem se s závadou vypořádal, jelikož BMW neznamená nic menšího než Bendžeš Mjal Wydaje No prostě nový píst, nový válec a začalo se s vidinou dobrého konce znova. Pak přišel na řadu kardan a prolínajicí gufero v něm a gufero mezi spojkou a převodovkou. Sezonu jsem ukončil předčasně s naprasklým úchytem podsedlového rámu. Přes zimu tedy následovala totální rozborka a vytažení rámu k následnému navaření nových úchytu. Na začátku sezóny 2006 stalo Sko opět připraveno a tentokrát už důkladně. Vše konečně fungovalo jak má, nic nepraskalo neklepalo akorát s ročním spožděním Uběhla půlka sezóny na tachometru přibyla pěkna porce kilometru av tváři se mi občas vyloudil i úsměv To jsem ještě netušil že mojeježdění bude opět předčasně ukončeno a ne moji vinou ani vinou závady. Je neděle 20.8.200615:15, v Brněna Masarykově okruhu zrovna končily GPíčka když mě srazil v mém pruhu protijedoucí plechovkář se starou fiestou. Předem se omlouvam za pár silnějších slov. NO zkurVysyn polsky čurák kokot, který si vyjel na výlet se svoji zkurVenou rodinkou. Ve snaze se mu vyhnout sem zamířil do jeho pruhu, ale počkal si na mě a vposlední okamžik se rozhod že podnikne to samé jako já. rána jako prase, let vzduchem a dopad na tvrdý asfalt. Bávo na kaši a ještě blaflo. Pak jízda sanitou do špitálu. Naštěstí nic vážného, pošitá noha, dotlučeny, pobouchaný hlavně v tom nejcitlivějším místě, kde to jen chlap může pocítít naštěstí bez vážnějších následku na funkci živočicháře No myslím, že člověk se asi nepřestane divit nikdy. Hlavně když přišlo první rozhodnutí od POLICIE ČR. V něm mi kuci napsali jak maj rádi motorkáře a vina je samozřejmě na mojí straně. Vše se nakonec po dlouhých taškařicích vyjasnilo. Vinikem byl označen a uznán můj nej kámoš polský zkurVysyn Joacim Ožimek. Nejvíc mě štve že věc byla postoupena polské straně a tam ho sprostili upě všeho a vyváznul čisty jak čerstvě napadly sníh.

To jsem odbočil trošků víc než jsem původně zamýšlel. Po designové stránce je Sko velmi zdaříle a když k tomu přičtu netradiční zvukovy projev nejednoho asi zláká. Ovšem to nej na celem motocyklu je v podvozku. Telelever a Paralever funguje výtečně i když postrada víc odezvy a informaci s předního kola.Motorka jede jako po kolejích díra nedíra a zatočí přesně tam kde ji pošlete. Na síly působící při točeni motoru a ovlivnůjící chování motocyklu v zatáčce při klopeni sem si ani moc zvykat nemusel, neni to až tak hrozné.To co musím němcům zkritizovat je motor! Ten jejich boxer je děs. Ve spod nějaka síla je, ale jinak je to mrtvý, netočíse, neskutečněvibruje prostě SHIT. Jeden by si řek, že těch avizovaných 98koní tam ani není! Světlost v náklonech taky nic moc, válce věčně ošoupane, ale né od pádu

Bylo to dvouleté trápení, ktere ukončil odchod Ska do věčných lovišt Zbylé věci se prodaly na ebay a snad posloužily k dobru věci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jir222
jir222 napsal 03.02.17 v 20:52 6b.

Šťovik
Šťovik napsal 15.12.11 v 21:39

po přečteni
kuwa co fčyl bramboru,ryžu
normalně si mně nahlodal ne-li odradil tyden litam po netu že si pořídim RS no babo raď
jinak pěkně napsano

bos1127
bos1127 napsal 11.07.10 v 14:56

Každopádně velké díky Houdkovi za obsáhlejší recenci, protože jich je jako šafránu. Docela by mne zajímala příčina toho zadřeného válce, protože tohle není pro BMW zrovna typická závada, spíše tomu bývá opačně. Ač je BMW některými nazývána "antimotorkou" je to stroj se silným a specifickým charakterem a konstruovaný lidmi pro lidi. Potěší jak celkovým chováním, dobrým zpracováním tak dobře vyřešenými detaily jako je mj. ochrana jezdce před povětrnostními vlivy nebo sadou na opravu pneu. Samo má i své zápory jako prolínající gufera převodovky a kardanu a pár dalších neduhů, jež majitelé Japů neznají. Celkově je to dobrá moto, na okreskách a horších cestách většinou výrazně rychlejší než konkurence z Asie, na rovinách chybí trochu HP ale tento nedostatek vyrovná svým charakterem a zákrutách (ne těch okruhových) umí být rychlá téměř jako SS z Japonska. Při použití zadní vzpěry z R1100/1150GS (na verzi Sport je sériově) by neměla být problém ani světlost při velkých náklonech. Podle mého názoru je R-S povedený univerzální stroj, který bych si s klidmým svědomím pořídil znova.

Tazitaz
Tazitaz napsal 21.05.10 v 22:25

DR.dainese je asi sportovec,ne motorkář,proto požaduje jiné výkony a váhu.Jinak si jeho názor nedovedu vysvětlit.Každej je vyhraněnej jinak.

t.prilba
t.prilba napsal 30.09.09 v 00:05

taky přidám, už jsem pár motorek měl v ruce a hodně rozdělanejch. Tvrdil jsem, že není snad nic komplexně lepšího než Ducati, páč ve srovnání s japoncema je to kvalitativně úplně ale úplně někde jinde. Já se nehoním za výkonem, za rychlostí, ale cením si cekové kvality výrobku. Kdo jen jezdí, lije benzít nic neví. BMW mě dostalo a jednoznačně Ducati předčilo, protože to co trochu Ducati chybí jako je pohodlí, trošku větší výkon, životnost motoru, ... a kdo ví co ještě, tak to má BMW. Promiň dr. Dainese, ale já s tebou vůbec nesouhlasím, jsem za to moje bávo nedal skoro nic, tedy nehraju si na snoba, co dal za bávo půl baňky. Servis si dělám sám. Je fakt, že dostupnost náhradních dílů 10 dní je o 7 víc než u japonce ale o 20 míň než u Ducati. Na závody to fakt není, tak myslím roli váha nehraje.

Více komentářů



TOPlist