PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník biiagi
Vloženo 16.2.2021
Aktualizováno 17.2.2021
Zobrazeno 486x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka která moc lidí neosloví ale má něco do sebe

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 S: Na ročníky 2007, 2008 jsem nečetl dobrý recenze ohledně motorů který měli dost svolávaček atd takže jsem zvolil starou běžnou klasixu boxerového motoru R1100, 1150

První dojmy - První dojmy byli smíšené byla to motorka kterou jsem chtěl koupit kvůli první motodovolené ale úplně to nebyl muj styl který mi padl do oka takže se mi vlastně ani moc nelíbila :-D

Motorku bych doporučil pro - Pro páprdy který nikam nezpěchaj a chtěj jezdit na pohodičku. Motorka na který si průměrný kutil udělá všechno sám, pomalu i na cestě.

Doplňky na motorce - Zvýšená řidítka, držák telefonu na navigaci, usb nabíječka, zadní plotna na kufr, podkova SW-Mottech na nádrži.

Recenze

Stroj jsem si vybral kvůli dovolené kterou jsme chtěli odjet v Rumunsku, Chorvatsku atd což se vyvedlo a musím říct že cestování na této motorce jako první zkušenost byla velice příjemná. Ve dvou to teda není žádný trhač asfaltu a předjíždění si človek pomalu musí rozmyslet což není můj šálek kávy ale na pohodové cestování super. Motorku jsem přivezl domu a první co následovalo bylo udělat motorku k dílu svému. Asi už jsem na ty svoje závodní barvičky nemocnej ale já je musím prostě mít snad všude. Takže základní servis jako seřízení ventilů, výměna olejů-motor, převodovka, hruška + filtry, svíčky a novou baterii Motobatt kterou teď davám také snad do všeho. Obutí jsem zvolil podle recenzí neboli testu v té době Bridgestone Battlax BT-023. První výlet kam jsme se vydali před Rumunskem aby jsme vše důkladně vyzkoušeli bylo Chorvatsko kdy byl prodlouženej víkend se svátkem. Zamíříli jsme na spodní část Krku kde jsme se usadili přesně v Pinezici. Během dvou dnů jsme celej Krk měli projetej křížem krážem a tak jsme skočili na trajekt a svezli jsme se na ostrov Cres. Tam jsme strávili celí den. Projeli, prozkoumali ostrov, dobře se najedli v Mali Lošinj a valili zpět na Krk kde jsme měli spaní a ráno směr ČR. Hlavní motodovolená byla před námi a tak jsme se nato nachystali. S Chorvatskem na pneumatikách bylo najeto cca 3,5tis km a tak jsem přemýšlel zda ještě přezout protože to na gumě bylo znát že už ubila. No nic nechal jsem to být a řikal jsem si dyštak někde přezujem. Vyrazili jsme tedy z ČR a první zastávka krom benzínek po cestě bylo až samotné Rumunsko kde jsme hledali nocleh pro 4 motorky a 7 pasažérů zájezdu. To jsme ještě nevěděli v jak blbý datum jsme tam přijeli (SOBOTA 18.8.2018) v tento den se v Rumunsku snad každý svobodný oženil. Nebylo tam nikde nic volného i když jsme přijeli na nějaký zapadlí rybníček za vesnicí s chatkama tak všude oslavy a nikde nic volného. Do toho mě začalo svítit hladový oko a už tam byla trošku nervozita z toho že budem spát pod širákem a do rána nás sežerou psy Do Rumunska jsme dojeli cca kolem 17:30 a jediný pokoj kam jsme se museli všichni smrsknout jsme našli kolem 21:30hod. Ráno rychle na nejbližší benzínu kam to naštěstí dalo a hurá za dalším dobrodružstvím. Na další dny a hledání noclehu jsme stáhli aplikaci ... přes kterou jsme si vždy v dané lokalite když už jsme toho měli plný brejle našli spaní a musím řict že to fungovalo výborně. Asi to trošku zkrátim a nebudu psát každý penziónek a baráček kde jsme byli ale rovnu přeskočim asi na to nejlepší co by měl každý motorkář navštívit když pojede do dané lokality a to jsou jejich hory Transfăgărăšan a Transalpina kterou by jste určitě neměli vynechat. Taky bych málem zapomněl určitě stojí i za zmínku cesta z Baia Sprie do Sighetu Marmatiei na které jsme se také hezky sklouzli (DN18). Musím říct že po zkušenosti s více motorkami je tento Bawor strašnej vybrátor když jsme projížděli kolony v Rumunsku kde se ten vzducháč asi vůbec nechladil tak v tom řinčelo jak když hodíte příbor do mixéru ale vše to zmáklo na jedničku a jen co se to trochu ochladilo jízdou bylo zase vše oka. Prý to dělá většina BMW tak jsem se nad tím moc nepozastavoval. Nikde nás to za celej rok který jsem to vlastnil a najel cca 10tis km nikde nevypeklo. Jen po příjezdu na Rumunský hranici kde bylo asi 680 stupňů a když už jsem to asi po půl hodině chcípnul aby se to v koloně neupeklo tak jsem to cca 30 min nemohl natočit, jak kdyby byla baterka vybitá, ale vychladla a od té doby zase žádný problém.
Jediný omezení na cestách byla slabá zadní pružina ve dvou s kuframa kdy motorky seděla dost u země a tak jsem v Rumunsku obrousil snad celej centrální stojan. Trošku o hubu byli také nástavce na brejlích kvůli vyšším řidítkům který tam montoval někdo přede mnou. Zamontované bylo vše správně ale pro ty kdo jezdili na fichtlu určitě znáte takovou tu vůli v řízeni kdy dáte řidítka doleva a kolo je ještě vpravo tak jsem si nebyl moc jistej když jsme kličkovali mezi auty v koloně. To jsem měl trošku staženou prdelku.Nakonec pneumatika odjela obě dovolené ale cestou z Rumunska jsem to kontroloval na každé zastávce, při tankování atd a stažená prdelka byla po druhé i kvůli případné kontrole Policii. Takto vypadala po příjezdu domů na pneu najeto necelích 10tis km ve dvou lidech batožinách atd. Foukáno cca na 2,4 ještě musím zmínit že jsme narazili i na pěkný lijáky a v dešti pneu drželi moc hezky kolikrát jsem tu vodu už ani nevnímal jako překážku. viz foto. Na obou dovolených nás doprovázel dron DJI Spark z kterého jsou sestříhané videa sem tam i nějaká fotka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PSanec
PSanec napsal 16.02.21 v 12:37 10b.

Každá motorka má něco do sebe. Jen super km.

Více komentářů



TOPlist