Nikdy neříkej nikdy,ale pokud zdraví dovolí tenhle stroj se mnou zůstane navždy.
První dojmy - Myslel jsem,že akcelerace bude horší,ale popravdě nevážím metrák.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny
Doplňky na motorce - Nákupní košík (předchozí majitel), USB nabíječka, schránka na nářadí z jízdního kola favorit,cyklistický zámek 150 cm
Recenze
Babetta se mi líbila když jsem byl malej a jezdili jsme s rodiči do slovenského kempu Zelená voda, proháněli se tam na ní místní mlaďoši a já jsem jim děsně záviděl, ale u nás byla babetta (210) šíleně drahá.
Začínal jsem na ČZ 125,pak ČZ 175, po té Jawa 350. K vůli práci v německu jsem motorku prodal a po příjezdu z německa koupil babettu od vzdáleného rodinného známého, měla najeto jen 2300 Km, nikdy před tím jsem na babettě neseděl a měl už za sebou bohatou zkušennost s motorkami. Babetta mě velmi mile překvapila, bral jsem ji jako kolo,na kterém nemusím šlapat.
Hned po koupi mi odešel tyristor, který byl velmi poruchový (tyristor s indučkou v jednom). Závad bylo už spousta, ale nikdy mě babetta nenechala ve štychu, když už jsem musel šlapat, tak to bylo z mojí blbosti, že jsem si nevzal dost benzínu, Do posledního cca půl roku jsem nevozil žádné nářadí, ani náhradní svíčku, jen jednou se mi to vymstilo, když mi vypadlo v karburátoru lanko ze šoupátka a já se neměl jak dostat ke karburátoru, na tož tak do něj. Dal jsem tedy volnoběh na maximum a pomaleji než obvykle dojel domů, u jedné křižovatky jsem si neuvědomil že babetta je automat a trochu se s ní přetahoval :)
S babettou jezdím,všude kde se dá a můžu jet sám, nejvíc jsem za den najel cca 250 Km,de fakto v kuse, Celkem má babetta najetých 30 000 Km, závady byly běžné, nic extrémního,spotřeba díky zadní 47-mi zubé rozetě klesla na cca 1,8 litru, při rychlost 40 Km/h (tachometrově), což je ve skutečnosti asi 35 Km/h.
Babetta je podle mého názoru nejmíň nákladné motorové přibližovadlo, není potřeba baterie,SPZ,technická prohlídka...atd,o proti např.skůtru,na kterém jsem měl možnost jezdit a se stabilitou na babettu (díky velkým kolům) rozhodně nemá.
Jezdím hlavně pro radost z jízdy a také když potřebuji, přesto se snažím vyhnout nepřízni počasí jako je déšť a sníh.
Všechno je na úkor něčeho,rychlejší jízda a větší výkon-spotřeba,huntování motoru,pohodlí-větší váha stroje...atd, tak kdo nechce jezdit na maximum a dovede si vychutnat pohodovou jízdu,pro toho je babetta ta pravá.
Kdo chce jezdit rychle, ať si koupí větší motorku,ježdění na plno razantně zkracuje životnost motoru.
Mám i větší motorky, ale babetta půjde z domu jen přes mou mrtvolu
Doplňky: Plastový kastlík na nářadí(z kola favorit), betelný košík který unese i 20 Kg, USB nabíječka mobilního telefonu (na delší trasy,pro případ nouze), dlouhý zámek (pro jistotu). Zadní světlo LED, světlo tachometru LED, v předu dvouvláknová žárovka 12V,15W,5W (bez stabilizátoru), Tempomat
Plánuji ještě přidělat na řídítka hodiny, jinak je na babettě hezká jednoduchost, takže nemá smysl to kazit.
Nejvzdálenější trasy: Wroclaw (Polsko), Považská Bystrica (Slovensko) Chlumětín (Čechy), Falkenstein (Rakousko).
.
velice hezká, at' dobře jezdí.
Dobrý, ať se daří. Jezdím taky 210.