PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Arofil
Vloženo 2.11.2013
Aktualizováno 8.5.2018
Zobrazeno 2 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Nikdy neříkej nikdy,ale pokud zdraví dovolí tenhle stroj se mnou zůstane navždy.

Více fotografii

První dojmy - Myslel jsem,že akcelerace bude horší,ale popravdě nevážím metrák.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny

Doplňky na motorce - Nákupní košík (předchozí majitel), USB nabíječka, schránka na nářadí z jízdního kola favorit,cyklistický zámek 150 cm

Recenze

Babetta se mi líbila když jsem byl malej a jezdili jsme s rodiči do slovenského kempu Zelená voda, proháněli se tam na ní místní mlaďoši a já jsem jim děsně záviděl, ale u nás byla babetta (210) šíleně drahá.
Začínal jsem na ČZ 125,pak ČZ 175, po té Jawa 350. K vůli práci v německu jsem motorku prodal a po příjezdu z německa koupil babettu od vzdáleného rodinného známého, měla najeto jen 2300 Km, nikdy před tím jsem na babettě neseděl a měl už za sebou bohatou zkušennost s motorkami. Babetta mě velmi mile překvapila, bral jsem ji jako kolo,na kterém nemusím šlapat.

Hned po koupi mi odešel tyristor, který byl velmi poruchový (tyristor s indučkou v jednom). Závad bylo už spousta, ale nikdy mě babetta nenechala ve štychu, když už jsem musel šlapat, tak to bylo z mojí blbosti, že jsem si nevzal dost benzínu, Do posledního cca půl roku jsem nevozil žádné nářadí, ani náhradní svíčku, jen jednou se mi to vymstilo, když mi vypadlo v karburátoru lanko ze šoupátka a já se neměl jak dostat ke karburátoru, na tož tak do něj. Dal jsem tedy volnoběh na maximum a pomaleji než obvykle dojel domů, u jedné křižovatky jsem si neuvědomil že babetta je automat a trochu se s ní přetahoval :)

S babettou jezdím,všude kde se dá a můžu jet sám, nejvíc jsem za den najel cca 250 Km,de fakto v kuse, Celkem má babetta najetých 30 000 Km, závady byly běžné, nic extrémního,spotřeba díky zadní 47-mi zubé rozetě klesla na cca 1,8 litru, při rychlost 40 Km/h (tachometrově), což je ve skutečnosti asi 35 Km/h.

Babetta je podle mého názoru nejmíň nákladné motorové přibližovadlo, není potřeba baterie,SPZ,technická prohlídka...atd,o proti např.skůtru,na kterém jsem měl možnost jezdit a se stabilitou na babettu (díky velkým kolům) rozhodně nemá.

Jezdím hlavně pro radost z jízdy a také když potřebuji, přesto se snažím vyhnout nepřízni počasí jako je déšť a sníh.

Všechno je na úkor něčeho,rychlejší jízda a větší výkon-spotřeba,huntování motoru,pohodlí-větší váha stroje...atd, tak kdo nechce jezdit na maximum a dovede si vychutnat pohodovou jízdu,pro toho je babetta ta pravá.
Kdo chce jezdit rychle, ať si koupí větší motorku,ježdění na plno razantně zkracuje životnost motoru.
Mám i větší motorky, ale babetta půjde z domu jen přes mou mrtvolu

Doplňky: Plastový kastlík na nářadí(z kola favorit), betelný košík který unese i 20 Kg, USB nabíječka mobilního telefonu (na delší trasy,pro případ nouze), dlouhý zámek (pro jistotu). Zadní světlo LED, světlo tachometru LED, v předu dvouvláknová žárovka 12V,15W,5W (bez stabilizátoru), Tempomat
Plánuji ještě přidělat na řídítka hodiny, jinak je na babettě hezká jednoduchost, takže nemá smysl to kazit.

Nejvzdálenější trasy: Wroclaw (Polsko), Považská Bystrica (Slovensko) Chlumětín (Čechy), Falkenstein (Rakousko).

.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 28.03.16 v 10:48 10b.

velice hezká, at' dobře jezdí.

Radomil
Radomil napsal 15.06.15 v 21:56 9b.

Dobrý, ať se daří. Jezdím taky 210.

nilo
nilo napsal 04.11.13 v 20:37 10b.

hodně štˇastných kilometrů

Více komentářů



TOPlist