PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ThomsonMotorson
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 25.9.2014
Zobrazeno 1 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je to TrasAlp, co o ní vypisovat? Enduro na cestování. Pohodlný posez, rozumná spotřeba, jakš takš i jede..

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Nebyla žádná pěkná k mání..

První dojmy - TransAlp padne do ruky každému. Je to dobře konstruovaná motorka s příjemným posedem. V motoru nelze hledat žádnou záludnost. Poslouchá na slovo a jede kam ji člověk pošle..

Motorku bych doporučil pro - Pro koho je vhodná? Pro kohokoliv..

Doplňky na motorce - Hlavní stojan, turist. plégo, vyhřívané hefty, TOP case 48L, padací rám, držáky bočník kufrů, boční alu bandasky..

Recenze

S finančních důvodů.. :) Musel jsem investovat do baráku a tak se prodal Varana a koupil TA650. Je to velký skok s výkonem a jízda ve dvou je chca nechca spíše klidnou. Výkon pro dva TA650 nemá a po Alpách bych ho nerad honil s manželkou za zády a plnou bagáží. Holt se musí motor více vytáčet, pak TA jede.. Ale motor musí makat :)
Na druhou stranu je jízda příjemná, pokud jedu solo. TA650 je příjemně pohodlná motorka s dostatečným výkonem. Není problém s ní upalovat 160km/h. Ovšem je to jak sedět na rozbitým kolotoči.. Ke 180ti se už motor spíše doplouží, než zrychlí a pocitově je člověk krůček od jasného konce jeho existence :) Dále spotřeba letí nahoru, jak na raketě! Ideální rychlosti se mi zdá okolo 110ti. Řekněme ještě někde kolem 120ti.. Dál už přicházíte o pohodlí.. Ovšem ať si začátečník nemyslí, že to nejede vůbec. Upozorňuju, že jsem jezdil litrový Varadero a přešel na 650 a to je rozdíl padesáti koní..

První co jsem měnil bylo plégo. Originál je při mé výšce k ničemu. Fouká jak prase a veškerý tragicky usmrcený hmyz jsem měl na helmě. Dal jsem vysoké turistické a pochopitelně je to velký rozdíl. Ovšem ideální to není, ale je to motorka a tak na ní holt občas fouká :)))

Další "úprava" bylo zvýšení řidítek. Objednal jsem nádstavce o 20mm. Bez broblémů jdou instalovat. Nemusí se měnit hadice ani bowdeny. Změna v držení je veliká a posed je mnohem vzpřímenější. Měl jsem to i na Varaderu. Baví mě odpočívat v jízdě ve stupačkách a bez nádstavců jde při mé velikosti spíše o hrbení, než o postoj. Ani pak to není ideální, ale je to rozdíl.

Pneu dal předchozí majitel od Mitasu. Zatím k ním nemám žádnou neg. připomínku. Snad jen lehké zavlnění ve velkém náklonu. Zadní mám 07 ENDURO. Jsou to téměř silniční gumy, ale v lehčím terénu se nikdo neztratí.. Budou držet dobře..

Brzdy. To je kapitolu. Říká se, že některý Alp brzdí přední dobře a druhý hůře. Mám ten druhý případ, ale nevím, jestli to nebude deskama. Jsou tam nové a tak to zatím úplně neřeším. Vyměnil jsem brzdovku a předek odvzdušnil. Páčka pochopitelně vytvrdla a chod je přesný. Pouze brzdný účinek je horší.

Postupně doplním další...

..po čase.. Během ledna jsem rozebral brzdy. Další info v deníku. Jen dodám, že brzdy brzdí ukázkově!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 18.02.14 v 03:05

Kluci dík všem

sstanik
sstanik napsal 17.02.14 v 23:24

moc pěkná

Chack_GSX
Chack_GSX napsal 16.01.14 v 21:16 10b.

Zdravím.. motorka za 10b

Petr_TA
Petr_TA napsal 12.01.14 v 12:53

Dobrá volba
Je to fakt nejlepší kompromis mezi terénem a silnicí ...
Poměr kvalita cena je bezkonkurenční ...
10b

momo71sk
momo71sk napsal 12.01.14 v 11:24

Více komentářů



TOPlist