PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 Factory (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KLIKOUS.
Vloženo 28.9.2011
Aktualizováno 23.12.2014
Zobrazeno 4 379x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 4.6

Popis motorky


Nádherná a super ovladatelná Aprilia RSV 1000 Factory.

Více fotografii

První dojmy - Po přechodu z CBR 1000 RR více radikální posez. Super brzdy. Podvozek tvrdší a stabilnější. Pocitově a motoricky jako diesel ( Factory ) vs benzín ( CBR RR ). Co se líbí ? Jednoznačně vše spojené s provedením Factory ( Ohlins, Brembo, Carbon... ).

Motorku bych doporučil pro - Pro vyježděné borce, pro které již není rychlost a výkon to primární.

Doplňky na motorce - Power Commander III, Full racing exhaust, BMC air filtr, úprava rotujících částí motoru, převod 15 ku 42, větší airbox, úprava přívodu sání, regulátor tlaku paliva, iridiové svíčky NGK

Recenze

Krásná a smyslná mašina. "Celkem" výkonný dvouválec Rotax. Podvozek komplet Ohlins mluvý sám za sebe. Barevná kombinace černá se zlatou a se spoustou karbonu.

Charakteristika motoru v porovnání s jinými V2 celkem dobrá, vibrace úměrné, kroutící moment a průběh výkonu také v "normě". Je dobré, že motor nevadne ve vyšších otáčkách, i když na 12 000 ot/min nikdy nedosáhne.

Převodovka přesná, ale na japonce nemá. Hydraulické ovládání s origo pumpou jde nepatrně tíž. Převod mám 15 ku 42 a max. je 274 Km/hod dle palubního PC.

Brzdy - na ty nelze říci křivé slovo. Občas, když sednu na jinou motku, tak podle mě všechny ostatní totálně nebrzdí. Až na tu zadní. Ani nechápu, proč všichni řikají, že není potřeba. Já na okruhu bez zadní brzdy nikdy nezajedu dobrý čas a někdy i v kritické situaci je dobré záměrně motorku "rozhodit" zadní brzdou. Takže za mě musí brzdit i ta zadní.

Pneu jedině Dunlop GP Racer..

Nový upgrade motocyklu, který snad stihnu do nové sezény 2012

1. Montáž Power Commanderu III
2. Výměna airboxu, který bude dle min. majitele o 2/3 větší
3. Karbonové sání ( luxusní věcička )
4. Iridiové racing NGK svíčky
5. Nový spojkový pracovní válec Evoluzione
6. Úprava zadní brzdy ( hlavní válec... )

03.01.2012 a 25.02.2012

Projížďka okolo "komína", najeto asi 105 Km. Po montáži výše uvedených "drobností" bylo znát navýšení výkonu. Plynem ( výplachem ) se dá moto zvednout na zadní kolo i na III. rychlostí stupeň. Dle pocitu možná menší spodek, ale od 6 500 ot/min vyšší vršek. PCIII ještě naladím na optimum stech. poměru.

Je z toho takový napůl Tuono Factory. Holt jsem nestihl namontovat kapoty, ale i tak to jelo.





04.03.2012

Ladění motoru, nahráno min. 5 SW stavů do PCIII a poté doladěno individuálně v binární mapě. Odladěno a provedeny jízdní zkoušky ( vymezený úsek v mírném kopci na II. rychlostní stupeň od 3 000 do 11 000 ot./min na plný plyn, poté raději na III.rych. stupeň z důvodu zvedání na zadní kolo a nuceného ubrání plynu ).

Uvidíme, jaká bude spotřeba ???

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Salomon91
Salomon91 napsal 17.06.15 v 10:23

Nadherna mašina, tie carbon doplny, stupačky proste naadhera!! 20 points

Mraki
Mraki napsal 30.04.14 v 16:47 10b.

Nádherná Faktorka Je vždycky nádhera tuhle motorku někde potkat,.. Krásná!

Luc_22
Luc_22 napsal 14.05.13 v 08:57 10b.

Krásné vymazlená. Za mě nejkrásnější barevná kombinace. 10 je málo

DaveLister
DaveLister napsal 26.07.12 v 22:51

jo, tohle je ten správnej bajk

Sefo
Sefo napsal 11.07.12 v 12:00

Tuhle jsem tenkrát viděl na motosalonu a totálně jsem jí chtěl...bohužel to nakonec nějak nevyšlo, ale ta barevná kombinace nemá konkuenci...

Více komentářů



TOPlist