renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 Factory (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ReznikCZ
Vloženo 30.4.2020
Aktualizováno 26.1.2021
Zobrazeno 1 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Brutálně zní, vypadá přitom je pohodlná s výborně využitelným výkonem v každém spektru otáček

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1098: vyšší pořizovací cena, 1098S na ohlinsech již příliš drahá
BMW HP2 Sport: Málo kusů na trhu a příliš vysoká cena, modro bílé zbarvení se nehodí k mému outfitu

První dojmy - Zvažoval jsem Ducati 1098 ale nechtělo se mi dávat tolik peněz za "běžnou" verzi Ducati, 848, jsem již vlastnil, skvělá motorka ale chtěl jsem jít dále výkonem i propracovaností podvozku. Podmínkou pro pořízení byl dvouválec, pro jeho zvuk a charizma - což Aprilia plní na jedničku, excelentní brzdy a podvozek, který odpustí cokoliv. Jízdní pozice "na ruce" mi vyhovovala (další důvod, proč Japonce ne), Obratnost a štíhlost dvouválce jen podtrhuje mojí volbu - láska na první svezení

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co mají rádi projev dvouválce, touží po obratnostiy, nechtějí přiliš investovat do brzd a podvozku - Factory opravdu skvěle jede a je vyšší postavy

Recenze

Po šesti letech pauzy jsem se chtěl vrátit ideálně na podobný motocykl, který jsem s brekem prodal, nostalgie se vracela a dvouválcový zvuk, jeho projev mě fascinovala už zpovzdálí. Obratnost je na tom trochu hůře oproti 848 ale velmi podobně jako 1098 S, menší výkon snad nemůže vadit nikomu, Aprilka velmi dobře kompenzuje plynulostí motoru už od velmi nízkých otáček a neuvěřitelně graduje u omezovače. Výjezdy pod plynem je jedna radost, trhání gum prostě baví.

Problém nastává u zastavení na semaforech - zařadit neutrál bez vypnutí motoru nebo v otáčkách, kde se dá zařadit dvojka prostě není možné :)

Podvozek velmi dobře filtruje nerovnosti, takže si pilot může dovolit náklon i na nerovnostech - k tomu excelentní pevnost rámu, která bych subjektivně hodnotil je vyšší oproti 848, stejně tak řazení a motor, který je u 848 uskákaný a musí se držet ve velmi úzkém spektru pro lepší využitelnost (slovy klasika, na 848 musím furt řadit a ve městě stále spojkovat), což přidá klad u RSV i na spotřebě.

Momentálně si zvykám na jízdní pozici, po letech hledám páčky ale dokážu si představit pohodlné cestování na RSV minimálně ve stejné mííře ne-li vyšší jak u 848, na které jsem sjel Korziku

Vytknul bych malá zrcátka, trubičku pro kontrolu stavu oleje (po letech je zašlá) a málo doplňků na trhu k dispozici

v noci svítí neuvěřitelně dobře, dunivý zvuk díky dvojici výfuků Titanium Aprilia racing vytváří velmi dobrý dojem pasivní bezpečnosti.

Tenhle konkrétní kus je v původním stavu, najeto při koupi 26 tisíc km a po druhém majiteli vytváří pocit solidního kusu za skvělé peníze, jen bylo nutné opravdu hledat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 17.04.22 v 22:30 10b.

Sakra jak si ten skvost mohl prodat.
Taky jsem po ní koukal, ale bohužel už jsem měl tu svoji současnou social jebečku.

Více komentářů



TOPlist