renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 Factory (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník venakucera
Vloženo 10.12.2011
Aktualizováno 26.5.2014
Zobrazeno 4 429x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Koupil jsem si ji jako motorku na okruh. Výbavu na to má - kompletně stavitelný podvozek, lehčí kola, radiální brzdy, otevřený flitr, laděné výfuky, Pwercommander USB III. Takže sundat světla a jiné zbytečnosti a hurá na trať.

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 999: RSVéčko mělo lepší výbavu za stejný peníze

První dojmy - První dojem byl takový, že mi přišla mrštná jako kočka a že má výkonu docela dost. Taky mi celkem dobře padla ruky, co se posazu týče. K vícero dojmům nebyla příležitost.. byly asi 4° nad nulou :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří mají rádi charakter dvouválce, italské motorky a pro ty, kteří nechtějí jezdit 300 km/h ale jen 200 km/h. ...a taky pro ty, kteří si chtějí v zatáčkách s japoncem vytřít řiť.

Doplňky na motorce - viz. foto a text v recenzi

Recenze

10. 12. 2011
Koupil jsem ji v říjnu, takže zkušenosti téměř žádné. Kupodivu jsem se na ni celkem pohodlně složil a to z velké části rozhodlo. Ale uvidíme, jaké to bude při jízdě na okruhu.
Přes zimu ji čeká kontrola ventilů a rozvodů + naladění na brzdě. Samozřejmě také nové gumy. Postupně budu dokupovat příslušenství jako padáky, větší plexi apod.
Pořádné fotky budou až na jaře - už aby tu bylo!

13. 2. 2012
Dal jsem ji na poštelování k "Murkinovi" (m-r-g.cz) - kontrola/seřízení ventilů, rozvodů, základní nastavení podvozku a hlavně naladění na brzdě. Výsledek se ale dovím až na jaře
Každopádně mě překvapila hodnota výkonu, která byla naměřena na zadním kole po naladění.
Výrobce uvádí 102 kW (na motorce bez úprav), to je tedy 138,7 PS. Já na ni mám filtr, výfuky a PC, tudíž jsem čekal výkon ještě minimálně o 3 PS vyšší. Naměřená hodnota ale říká 124,94 PS na zadním kole!!! Z toho tedy plyne, že výrobce (asi vždy) uvádí hodnotu měřenou na motoru a to ještě kdovíjak pravdivě. Nicméně toto jsou jen čísla na papíru. Důležité je, jaký pocit má člověk při jízdě. A co jsem měl tu možnost poznat při koupi, tak myslím, že teď (po vylazení) už rozhodně nebudu zklamanej

9. 5. 2012
Tak už za sebou máme dva "podniky". V Mostě nám moc nepřálo počasí a moje zdravotní kondice taky nebyla nejlepší, takže jsme se s Aprilkou ještě moc neseznámili.
Na dvoudenní akci v Brně to už ale bylo lepší! S nastavením podvozku jsem se trochu trápil (holt jsem v tomto oboru začátečník), ale myslím, že jsem dosáhl celkem slušného výsledku - určitě ne však ideálního. Nevím, jestli je to právě tím nastavením podvozku, nebo jestli je v Brně před zatáčkama hrbolatý asfalt, ale na brzdy jsem si s ní zatím nedovolil to, co jsem si dovolil s Ducatkou v Mostě. Prostě se ještě poznáváme..
Posez mi docela sedí, o přepáčku zatím až tak neuvažuji. Zadní brzda taky celkem brzdí. Antihop, který tam má být, moc nefunguje. Jediné, co mě zatím hodně štve, jsou stupačky - protože posez není úplně ideální (jako na Ducatce - na té ideální je ), tak se mi při překlápěčkách stává, že si nohou přizvednu stupačku (jsou na pružinách), to mě pak rozhodí a celá zatáčka a v podstatě i kolo je v pr*** Musím ty stupačky přidělat natvrdo a uříznout toho pindíka, co z nich trčí.
Jinak osobák v Brně jsem si udělal až při závodě a činí 2:27,233 ..zatím

Most zatím 1:53,1

20. 10. 2012
Uplynulá sezóna byla hlavně o sbíráná zkušeností ve smyslu nastavování podvozku a chování pneumatik. I přesto že pneu měly ještě krásný tvar, optimálně zvrásněný povrch i dost "masa", nedokázal jsem se po pár odjetých víkendech zlepšovat. Prostě měly už svůj počet zahřívacích cyklů za sebou a cítil jsem, že už to prostě líp nejde, i když jsem se hodně snažil.
Motorka ještě ke konci sezóny prošla kompletním servisem všech tlumičů u Öhlins Žatec.
Jako velké mínus této sezóny se ukázaly brzdové destičky. Byla to bůhvíjaká značka. Směs obložení se enormě zahřívala (odvzdušňoval jsem bubliny po každé dvacetiminutovce - a to mám kvalitní brzdovku) a hodně rychle ubývala. No bylo mi divné, proč mě všichni dávají na brzdy, když ještě s Ducati tohle byla spíš moje silnější stránka Prostě to nebrzdilo. Pro příští rok mám přichystané desky SBS Dual Carbon, takže očekávám rapidní zlepšení.

Zatím jsem se nerozhodl, co budu pro příští rok obouvat. Diablo SUPERBIKE PRO byly dobré, ale mám z nich pocit, že jsem využil plně jejich potenciál. Chci mít gumu, která udrží daleko rychlejšího jezdce, než jsem já.. prostě aby byla pro mě předimenzovaná.

..no a když budou peníze, tak si nechám vyrobit větší a lepší svody ..uvidíme

2. 8. 2013
Tak pro tuto sézonu nakonec žádné úpravy nenastaly. Musel jsem investovat peníze do bydlení . Musel jsem ale koupit nové pneu a rozhodl jsem se zkusit BT R10. Na prvních jízdách (v Mostě) to bylo velký trápení. Podvozek potřebuje úplně jiné nastavení, než jsem měl pro Pirelli Superbike PRO. Nedosáhl jsem ale kloudného výsledku a tak jsem byl rád, že začalo pršet a já mohl tak poprvé vyzkoušet jízdu na vodě s mokrými pneu. Než jsem je ale stačil přezout, tak skončili tréninky a já nastupoval rovnou do závodu. Nakonec to byla paráda... nespadl jsem a ještě jsem pár kluků předjel. Opravdu jsem si to na vodě užíval.

Tento týden jsem byl zase v Mostě a už se mi povedlo přiblížit ideálnímu nastavení podvozku. Zadní guma už je ale po druhém dni na okruhu na odpis (ještě jednu 20minutovku by asi zvládla). Teď mě čekají dva dny na Slovači a den v Brně (v jednom týdnu) a rozhodl jsem se vrátit k Pirelli Superbike PRO - vyjdou daleko levněji, víc vydrží a možná jsou pro mě i dostačující.

29. 8. 2013
Tak teď naposledy v Brně jsem si udělal radost v podobě nového osobáčku , který činí 2:22,169 , ale rozhodně to může jít ještě níž. Každopádně už vím, proč jsem se v poslední době nezlepšoval... dávali mě do slabších skupin, takže jsem se zdržoval předjížděním Jinak destičky od SBS ve směsi Dual Carbon brzdí hezky.

25. 10. 2013
...včera jsem ji prodal... Mám z toho trochu rozpačitý pocit, protože vlastně není nic, na co bych si u ní mohl stěžovat. Chyběl mi jen ten výkon potažmo nápis Ducati na nádrži. Bylo by fajn, kdyby se mi v garáži objevila 1198, ale na tu asi nedosáhnu. Každopádně to bude dvouválec!!! Kdyby to měl byt čtyrvál, tak jen proto, abych si to mohl na chvíli osahat a poznat, o co jde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 20.10.12 v 15:01

Moc pěkný rsv, doufám že se potkáme v mostě

martasjRSV
martasjRSV napsal 24.07.12 v 21:55

Ano v Brně je hrbolatej asfalt ... hnedna konci cílovky, pak esíčko na výjezdu ze stadionu, tak ta první levá, no a před Schwanzovkou je to hrbatý asi nejvíc to asi pozvozkem moc nepořešíš a poskakovat to tam bude pořád
Posledně jsem se tě na akci s Racetrackem zkoušel držet jak je to šlo, ale vždycky si mi pomalinku ujížděl. tak mám co zlepšovat ... jinak aprilka pěkná za 10b.

Milunie
Milunie napsal 17.07.12 v 20:51

Pěkný dělo. Tak ať vyhráváš!!!

prusles
prusles napsal 13.07.12 v 08:55

Paráda ať dělá dál jen radost

burak
burak napsal 27.06.12 v 22:44

Čím dál tím víc lidí přechází na okruh jak tak koukám tak ať se ti tam daří bez pádů 10B

Více komentářů



TOPlist