PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 Factory (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bači
Vloženo 17.2.2011
Aktualizováno 11.1.2016
Zobrazeno 7341x
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Aprilia RSV 1OOO Factory, aneb V2- výkon o kterém víš, kráska z Noale s ohnivou italskou duší, neuvěřitelným srdcem, a s katastrofálním provedením fabrické Elektroinstalace. :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1198: příliš vysoká cena

První dojmy - První dojmy byly divný hlavně z toho, že to neskutečně brzdilo motorem. Za druhé jsem z ní byl pos*anej, protože ten sound budil hodně respekt. Ale jak přišly zatáčky ihned jsem věděl, že tady je doma. A to rozhodlo o koupi. Jakoby ji někdo udělal jen pro mě, od té doby se máme rádi a respektujem se..:D

Motorku bych doporučil pro - Pro sportovně založené jedince milující zatáčky, kteří to mají v hlavě srovnaný, chtějí motorku s koulema a charismatem, kterou nepotkají na každým rohu a pro ty co chtějí být slyšet a už je nebaví nudný projev 4 válcových Japek.

Doplňky na motorce - verze Factory-tudíž komplet öhlins a brembo z linky, výfuky RP tuning, padáky rutan, plexi MRA, motor z O6, budíky z 06, řídící plně laditelná jednotka Ignitech s clutch masterem, regulátor dobíjení Ignitech, Kn filter, širokopásme lambdy, kompletně nová elektroinstalace, rychlopal, zkrácený převod do síly, Quickshifter, Gipro, celokarbonová podsedlovka 06, carbon kryt spojky, zatmavené světla+blinkry, a další prkotinky. :D

Recenze

Když jsem se v polovině sezony rozhodoval, jaká bude moje další mašina po 15 tisících s R6, bylo to hodně těžký. Yamaha byla stroj s kterým jsem byl maximálně spokojenej, ale já chtěl něco víc nebo snad něco jinýho? Takže dvouvál. Na první mrknutí jsem se rozhodl pro Ducati 1098, ale s ubíhajícím časem jsem zjistil že na ni finančně nedosáhnu. Co teď, jak dál? Nemohlo to dopadnout jinak než to dopadlo, Itálii jsem nechtěl opustit a dvouválec taky nee. Nechtěl jsem tuctovku, nechtěl jsem stroj, který potkám na každém kroku, chtěl jsem živej temperament, dotažený detaily, unikátní mašinku. Slovo dalo slovo a Já ji koupil, koupil jsem to co jsem chtěl : Úžasnej motor doprovázenej hlasitou střelbou linoucí se z koncovek RP tuning, karbon (na kterým ujíždím) kam se podíváš, kovaná kola OZ, radiální Bremba, nádherně propracovný detaily a komponenty a hlavně podvozek komplet Ohlins a to vše dohromady skvost s přízviskem Elizabeth. Aprilia RSV 1000 Factory.

Zkušenosti nejsou, je to pro mě absolutně jinej šálek kafiska, než jsem doposud jezdil. Zátah překvapil, takovej spodek jsem ještě nezažil. Ale vzhledem k počasí venku 16.2. a stále se protáčející zadní pneu při přidání plynu, nebyla možnost ji víc potrápit. Takže čekáme netrpělivě na jaro kdy písnem víc. Mezi první poznatky k ní patří určitě posez, sedím výš než na R6 a přitom víc v motorce, nikoli na ní. Když na ní člověk jede, je středem pozornosti a to připisuju především zvuku a hlavně nikde z ní nevyčnívám jsme jak jedno tělo, hodně příjemnej pocit..Takže jak říkám, jaro ukáže její přednosti, zatím můžu jen slintat a netrpělivě pokukovat po ní a po teploměru..

Jakmile ji vytáhnu na sluníčko, přibudou i nové fotečky, prozatím z garáže...

26.2. 2011
Tak mám nové poznatky: Jede to, fakt to jede hodně moooc pěkně, asi to nikdy nepovalí jako 4válec 1000, ale to je mi u pr. jako kolečka s hnojem, kdo tohleto nezkusí jako by nejezdil, nesrovnatelnej zážitek s porovnáním s bejvalou mašinou a ten zvuk, už věřím těm vykřeněnejm zážitkům z pod helmy..:D :D Dělám mi to taky..:D :D

11.4.
S Elizabeth najeto něco přes 1500 km a sedí mi jak prdel na hrnec, ta číslice 1000 je tam omylem, je to spíš 750 ale možná že tím líp. Zažili jsme spolu první prohřítej asfalt a bylo to se strašnou jistotou, žádný vlnění nic prostě jako by mě tou zatáčkou chtěla provést tak jak nejlíp umí. A dělá to znamenitě, holt pánové od öhlinsů nebudou asi žádní neumětelové. Jinak ŽERE jako bi-turbo Busa, ale což je to Ital no..:D V helmě a na duši spokojenost. Je to to co jsem hledal nebo se to aspoň tak tváří. Co se týče jízdních vlastností, není absolutně co bych mohl vytknout..:)

30.8. 2011
Tak víc jak tři čtvrtiny sezony za náma. RSV mě prostě za srdce chytlo. Nevím jsem za něj pořád od kamošů pro smích, že ital a špagety a tak ale já jim na to kašlu. Prostě je to mašina kterou jsem hledal. Je teda pravda, ž do ní člověk musí pořád trochu vrtat. Holt Ital potřebuje péči. Ale za to co mi dává za odměnu během jízdy, za ten mohutnej sound z koncovek, za to nazuřený poblafávání a vztekání a za to přesný trefování apexů a naprosto přesný projíždění zatáček, kde se žádné pohupování nekoná, za ten orgasmus za řidítky ji všechny tyto prkotiny odpouštím, skládám holt a díky..Díky Aprilie...:)

21.11. 2011
Konec sezony. A za námi téměř rok společnýho života. Byla to pro mě, i přes prožitou bolest nejkrásnější sezona v životě. Ta mašina mi dává hrozně moc velkej smysl hlavně když ji držím pod krkem. Použitelnej rozsah otáček asi jen 6.5-10tis (tam to opravdu jede), jestli ji někdy pustím k vodě, tak jen kvůli výměně za novější 2V. Přirostla mi k srdci právě proto, protože se s ní člověk sžívá postupně a hned mu nedá všechno zadarmo. Je to jak s babou. :D Když ji ale člověk pochopí a zjistí co od něj vlastně chce aby dělal a jak se má chovat, tak je to pak láska a soužití a každá vyjížďka je pro mě pak neuvěřitelnou odměnou a díkem tomu, že mi bylo dopřáno to v životě zažít. :) Stále jsem mezi přáteli exot na italovi kterej z toho prej jednou vyroste, dostane rozum a koupí řaďák 1000, ale vůbec nemám důvod a nechci to udělat. Za sezonu najeto 7500km, sjety 2sady pneu, sežrány všechny finance z účtu, peněženky a prasátka, ale ten úsměv na tváři..:) Přes zimu ji čeká moře práce. Zkouknutí motoru podvozku elektroinstalace, komplet vyčištění, promazání, novej olej a filtr a leštěnka a spoustu hader na ní..:) Má mouchy to opravdu má, ale pořád se mi za svoje chyby omlouvá špičkovou jízdou a já blbec jí to vždycky odpustím..:D

6.2. 2012
Hotovo, připraveno na jarní start, tak jaro kde jsi? Konala se jen jedna přejížďka, záměrně neříkám vyjížďka, protože jsem ji převážel z promrznuté garáže do tepla v -10, krásnej zážitek se sevřeným řitním svěračem...:D

12.4. 2012
Tak Elizabetka je po velkém servisu. Autorizované servisy jsou k ničemu a co si člověk nedoladí a nevychytá sám tak nemá. Promazaná a zkontrolovaná komplet elektroinstalace která je asi největší nemocí celé motorky. Nalezen vyhořelý konektor od dobíjení a zdroj veškerých problémů. Holt italové jsou přes elektriku hrozný hovada klidně ji vedou kolem motoru bez větší tepelné izolace. No co to má pak dělat. Natažené nové dráty poctivě zabalené do azbestové bužírky takže se to už opakovat nebude. Elektronika chce opravdu péči. Jsem rád že tam moje je již v perfektním stavu. Dále vyměně olej a filtr, zkouklej motor a vše promazáno a vyčistěno- ready to ROCK an ROLL...Spotřeba opravou a seřízením neskutečně spadla, jezdím za normálních okolností za 7 litrů, z 11 litrů co brala před tím celkem rozdíl. Holt předchozí majitel té péči moc nedal a já jí dávám co jí na očích vidím...;)

7.5. 2012
Laďáky se mi hřejíu ve skříni a čekají až k nim přikoupím power commander a spolu s mašinou a přehranou mapou je nechám odladit na brzdě. Jedině tak to bude pak ono a přibudou i koníci. :)

29.6. 2012
Tak výše uvedené je splněno, Elizabetka dostala nový mozek a power commander, přehrála se mapa na B a vrátili se RPčka tam kam patří..:) takže jsme opět slyšet a navíc už i jedem..:D Za jedna je to z každé křižovatky tralala po zadním..:D..kráása..

26.8. 2012
Díky novému zaměstnání není toho času brát za heft tak jak bych chtěl, ale když je možnost tak toho využívám naplno. Plánujeme nějaký větší výlet aspoň na pár dnů, prověřit tu Italskou elektroniku pořádně..:D Semtam se jí to teplé počasí nelíbí a dává to najevo ale jinak ťuk ťuk jezdí nám to dobře až na kolenní slidery..:).:)

18.9. 2012
Tak jsme s Elis podnikli náš nejdelší výlet a za námi jsou Alpy, Dolomity, Italské moře i rodná domovina Aprilia Noale. Nakroutili jsme a to doslova skoro 2800 km, a hned bych se tam vrátil, až na ceny benzínu to byla pecka. Ten fabrickej regulátor dobíjení kterej si dobíjí plus mínus jeden dva volty podle jeho nálady slavnostně zapálíme a rozmydlíme kladivem a nahradíme ho závodní technikou od značky Ignitech. ( V plánu i řídící jednotka a zapalování - už té talošské elektronice nevěřím).

1.11. 2012
Tak a je to tu, výměna všech náplní a provozních kapalin, řídící jednotka IGNIJET, teď se jen čeká na výsledky z brzdy..:) Tak snad budemem mile překvapeni a na jaře ty 4hrnky hezky proženem..:)

16.12.
Výsledky z brzdy shrnu do sms jak jsem ji obdržel. No ty vole budeš muset být sakra opatrnej na plyn, chtěla nám utýct z brzdy, v 7mi tisících to bylo jak když v motoru vybuchne atomovka a začala hrabat na válcích tak jí kluci museli pořádně přikurtovat až jsem se toho lekla..:D díky všem vychytávkám a především elektronice od Ignitechu se jí podařilo vyladit na 144 koní na zadním kole..:D Cože V2 a takhle utíkat? ? :D :D Jarooo...:D

9.4. 2013
Tak vypadá že už to propukne. Asi nejdelší zima bez řidítek. Dávám seznam věcí co se na mašině provedli během zimy téměř GO.:D : Edit: Rozmontěná do posledního šroubku a znovu složená. Na řetízkách vysel jen holý rám..:D
Výměna sání z RSV 06 naj. 13 000tis, výměna veškerých kapalin všude(vidlice, tlumič, brzdovka, olej, voda), simerinky všude, aby někde neuchcala, nový těsnění spojky a zadní brzdy na zakázku, motorový kolečko a rozeta=kratší převod=zlobivější do zatáček, vyměněny silenbloky na rozetě , řetěz stejnej ale vypranej a namočenej v oleji a grafitu, komplet kontrola el., nový regulátor dobíjení, nová plněladitelná jednotka od Ignitechu, quick shifter, budíky 06, rychlopal, širokopásmé lambdasondy, převatované výfucky a komplet vyčištěno promazáno a odladěno, myslím že se zrodilo malé letadélko káně..:D

6.7. 2013
Tak a Elis jezdí jako prasiatko..:D Chystáme se na dovču, Dolomity vol. 2 Všechno šlape tak jak má a je to jen radost radost a zábava. Konečně..:)))

10.10. 2013
Dovolená v dolomitech byla úžasná, nikdy sem se takhle nesvezl, Elis funguje jak nikdy, neskutečnej stroj, 3 roky soužití a kdykoli ji proženu mám rohlík v helmě..:D Porovnal jsem ji za ty léta s čím šlo, ale pořád mi vychází vítězně. Není nejrychlejší, není nejvýkonější, ale má takový kule a budí takovej respekt že prostě chytne za srdce a nepustí..;) Jinak power wheelie nám jde čím dál tím líp..:D
Dlouhá zima před námi a zase kuju pikle, nové vysokokompresní písty, odlehčená klikovka full open exhaust? No uvidíme co jaro ukáže, každopádně něco se s ní zase pokusíme vyvést. ;)

31.12. 2013
Zima už je v plném proudu ikdyž teploměr ukazuje 8 nad nulou..:D A já vykul obrovský pikle. Nejen že dostala Elis pod stromeček komplet celokarbonovou podsedlovku z 06tky, kryt spojky, řetězu, zatmavený kouřový zadní světlo a blinkry + přepákování od TRW, quickshifter a Gipro a další ptákovinky ale hlavně dostala kamarádku..:D Od vánoc ji dělá v garáži společnost Jůlinka Aprilia RSV 1000r 2005 The 2nd. :D
Nové okruhové nářadí pro Bačiho. Jak ji budu mít v kupě a ready dám fotky. Takže už mám holky 2. Naleštěná Elina a okruhová Jůlina..:D

6.8 2014
vypadá to na zcela pohodovou sezonu, zatím vše šlape jak má..Dostali jsme do rukou plasty z O6tky, tak že by upgrade? :) Uvidíme

12.12. 2014
Tak plasty z O6 v laku staré O4kdy náhradní bokem. Už jen polepit a je hotovo..:)

1.3.2015

Elis asi nejhezčí co kdy byla. Motografix umí..:) opět všechny náplně vyměněny a vše zkontrolováno, chodí jak hodinky už 5. rokem. A je připravena k prodeji. Holt jde se dál...:)

JE TO SRDCOVKA...!!! :P

PS: Takhle sem se s žádnou mašinou ještě nemazlil a neměl k ní takový vztah, stal se z ní neprodejný kus a za odvedenou práci vděčím svým mechům Raďasovi a Kačce a jejím zlatým rukám, vím o ní absolutně všechno a taky ji dopřávám, je to jak moje děcko, stroj co má duši ve které tiká nesmrtelnej Rotax ..:)) Moje povolená a těžce vydržovaná milenka, která peněžence nedává spát..:D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawaskřítek
Kawaskřítek napsal 12.07.14 v 23:22 10b.

Brutální strojovna prostě 2V a parádní popisek k motorce

Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 04.05.14 v 21:43 10b.

super fotky

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 29.03.14 v 21:41 10b.

Parádní román, ten bajk si to zaslouží.
Máš ji pěkně vymazlenou

Sleeppy
Sleeppy napsal 06.03.14 v 17:53 10b.

Máš to krásný :) někdy dej vědět až budeš třeba na aralce ať se na ni můžu mrknout zblízka :)) 10b

DoktorARO
DoktorARO napsal 27.02.14 v 21:11 10b.

Takže místo duc další a okruhovka? No není lepší volby. Možná jen ještě okruhovka Duc. :)

Více komentářů



TOPlist