USD vidle seřiditelná ve všech ohledech společně s šestipístkovými brzdiči a celkem tuhým rámem dávají chvílemi zapomenout na čtvrt tuny pohotovostní hmotnosti. Kobyl má na české nesilnice ještě dost
Recenze
2.9.2011
Kupil jsem ji po lehké havárii na plasty, a tím že tyto 5mm silné plasty na ní nevrátím - cca 10kg ušetřím.
Řidítka upravím, sekundární převod polehčím, filtr a výfuk za jiné vyměním, seřízení karburátorů zařídím... a mašinu na malování čar v zatáčkách a whelie sobě tak postavím...
Snad nebudu nikdy litovat, že začal jsem si s ní zahrávat :D
7.9.11
..najeto 97km... zjištěno, že bez náfuků do airboxu má za jízdy problémy s přísunem vzduchu... a tak jsem zpět nainstaloval komplet náfuky a trochu ořezal to co zbylo po havárii z přední masky...
..na sekundáru mám ve předu 15 pěknejch zubů, no cesta k větší živosti, když seženu 14z bude tudy, v dražším případě pomocí jiné rozety...
..koupil jsem ji se sportovním filtrem, a tak než ji dám na seřízení karbců, namontuji nějakej votevřenej laďáček - už jsem si dneska jeden objednal
8.9.11
Prší...
pomocí ocelových rozpěrek prodlužuji každé z řidítek o dva centimetry a osazuji delšímy pojistnými šrouby, sundávám expanzku na vodu a dodělávám tvar přední masky, pošťák přivezl výfuk..
..zatím pohoda..
12.9.11 dopoledne
Sluníčko svítí, mám volno - tedy jdu na to...
...a odpoledne - masku už mám kompletně spravenou, že expanzka není nevadí, řidítka vyhovují, mezikus výfuk/tlumivka se vyrábí, zrcátka pasují a po montáži nových gripů začal krásně bez drhnutí chodit i plyn. Miniblinkry jsou objednány.
Po zadním jezdí, krásně brzdí a náklony jí nedělají problémy. Najedu ještě pár set kontrolních kilometrů a pokud nikde nic nepraskne či neupadne, tak dostane přes zimu komplet nový lak. Tak.
15.9.11
..poprvé na ní v Mejtě ...krom kluků s licencí na motárdech se slickama stačíme všem, no brzda cca v 6tém kole ztrácí na účinnosti, oddělaná expanzka chybí a motor vaří...odsírá to jedna svíčka na přehřátí a také brzdová kapalina né a né vychladnout... k tomu neseřízené karbce způsobují to, že po dobrždění do zatáčky při nula plynu má motor stále lehkou tendenci táhnout...
..tak jo. Vyměním brzdovou kapalinu, svíčky, vrátím expanzku, nechám seřídit karbce a ventily, a brzy nashledanou
P.S: také jsem dneska osadil výfuk tlumivkou SLK Race a je to fááákt lepší
16.9.11
..po rozborce zjištěno, že včera pouze vypadla fajfka ze svíčky druhého válce. Fajfka nasazena a motor opět šlape na čtyři
25.9.11
..proběhla přeinstalace zrcátek z řidítek do kapoty, nějaké ty nátěry, montáž miniblinkrů, dolití chladící kapaliny... a testovací jízdy :D
11.10.11
..tak je to tutovka. V okénku kontroly oleje mám emulzi, tedy doufám že jenom těsnění pod hlavou to odprdlo
13.10.11
..odvezl jsem ji do práce na dílnu, kde jsem ji odstrojil... a zjistil, že hlavu rámem neprotáhnu a motor musí celý ven... Nakopal bych se do pr... jenomže takový artista zase nejsem, a tak jediný co můžu udělat je rozšířit si svou praxi mechanika o motor/hlava ven a zpět. Zkontroluji při této příležitosti gufera na ventilech, a ještě trochu prověřím tu "vzduchotechniku" co je napojená na airbox, dva krajní karbce a kryt ventilů. Přejdu elektroinstalaci, zkouknu karbce, širší řidítka už mám rozpracovaná... a na jaře doufám vyjedu na úplně jiné Kawě, než kterou jsem nedávno koupil
Přeji všem do chladných měsíců by se trpělivostí, či šálou a rukavicemi obrněli, a na jaře nashle!
31.10.11 - hotovo
Motor má zpět svou hlavu a rám zase svůj motor. Dostal nové od Aska těsnění a jako bonus i nové svíčky, filtr a olej. Na čtyřech ventilech jsem upravil ventilovou vůli a rozvoďák nechal, bo jeho protažení vypovídá o tom, že je ještě hodně zánovní.
Při montování jsem objevil, že filtr filtrující chladící médium směřující do karbců je totálně neprůchodný (ano-tato Kawa má chlazené/vytápěné i karbce) ...a tak jsem ho prostě vyčistil a vrátil U elektriky jsem na všechny spoje aplikoval Kontaktol - vč. kabelů vedoucích ke svíčkám, a proudem vody jsem vyčistil chladič, který jsem potom natřel po bocích černou barvou stejně jako výfukové svody.
Motorka chytnula na sedmé zastartování (karbce jsem namontoval úplně suché) a řekl bych že ji tato kůra prospěla.
Před chvílí mi volali, že posílají 14-ti zubé kolečko sekundárního převodu, tedy do konce týdne ho tam dám a motorku takto napřevodovanou ještě trochu před zimním spánkem provětrám
7.11.11 - 10km test
...při těchto podzimních venkovních teplotách a se 14-ti zubým kolečkem a plným plynem, se Kawa za jedna krásně rozhrabe vč. lehkého whelie těsně před omezovačem...
..a potom na dvojku - škrtneme-li o spojku, staví se v plné své kráse...a na trojku zase
duben 2012
...černo/bílá Kawa dělá opět emulzi, tedy i hlava to loni odprdla... levně prodávám, ať si s ní letos hraje zase někdo jiný... díky
takovou motorku bych chtel mit taky - jmenuje se kawa saki
pristi sezonu to bude peklo(stroj)!
Skvěle napsaný deník
snad mi nebudeš na jaře jen ujíždět a počkáš na mě
Ať Ti jen radost Kawa přináší
Parádní Kawa jedině! 10b jasnejch LET THE GOOD TIMES ROLL!!! Dotáhni to do konce a hoď fotky
tady se rodi drsnej bojovnik a malir silnic..