PROFIL MOTORKY

Honda XL 125V Varadero (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomsn94
Vloženo 9.1.2011
Aktualizováno 11.5.2013
Zobrazeno 3 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Můj velký sen od té boby co jsem udělal řiďičák na skupinu A1 a teťka se splnil

Více fotografii

První dojmy - parádní

Recenze

Moto je dovezené z německa 17,12011 má najeto 25 710Km.
je po majitely,který měl údajně něco kolem 50tky varan byl omezen na 80km/h a po 15 000km zase odmezen na plný výkon.

Zatím mám v sedle 200km a musím říct te vporovnání s kamošovím YBRkem jeto něco uplně jiného prostě pohodlnost rychlost a hlavně to vypadá jak pořádná mašina ne jak elektro kolo!!

Klady: Vzhled,Pohodlí,Spolehlivost,Spotřeba 3,5l ve dvou což je pěkný
Zápory: Chybí ukazatel paliva,mohla by mít 6ku

Prvních 300km v sedle a musím říct že motorka šlape jak hodinky nevim jak někdo může říct ze sjou slabé brzdy ani náhodou jen co mi chybí je 6tka občas ji tam hledám jinak naprosto pohodomá mašina na které se luxusně sedí.Po pár stech km přidám další zkušenosti.

Koupeno od:www.jjmoto.cz/

Takže mám v sedle prvních 1 000km dojmy jsou famózní nejvíc v kuse zatím 150km v kuse cesty:Pálava,Buchlák a Slovensko mám to všechno za barákem takže pohoda o prázdninách se chci podívat někam dále plánuju vyjed někam do hor spátky k dojmům jeto úplná luxusní dváca pohodlná jen bych upotřebyl palivoměr a aby to palivo zlevni pač 35 za lytr je celkem dost dále bych potřeboval parťáka na cesty jezdím většninou sám tak doufám že najedeme mnoho km tak zatím zdarec. MOTORÁŘI!

Servisní data[big]
Ventilová vůle-sání: 0,13 - 0,17 mm
Ventilová vůle-výfuk: 0,22 - 0,26 mm
Předstih: 1 11-13/2300 °/ot
Svíčky: NGK CR8EH-9
Vzdálenost elektrod: 0,8 - 0,9 mm
Karburátor: KEIHIN
Typ karburátoru: VPU 2A
Volnoběžné otáčky: 1400 - 1500 ot/min
Hlavní tryska: 82/88
Tryska volnoběhu: 38
Šroub bohatosti směsi: 0,75 - 1,0 -ot
Nastavení plováku: 13,7 mm
Dobíjecí hodnoty: 22/5000 A/ot min
Typ baterie: 12/6
Motorový olej: SAE 10W40 API SG
Olejová náplň s filtrem :1,20 l
Nálň chladicího systému: 1,30 l
Náplň vidlic: 117/117 ccm
Sekundární řetěz: DID 520 V
Počet článků: 110
Vůle řetězu: 25 - 35 mm
Pastorek: 14 zubů
Rozeta: 44 zubů
Huštění pneu: 2,0 / 2,0 bar
Utahovací moment-hlava válců: 32 Nm
Utahovací moment-ventilové víko: 10 Nm

Technické údaje
Motor kapalinou chlazený, čtyřdobý 90° do V čtyřventilový dvouválec DOHC o objemu 125 ccm, dva karburátory typu VP, průměr 22 mm
Největší výkon: 11 kW (15 k) při 11000 ot/min
Točivý moment: 10,7 Nm při 9500 ot/min
Kompresní poměr: 11,8:1
Vrtání × zdvih 42 × 45 mm
Převodovka: pětistupňová
Vnější rozměry: 2140 × 830 × 1255 mm
Světlá výška: 190 mm
Rozvor kol: 1450 mm
Výška sedla: 800 mm
Hmotnost bez náplní: 151 kg
Objem palivové nádrže: 17,5 l
Maximální rychlost: 120 km/h
Rám: dvojitý kolébkový z ocelových trubek
Odpružení: přední teleskopická vidlice průměr 35mm zdvih 150mm
Odpružení: zadní kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou zdvih 150mm
Pneumatika: přední 100/90-R18
Pneumatika: zadní 130/80-R17
Brzdy: přední kotoučová 276 mm dvoupístková
Brzdy: zadní kotoučová 220 mm jednopístková
Sekundární převod: O nebo X -kroužkový řetěz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
míla007
míla007 napsal 21.10.11 v 11:48

Pěkná mašinka,líbí moc,jasná desítka,přeji hodně šťastných kilometrů

tomsn94
tomsn94 napsal 24.06.11 v 14:38

mrkni do deníku

seikos
seikos napsal 24.06.11 v 12:41

"stojí v garáži těťka jí řihlásím"
"aby to palivo zlevni pač 35 za lytr je celkem dost"
To by mělo být skoro trestný

Jinak motorka vypadá dle fotek těžce zanedbaně. Rezavý řetěz, mrtvé plasty, na motorový prostor nikdo nešáhl 5 let. Chtělo by to trochu péče

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 21.06.11 v 23:26

pěkný varan ať jezdí!

bohumil
bohumil napsal 11.05.11 v 22:40

No vidišto už začínáš zvěčovat... Ešče chvílu a pojedem pro baworáka.

Více komentářů



TOPlist