Motorka kterou jsme přivezli domů v přepravkách. Kapoty rozštípaný skoro na trsátka, přeraženej podsedadlák, a spousta dalšího.
Recenze
Byla škola pochopit jak to ti posraní taliáni mohli myslet s těma hadičkama okolo karburátorů, který měly elektrický ventilky... Ale když jsme ji poskládali tak to byl polet nad míru nečekanej. Na koleně v garáži jsme jí vyhnali na 70 koníků. Kdyby nebumbala, 9 litrů při jízdě pod přívěrama a okolo 12 - 14 litrů když ji člověk nešetřil, měl bych ji do teď ! to byla první motorka která mi ukázala co je to powerslejd. Výhoda největší: Krom elektroniky se na tom dalo nastavit úplně cokoliv, otáčky kdy se mají otevřít přívěry, 1 i 2 poloha, hladiny karburátorů, trysky, podvozek, zkrátka jedinej civil, kerej šel nastavit na ostrej závod na okruhu aniž by člověk přines domů jakýkoliv součástky. Tuhle jsem doopravdy miloval. Na víc dnes už bych si uměl i tu elektroniku přeprogramovat...
jojo jako druhej bajk bych ji bral hned..
pasini: Jo do dneška toho lituju... i když bych asi na nic nevydělal dybych si ji nechal.
yamaharider: mám za to že se to změnilo až novou elektornikou, ale taky si matně pamatuju že jsme něco prováděli s lankama od přívěr, ale musel bych to asi vidět znovu rozebraný abych si vzpoměl,co šecko se tam dalo tvořit. Pokud si dobře vzpomínám tak mi ty přívěry otvíraly první v 6500ot, a druhá někde po 9000ot. Ale už je to přeci jenom 6 nebo 7 let ...
ZDR blazne vitej na motorkarich :DHele musime si promluvit o tom jak si nastavoval ty privery trosku mi to sere...otevira prvni v 8 a druha v 10,500...Peta rikal ze mas dojet tak musime dat sraz nekde
No škoda že jsi ji prodal lepší než RS 250 žádná není!