Na začátku bylo pár svařených trubek a pak savage. Jednobuch o obsahu 650 a 23kw s bezvadným kroutícím momentem. No prostě paráda ...
originální vzuk, který Včkaři nikdy neuslyší
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - No nasedl jsem a padla mi do ruky jak udělaná na míru :)
Recenze
Můj popis nebude nic moc protože jsem motorku kopil 24.10.09 a najel jsem naní jenom pár km ale malí obrázek uz o ním mám jízdní vlastnosti jsou supoví, pohodová jízda, má svůj originální vzuk, který Včkaři nikdy neuslyší , no proste nádhera.
Když jsme pro ni jely byly asi dva stupně nad nulou ale nijak jsme to neřešili jedem se přece jsenom podívat. Přijeli jsme do cvikova prohlídly si motorku a že ji máme jet vyskoušet, nasedl jsem a projel ji sice asi 1km ale bylato užasná jízda, podepsali jsme smlouvu a jeli jsme domu. Po pár km jsem byl zmrzlej jak svin, Dojeli jsme nahoru na práchen a tam i trochu snežilo, dobrejch pet minut jsem si ohřejval zmrzlé ruce o topení v aute . Po tého seznamovací jízdě jsme si nasebe rychle zvykli, je jediný problém byl při vyjíždení z garáže, a to sice ten že zadní kolo mě zacalo přdbíhat ale po pár dnech ježdění už sem se sní perfektně naučil.
Jízdní vlastnosti Savage jsou jasně dané úměrně ke stavbě stroje. Choppery tohoto typu jsou určeny pro drsné a pohodlím nezhýčkané vodiče a polovodiče. Každopádně 24 hodin Le Mans se na LS nedoporučuje. Jinak ale je radost ovládat tohoto lehkého a poměrně krátkého neposedu. Určitě nemá rád silnice třetích a nižších tříd, je spíše na fajnovější povrchy. Řidič sedí velmi, velmi nízko a posed je řekněme také krutý - přestávky se prostě dělat musí. A to raději pomlčet o spolujezdci, tam je situace ještě bolestnější. Kroutící moment ale dělá divy, nelze jej než ocenit. Cestovní rychlost je ideální něco mezi osmdesátkou a stovkou.
Co si budem nalhávat, savage pro mnoho lidí nikdy nebude ideálním motocyklem, ale to je o vkusu každého. Hodně lidem se nelíbí jeden válec. Já to beru jako plus, vcelku dobrý krouťák, míň výdajů při opravě, snadná dostupnost k ostatním dílům, jednoduchost.
A jak řekl klasik, v jednoduchosti je krása. U záporů bych určitě vzpomněl chabý účinek zadní brzdy, ale jak už název napovídá, je to divoch, a proto je nedostatečný účinek brzdy nutné kompenzovat o to větší odvahou jezdce.(Proto taky na savage nejezdí bačkory :))Takže vlasně vcelku pohoda.
Výdody - řemen, zvuk, jízdní vlastností prostě všechno
Nevýhody - neustálé odhánění okukujících lidí
Ještě neco křídítkum neustále mam jeden dotaz nebo spíš nároz: Jeto pohodlný? ANO je, ruce nebolí a na dálky je to ideální.
Když jí miluješ není co řešit".
skvělý popis i se zábavnými chybamibami.
supr Sůza gratulejšn
Suprová motorka radost pohledět je vidět že si jí opravdu hledíš jasných 10b s přáním hodně najetých km v jejím sedle měj se chlape
No prostě nádhera