PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Doth
Vloženo 20.2.2008
Aktualizováno 26.8.2013
Zobrazeno 1 664x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá cestovní motorka, která umí uspokojit sváteční sportovce.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Hodnotit můžu po 3 společných sezónách, kdy si řekla pouze o novou baterii a nové obutí. Teď už dělá radost Standovi z Třebíče.

Recenze

Náplně a filtry dělám každé jaro u všech motorek, co jsem kdy měl, takže to nepovažuju za nějaké výdaje, standart. Posez je pohodlný, něco mezi cesťákem a sportem. Ruce jsou níž, než na náhači s klasickými řidítky, ale o poznání výš, než u sportovních motorek. Ochrana proti větru a dešti je perfektní. Kapoty jsou dost široké a přesahují rám na každé straně o cca 6cm. Líp na tom budou už opravdu jen koráby jako FJR apod. Většinou namoknou jen boty a ramena, zbytek je v suchu. I za sériovým štítkem by si člověk za jízdy dokázal zapálit cigárko :) Úložný prostor je lepší průměr, v podsedlovce vozím motolékárnu, zámek na kotouč, nářadíčko od Hondy a žárovky, víc snad ani není potřeba, ne? :) Brzdy jsou fajn, když se jede sólo bez bagáže, i tak je při ostřejší jízdě znát trochu vyšší váha motorky. Ne že by brzdy na váhu nestačily, ale sport to prostě není. Ostatně kdo chce jezdit opravdu rychle, koupí si sporta. Pokud jsi pohádař s občasnými sklony zatahat za plyn, budeš spokojen :D Motor a výkon je dostatečný, s ohledem na sportovně-cestovní zaměření motorky. Okolo 3 tisíc už se nechá normálně zrychlovat, věci se začínají dít cca od 7 tisíc. Nikde žádné díry ve výkonu. 4V motor mi připadá zábavnější, než řádový (zábavnější nemyslím výkonější), neumím to popsat, to se musí vyzkoušet :D V noci není problém se světlem, vefro svítí nádherně, přístrojovka je osvětlená tak akorát. Digitální displej poskytuje info o teplotě vzduchu, motoru, čas a palivoměr. Spotřeba je úměrná zápěstí - nejmíň jsem naměřil 4,8 l (legální rychlost po dálnici v Rakousku, 2 lidé, naložená), nejvíc 9,7 l při TPC2009. Běžně jezdím svižně ale cestovně za 6-7 litrů, což dává při 20 litrech nádrže slušný dojezd. Gumy ani řetězovka na tom nijak nehoří, i když je fakt že nenajíždím známý průměr 6000km za rok, ale zhruba polovinu.





Snažil jsem se popsat jen svoje osobní = subjektivní zkušenosti. Záměrně neuvádím výkon, hmotnost apod. věci, které si může každý snadno najít na netu. Snad těch pár postřehů někomu pomůže při rozhodování, zda tuhle hodnou motorku do garáže ano, či ne :)

Zajímavý odkazy k VFR:

http://aaperf.com/vfrkit-gen5.html

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 27.01.15 v 19:41

Motor a letmák dobrý...

COMPANY
COMPANY napsal 03.01.11 v 21:47

Blackie750
Blackie750 napsal 19.08.10 v 11:22

Charlie585
Charlie585 napsal 30.09.09 v 19:26

pěkná koukám, že sis mě našel tak ať ti jezdí

Kamil8
Kamil8 napsal 01.08.09 v 03:46

Nazdar kolego. Někdy by jsme mohli spolu někam vyjet.
Teď budu 2 týdny pryč, tak potom to někde proletíme.
Měj se.

Více komentářů



TOPlist