PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DavidH
Vloženo 7.2.2008
Aktualizováno 6.3.2012
Zobrazeno 9 675x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Racing řídítka Carbon Race, nahříváky Tyrex, plexi Puig, padáky Rutan,Regina 520 od Sumoto, Fren Tubo od tss, brzd. desky Vesrah Racing a rozety od Beran Tuning, kombi 4SR.

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Recenze

R6 mám přestavěnou na okruh. Podle mě je to super volba pro hobby jezdce.

Motor mám zcela seriový. Termostat ven. Ventilátor taktéž. Pouze sekundární převod je "do lehka". Série je 16/48 a já mám 15/51 (řetěz 520).

Mám krátký plyn.řekl bych tak 90 stupňů a je plnej... bomba. A hlavně má v sobě fluidum předchozích users, Radka Rouse a Vikiho Duška. To zavazuje sekat plynem co to de... K němu přepínač start/stop od hdcomu.

Po zkušenostech ze zamotaného Pannonia ringu už na trať nevyjedu bez Starlane Engear (ukazatel zařazené rychlosti). Počítat do šesti sice umím, ale chci přesně vědět co mám zařazený. Při montáži Egearu od Starline upozorňuji, že kabel neutrálu je na R6 00 světle modrý. Jinak vše s manuálem sedí. 6.7.09 na Eybis v Brně se mně ukazatel plně osvědčil. Pozor: při odřazování do zatáčky už po ukazateli zař.rychlosti nekoukat. Stahuje to oči, které mají čumět na dráhu!

Taky jsem si nechal otočit řazení (1 nahoru). Doporučuji. Mám stupačky od arp, ale je tam řada nedodělků. Především řadící tyčka je poddimenzovaná a ohnula se. Taky stupačky a řadička má jemné rádlování. Firma Haase-moto mně vyrobila tuhé táhlo řazení, a to odstranilo nepřesnosti při řazení. Taky hrubší rádlování kontaktních ploch na stupačkách zlepšilo styk s motorkou!

Nyní mně nastavili podvozek 2 zkušení jezdci (Tyrex a Vik51) a motorka skvěle jde do náklonu a na výjezdech nevynáší. Po 9 měsících poprvé na motorce a ve 3. dvacetiminutovce 2:25,7. Jsem spokojený

Trochu problém s přední brzdou. nevrací se brzd.desky (kolo se ztěžka otáčí ale ložiskama to není). Zřejmě vymněním gumičky, co vrací pístky. Pozor desky Vesrah jsou o 0,3 mm delší než originály a proto chodí v brzdiči těsněji. Ty plechy je proto potřeba trochu líznout pilníkem.

Na R6 mně vadí sériové sedlo- nahradím je. Nemám kontakt s moto. Mám pocit že klouže... Toto řeším výrobou nového sedla z laminátu, na který nalepím gumu od Moto-forzy.

7.9.09 Montáž nových závodních řídítek Carbon Race. Opravdová pecka. Dělená objímka řídítka umožňuje jejich demontáž z pod brýlí. A hlavně díky tvaru objímky mám delší řídítko pro posunutípáčky spojky a brzdy hlouběji do motocyklu. Mám tak větší páku při ovládání. Také přepínače našli více prostoru.

10.9. V přední vidlici mám komplet nový vnitřnosti a olej Kayaba 01a je to znát jak krásně funguje. Už se těším na okruh!

13.9.09. Vše vyzkoušeno v neděli na Gh-moto v Brně. Motorka funguje výborně. Nej bylo 2:25,5,

2.10.09 Bike-Promotion Brno: o 1z větší rozeta (15/51) a je to znát. Prodloužím řetěz a půjdu na 15/52. Zajel jsem zatím své ofiko maximum:2:25,05. Pod 2:26 jsem schopen opakovaně a jednou už pod 2:23, ale to zatím neberu vážně Snad to v 2010 potvrdím.

Cíl pro 2010: jezdit častěji než 4 půl dny v r.09 a zajet Brno pod 2:20

26.5.10: DA rac. Brno odpol. Prvně po zimě na moto. V 7.kole 2:25 a začla v pravých klouzat z.pneu ( hodně jetý Pirelli Dragon SC2). Bez pneuměřiče není jízda na okruhu úplně OK. Bylo tam 2,3 za tepla a po ufouknutí na 1,9 to přestalo (ale už jsem tolik netahal). Pěkně jsem se svezl. Cítím, že zimní příprava na trialovém kole ZOO! Pitbull mně velmi pomohla.

25.6.10: IVracing Brno dopoledne. Namontoval jsem zánovní z.centrál. Už se nestane, že po ujetí 4 kol zadek ztratí útlum a divoce kmitá na výjezdech. Jetá zánovní (byť otočená) Pirelli Diablo SC1 mně dala klidu. Zatím nejlepší poježdění. Zlepšil jsem se na 2:23,2 (ofiko časomíra) A hlavně to zajedu bez krizovek sám a opakovaně.
je čas nasadit novou pneu a zaútočit na 2:20...

2.8.10: Eybis Brno. Pneu jsem dal jetou po Ondrovi Ježkovi ještě z IDM 08, ale držela super. Učil jsem se nové věci a zlepšení na 2:22,813 T jsem ani nečekal. Jelo přes 60lidí na trati a hodně rozdílných výkoností.
Zkušenosti: vrátil jsem se ke krátkým stupačkám. Se zrychlením přišla potřeba více sklopit moto a najednou mi krátké vyhovují... Ubral jsem zpětného útlumu na zadní jednotce (-9klik). Moto je víc živá pod zadkem a líp ji cítím (před tím se ani nehla (-4klik)). Myslel jsem, že tím odstraním škubání Pirelli Diablo SC1, ale to se nezlepšilo... Je v pravo oškubaná, ale drží jak přibitá. Předek SC1 mám snad navždy. vůbec se netrhá. A to jsem začal protahovat brždění dál do zatáček v náklonu.

5.9.10 ČMN Cup Brno. Můj první závod na šestce. Nasadil jsem jeté D211GP a po postupném seznámení s nimi jsem se začal osmělovat. Závod jsem si užil a dojel 7. s 6.nejrychlejším časem 2:20,05. Splnil jsem si svůj 1.výkonnostní cíl
Zkušenost: podvozek při těchto časech ožil a i na výjezdech se dostavilo dosud nepoznané třesení motorky. Pneu vynikající. Vydržely 3 tr. a závod. Ani náznak smyku. A ještě na zadku pojedu. A to byl už hodně oskákaný z litra (je to 190, směs medium 7712). Předek je asi nesmrtelný (směs strong 6680).
Pozn: Dunlopy mají větší obvod. Chce to přidat 1z na z.rozetě. Ovšem já měl krátký řetěz a tak jsem musel jít s rozetou naopak o 1z dolů. Jinak se pneu nevešla do kývačky. a nahřívák bych neprotáhl. Navíc hrozilo šmrdlání pneu za jízdy o předek kyvky... Tlaky: předek za tepla 2,3 (já jel 2,1. protože při 2,3 byla hladká matná šedá a až po ufouknutí začala trochu fungovat=hladká lesklá černá. Tady budu muset něco vymyslet). Zadek za tepla1,4

Shrnutí za 2010. Čas 2:20,0 mi polichotil. Prodal jsem všechny šlupky Pirelli SC a pojedu jen D211GP

Cíl na rok 2011: Brno za 2:18,0 a kouknout do Mostu...

Trénink rovnováhy:



4.8.2011 Brno Volný. Jedna jízda na kamarádově krásně udržovaném mopedu R6 00.
Po 11měsících hezké protáhnutí V 5.kole 2:23

30.8.2011 Brno Jízdy veřejnosti. 2 jízdy. 2:22,0, plná trať...

19.9.2011 V TSS změřen výkon. Mám na motoru pěkných 111,5k. Motorka pochválena Není to vydechlina )

5.10. R6 připravena k prodeji...

20.10.11 Prodáno

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidH
DavidH napsal 17.05.12 v 18:10

aprilialibor: V mým věku je vozím kolem ledvin
Jinak dík

aprilialibor
aprilialibor napsal 17.05.12 v 09:49

NAHŘIVAKY TYREX ?? a to mas za jizdy snema obtocene riditka ? , jinak pěkne počtení

SPIJKER
SPIJKER napsal 15.07.11 v 15:11

kvaliti priparava...tohle bych chtel umet..ale ne se to ted ucit skoro od nuly.. zustan svisle!

aikon1
aikon1 napsal 22.06.11 v 14:25

Pěkně, pěkně - ať už na moto, tak příprava

enusim2
enusim2 napsal 08.06.11 v 18:37

ty ses asi pro 2 kola narodil,paradni pocteni a fotky 10b!at ti to jezdi!

Více komentářů



TOPlist