PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bteck
Vloženo 3.4.2018
Aktualizováno 3.4.2018
Zobrazeno 1 649x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to topka mezi sestkovymi supersporty hlavne kvuli suprovemu podvozku, kterym se tak lisi od konkurence. Navic co se tyce designu, tak bych si troufl tvrdit, ze je to jeden z nejhezcich supersportu, kdyz nepocitam o generaci mladsi R6.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-6R Ninja: na yamahu jsem se prijel podivat drive a nebyl tam zadny problem
Honda CBR 600RR: V te dobe zadna kloudna k dispozici
Suzuki GSX-R 600: nelibila se mi designem

První dojmy - Po prechodu z 250ccm krosky to byl peknej hukot. Trochu opodstatneno tim, ze prvni zkousky probihaly v zime na studene silnici a na studenych kolech. Casem jsem se ale naucil tento vykon ovladat.

Motorku bych doporučil pro - Pro vsechny, kdo maji radi adrenalin a sportovnejsi jizdu.

Doplňky na motorce - Iridiove plexi, kratke nastavovaci packy, padaky wormtech, rolny rutan

Recenze

Uz jsem se vyvinul k prechodu z krosky na silnici a tak jsem se chystal udelat ridicak a poridit silnicku. Nakonec se mi to povedlo v opacnem poradi a koupil jsem v zime motorku a a pak na jare dodelaval ridicak.

Cesta pro moto
Z pocatku jsem se nemohl presne rozhodnout, jakou motorku poridit, ale i pres to se mi povedlo udrzet se na uzde a neposlat na FB forum otazku "jakou moto".
Chvili jsem chtel cestovni enduro, pak zase kaficko, ale nakonec kamos, ze bude kupovat supersporta sestku a tak jsem sel do sestkovyho supersportu taky.
Prvni jsme objizdeli par inzeratu pro kamose a ten nakonec vybral o generaci starsi R6 [2001]. Par dni na to jsem mel sve favority ve forme 2x R6 a 1x Zx6-R a nakonec jsem vybral tuhle r6tku, pac se mi hned po prvni svezeni moc libila.
Jel jsem pro ni az do Brna z Prahy a to Getzem s 1.1 motorem a super tezkym vozikem :D Cesta zpatky byla fakt zabavna, kdy jsme misty meli problem udrzet rychlost nad 80km/h. Bohuzel byla take smutna, protoze doslo k prvnimu padu motorky uz na voziku, kdy to odnesl pravy horni plast. Nastesti to byl zatim jediny pad, ktery se motorce prihodil a mimo plastu se nic nerozbilo.

Priprava na prvni sezonu
Hned jak jsem moto dovezl, bylo treba udelat pocatecni servis. Vymenil jsem klasicky vsechny kapaliny a prokontroloval ventilove vule [uz jsem mel cvik z predesle crf250, kde jsem to delal kazdy mesic :D] Vule sedely, rozvodak byl v pohode a napinak mel jeste misto, takze nebylo co resit. Jedine, co jsem poridil, byly hned z jara gumy a retezovka a nejake doplnky. Nechal jsem si doporucit na sviznejsi cestovni jizdu Pilot Road 3 o kterych napisu nize.

Zkusenosti po roce
Za prvni rok jsem najel neco kolem 5500km.
Casto se mi zdalo, ze v motoru neco nezvuci spravne a tak jsem to vzal pres servis AMB modrany, kde jsem prosil o nalezeni priciny a pripadne reseni. Nakonec jsem tam nechal 18 000 [vcetne pneu] za diagnostiku, ktera nic nezjistila... No a tak jsem to vzal pres Yamahu, kde mi sdelili, ze tam drnci retizek olejoveho cerpadla a ze je to na tehlech modelech normalni. O tomhle problemu si muzes precist, kdyz si vygooglis "YAMAHA tick".
Pak jsem prestal resit tento "problem" a jezdil jsem dale. Zadny problem se nenaskytl. Jednou jsme se s kamarady dozvedeli, ze je mozne zajezdit si na trati v Pisku za pomerne maly peniz a tak jsme to zkusili. Je to mensi okruh primarne pro motokary, ale zatim mi to stacilo a moc jsem si to uzil.
Dalsi vikend jsme jeli znovu a tam uz jsem zacinal pocitovat urceni pneumatik spise pro cestovni vyuziti. A v nekterych zatackach dochazelo k utrhnuti. Zacal jsem si davat majzla a povedlo se mi nespadnout.
Na motorce jsme podnikli take jeden delsi vylet [cca 700km za dva dny] a to kdyz jsme jeli na Cervenohorske sedlo. Brali jsme to hodne obklikou, ale byla to nadherna cesta. Co se tyce pohodli pri jizde - je to supersport no. Ale urcite bych si nestezoval an nejake ukrutne bolesti. Stacilo se jednou za cas na chvilku zastavit na benzince/odpocivadle a dalo se to zvladnout.

Na zaver
Je to motorka, co vezme za srdce. Ma pekne uhlazeny chod, coz odpusti spoustu chyb, narozdil od starsi karburatorove R6, ktera me vzdy privadela ke stesti ale zaroven k silenstvi. :D Ze sebe bych doporucil tu starsi, ale zase je tam vetsi riziko natrefeni na spatny stav.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist