PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník paco_freesmile
Vloženo 2.8.2023
Aktualizováno 2.8.2023
Zobrazeno 1 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka bez kapot s klasickým kulatým světlem a úzkým zadkem.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První "velká" motorka po autoškole, kde sem jezdil na er6n. Oproti Kawě teda posed víc na ruce a užší řídítka, širší nádrž. Celkově takovej sportovnější dojem.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo má rád svižnější svezení, ale třeba rád vyjede i na výlet. Kochací stroj to ale není, furt tak ponouká k tomu jet svižně, v otáčkách se mu líbí a v rychlých zatáčkách taky.

Doplňky na motorce - Původně bylo vše origo. Bohužel jsem letos začátkem léta motorku položil, podlouhlo mi přední kolo má štěrku. Odřel sem teda plasty, ohnul řídítka a ulomil řadičku. Plus zrcátko a blinkry na té jedné straně taky dostaly zabrat.

Rozhodl jsem se tedy koupit širší řídítka, nová zrcátka do konců řídítek, malý větrný štít a nové blinkry.

S tímhle setupem zatím nemám nic naježděno, musím prvně doléčit zlomeninu. Snad si pak vzpomenu a hodim sem update a foto.

Recenze

Moto jsem kupoval od prvního majitele, ten ji kupoval u českého distributora na firmu a moc toho na ní nenajezdil, motorek měl víc.

Samozřejmě jsem byl hnedka nadšenej, motorka vypadala krásně, najeto jen 13 000 km (podotýkám po cca 20 letech provozu :D), což ale vzhledem k tomu, že jí původní majitel pořizoval na firmu a motorek měl víc, mi nepřišlo zas nějak moc přitažený za vlasy. Koukal jsem potom na STK a kilometry by snad měly i sedět.

Po koupi sem ale řešil jednu věc - zjistil jsem, že nedobíjí. Příště budu poučen a na nákup beru multimetr :D Naštěstí po proměření jsem zjistil, že je vadný regulátor napětí, což sem se potom na netu dočetl, že byl častý neduh tohohle modelu. Čili 1700 Kč, což není zase tak hrozný.

Nicméně bylo jasný, že se na ni moc nejezdilo, trošku cukala v nižších otáčkách, ale projel sem dvě nádrže benzinu s čistícíma aditivama a krásně si brumlá i při 3 000 otáčkách na čtyřku po obci. Začíná zabírat potom na nějakejch 7 000 a do 10 000 to jede řekl bych hodně slušně. Do běžného provozu určitě víc není třeba, 160 je tam hned a na 200 se dotlačí taky celkem svižně. Ono stejně udržitelná rychlost je tak 130 až 140, pak už to tak fouká, že to není žádná lambáda. Pár sekund to tam povodit při předjíždění nebo krátký rovince a čau.

Jinak je i poměrně pohodlná, najel jsem za jeden den i 650 km. Jasně, prdel se trošku odrkvuje a nohy je potřeba protahovat, jsou poměrně zalomený, ale zase svezení v zatáčkách je vážně super. Padá do nich sama a super drží stopu. Na výlety je fajn i díky poměrně měkkýmu předku. Dá se jí nakládat i na rozbitějších cestách. Přitom mi ale nepřijde, že by pak na hezký silnici ztrácela, myslím že to je takovej hezkej kompromis. Na okruh ale není, to je jasný. A ve dvou spíš taková nouzovka, nebo třeba jen na dojetí na koupačku někam kousek.

Krom regulátoru a spínače brzdového světla na přední brzdě (který sem jen rozdělal, vyčistil a promazal kontaktolem - a nový případně stoji 200 Kč) jsem zatím nic neřešil. Jen olej a brzdovku. S mašinou zatím spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
83427
83427 napsal 04.08.23 v 18:58 10b.

Na SV650 jsem odjezdil většinu jízd v autoškole, takže k ní mám jistý vztah. A dokonce je to jedna z variant, kterou zvažuju do budoucna jako další motorku jen tak na blbnutí. Vlastně jsem po SV650 pokukoval už jako puberťák, když tenkrát vyšla. Motor jede pěkně odspodu a pořizovací cena je směšně nízká. Lákavá kombinace, což?

ondragsxr
ondragsxr napsal 04.08.23 v 14:00 10b.

Ahoj, máme ho asi 7 let a kromě toho regulátoru jsme snad nic neřešili, ten odešel už dvakrát. Je to pecka stroj, podle mě nezničitelný. Dobrá volba!

Více komentářů



TOPlist