Pohodlná motorka, výkonem takový malý "ďáblík"
Motorka koupena od FIRMA:KaraOne (Praha 10-Štěrboholy)
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800X Crossrunner: Musel bych koupit starší, protože se již nevyrábí a to jsem nechtěl
První dojmy - Silnější motorka, podle mého vhodná naprosto pro všechny
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny s chladnou hlavou
Doplňky na motorce - Vrchní originál kufr 50 l
Recenze
Po více jak 40 letech, co jsem na motorce nejezdil jsem se rozhodl jí opět zakoupit a vyzkoušet jízdu jednou stopou. Jelikož po tolika letech (jezdil jsem dříven jen JAWA 350) jsem měl strach z nějaké silnější motorky, padl výběr na Hondu CB500X. Chtěl jsem hlavně nějakou pohodlnou motorku a aby s ní bylo co nejméně starostí, proto výběr z japonských motorek. Nejdříve byl problém ji sehnat, jelikož jsem si s nákupem vzpomněl až "po sezóně", ale nakonec se podařilo a motorku jsem si dovezl z Liberce. Proti motorce z mých začátků to byl výkonově velký skok, ale brzy jsem zjistil, že výkonově by to zasloužilo přece jen trochu více. Navíc průběh zajíždění ani nedovoloval přejít do vyšších otáček. Proto jsem po necelém měsíci ježdění a nájezdu cca 600 km znovu zabředl do recenzí a nakonec padla volba na novou Yamahu Tracer 9 ve verzi GT (hlavně kvůli pohodlnějšímu podvozku). Hodně se mi líbila i Honda VFR800X Crossrunner, jenže tu bych musel koupit starší, protože se už nevyrábí. I u Tracera 9 GT byl problém "po sezóně" motorku sehnat, ale i u druhé volby se nakonec povedlo. Proti Hondě je to velký výkonový skok, ale nemohu souhlasit s názorem, že motorka není vhodná pro začátečníky. Lze s ní jezdit velice rozumně a je i hodně pohodlná. Vzhledem k zajíždění jsem její výkonový potenciál ještě nevyzkoušel, ale myslím, že mě osobně by i v zajížděcím režimu (t.j. do 5 tis. otáček) takto stačil Její výkon je ale příjemný při případném předjíždění, kdy mohu předjíždět s dostatečnou rezervou pro předjetí. Žádné závodní ambice nemám a kde je les, jezdím ze strachu se střetnutím se zvěří velmi opatrně, takže nemohu hodnotit motorku v jejích možnostech. Tam se asi dostanu hodně brzy na svůj jezdecký limit, ale i tak mě to s motorkou hodně baví. Co ještě musím vyzkoušet je jízda za tmy, abych zjistil, jak motorka svítí.
Jinak celkově jsem s motorkou velmi spokojený a některé doplňky oproti standardní verzi jsou příjemné (např. vyhřívání rukojetí, quickshifter, na dálnici i tempomat, semiaktivní podvozek). Boční kufry jsem hned sundal a pořídil si ještě originál vrchní kufr. Ten mě trochu zklamal, jelikož má objem 50 l (o 4 l více, než jsem měl na Hondě), jenže proti starému kufru s menším objemem se do něj nevejdou 2 integrální helmy, což u menšího kufru u Hondy nebyl problém. Tudíž kdykoliv pojedu někam, kde budu muset uložit 2 helmy, budu muset nasunout boční kufry (což jde naštěstí velmi dobře). Vše ostatní mi na motorce vyhovuje.
Moc pěkná červená kráska.Tak užívej a přeju hodně najetých kilometrů.
Tracer je parádní.
Gratuluji, dobrá volba. K tomu kufru. Mě se tam vejdou dvě integrální přilby velikosti XL. Chce to jen je tam dávat na bok. Ostatně takto je to i nakresleno na obrázku na dně kufru.
Přeji hodně štastných kilometrů
parádna Nech ti robí len radosť Čo sa týka výkonu, tak si človek postupne zvykne ,ale báť sa ho netreba, lebo je krásne lineárny. Ja som nemal a ani nemám závodné ambície ,ale ten záťah je prudko návykový. Komfortom to aspoň u mňa moc neoplývá ,ale nemám ju kôli tomu. To najsamlepšie je MOTOR
Dobrá volba!
Jojo, jak píšou kolegové, nad 7000 se dějí věci
Ale jezdím jako puberťák za 5.3