PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z900RS (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mpa_original
Vloženo 22.9.2020
Aktualizováno 22.9.2020
Zobrazeno 3 088x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, přijde mi snadno ovladatelná, ale jsem v této kategorii začátečník a motorka je v zájezdovém režimu, bytelná, milá a má super zvuk!

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XSR 900: Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej
Yamaha XSR 700: Skoro vyhrála, ale nic moc výhled ze zrcátek a nějak mi vadily stupačky.
Indian Scout: Design super, jízda taky, prodejce laxní, cena vyšší.
Harley Davidson FLSB SPORT GLIDE: To bude moje další, krásně se mi jelo, akorát stroj ... teď na něj nemám finance.

První dojmy - Přecházím ze skútra, tak moje popisy mohou být zvláštní. Byla to 1. motorka, kterou jsem si zkusil po získání řidičského oprávnění. Učil jsem se na starém Banditovi, takže tohle byl skok snad o 100let kupředu. Po 20i minutách jsem měl pocit, že jsme spolu v pohodě, přijde mi, že opravdu zatáčí pohledem jezdce.

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky klasiky a retro strojů, pro milovníky zelené barvy, pro mě.

Doplňky na motorce - Už ne, byl tam ten PUIG
Budou tam vyhřívané rukojeti a látkové brašny.

Recenze

Jak jsem popsal, motorka mi po chvíli sedla a já měl ten pocit, že jo. Pro jistotu jsem zkusil od každého japonce alespoň jeden kousel a pak pro srovnání i ameriky. Kažá má něco charakteristického, ale Kawa mi přišla nejkrásnější, navíc taková hodná a kámoška. Původně jsem vůbec nechtěl naháče, ale zase jsem toužil po motorce s normálním kulatým budíkem a kulatým světlem, hlavně hledal jsem praktický stroj na denní dojíždění za businessem, ale člověk míní a hvězdy mění.
Tak od pozdního jara do brzkého podzimu to asi fungovat bude, otázkou je, co se stane, až teploty klesnou k bodu mrazu. A tady je místo pro mou jedinou nespokojenost a tou je možnost nějakého windscreenu (koupil jsem PUIG Custom II) a ten zrovna při mé výšce koncentruje vzduch přímo do krku, což je horší než bez něj. (Je k dispozici kdo by měl zájem).
Jinak jízdně jsem zatím v záběhu, tak jezdím pomalu a opatrně. I přesto, že jen tak "na kochačku", tak se směju, normálně mě to přináší hezké pocity.
A ten zvuk je ... teď jaký slovo ... ideální ... to je ono ... standardní koncovka ... není to žádný nesebevědomý chcípák a neřve jako laďák s vyndanými dB killery, prostě ideální ... líbí se mi, když se zavře plyn a on zlehka potemní ...
Proč jsem si vůbec kupoval motorku? Protože skútrem nedokážu předjet středně rychlé auto, protože se skútrem bojím po dálnici a kamió fakt nedám. Kawa i v režimu zajíždění motoru do 4000ot. zvládá předjíždění na výbornou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Don_Juan
Don_Juan napsal 16.04.24 v 08:43 10b.

Zamiloval jsem se. Žádný volný místo, všechno pěkně poskládaný a kompaktní i přístupný. Tahle barevná kombinace tmavě zelený a žlutý mi k retrostylu sedí asi nejvíc. Přeju hodně spokojených kilometrů kolama dolů.

Žemloch
Žemloch napsal 01.05.21 v 06:56 10b.

Mám ze své "Zetky" podobně pocity. Nepotkali jsme se v týdnu ve Zdibech?

Marty68
Marty68 napsal 06.01.21 v 09:46 10b.

supr mašina i recenze.

jawatar
jawatar napsal 29.09.20 v 15:33 10b.

ILA
ILA napsal 29.09.20 v 12:30 10b.

Krásná motorka i osobní recenze.

Více komentářů



TOPlist