Malá kejvačka v originálnim stavu
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Koupil si ji praděda, jezdil na ni děda, táta, no a tak jsem ji po letech vytáhnul z garáže i já. Vyčistil karbec, dolil benzin, dofouk pneumatiky, roztlačil a vyválel se po dvaceti metrech...
Recenze
Když jsem se jí snažil poprvé nakopnout, nechtělo se jí, tak jsem se s ní rozběhl, naskočil, kopnul jedničku a chytla. Problém byl v tom, že jsem si nevšim zaseknutýho plynu na maximu a spojka nevypínala. Sotva jsem se udržel a mířil z prašný cesty rovnou k hlavní silnici. Skočil jsem na chodník a praštil sebou a s motorkou o asfalt. Naštěstí nic nejelo. Posbíral jsem střepy předního skla, vykartáčoval kamínky z lokte, zavázal a začal se shánět po světle. Sklo jsem našel na půdě, takže pohoda. Koupil jsem nový bowdeny, stupačku, rozebral a opravil spojku a přihlásil na veteránský papíry. Pak se mi zdálo, že motor dost zvoní. Sundal jsem hlavu a zkusil vůli, čvachtalo to dost, tak jsem vyměnil i pístní sadu a bronzovou vložku u ojničního oka. Při výměně jsem ale zjistil, že ojnice je už z výroby poškozená, v ojničním oku jsou napříč rejpance, což nemohlo vzniknout pozdějc a bronzová vložka se za chvíli zase vymačká do rejpanců a vznikne mezi ní a pístnim čepem vůle. No nic, trochu to teda zvoní, ale jen při volnoběhu. Najel jsem na ní celkem tak 400km a bez jakýhokoliv problému. Je obouchaná od držkopádů mých předků, kteří si na ní lámali kosti a teď už má na blatníku šrám i ode mně, ale na tom nesejde, aspoň je vidět, že něco zažila!
super strojek také se chystám si jí pořídit do řady svých lenochodů. Nic se nevyrovná prdlání a kochání se na starých jawách
Srdeční záležitost taky mám 352 ale musím ještě přelakovat.