Jsem 3 majitel, motor je původně z ČZ 150C koupený jako náhradní, původní motor má ohnutou kulisu řazení zřejmě po vysypání ložiska a je v současné době rozebrán.
Motorka koupena od Dědictví po otci.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Dojmy - stará motorka - jedete a vždy máte v podvědomí na mysli co se vysype, jestli se dostanete domů co selže - nelze se na to 100% spolehnout. Jinak klasika - na dnešní provoz je rychlost 85km/h nic moc, tomu ale odpovídají i půlbubnové brzdy. Zkrátka je to na srazy a kochačku bez dlouhých spanilých jízd. Ale šlape dobře.
Recenze
Stroj jsem si nevybral, ale zdědil a nechtěl jsem ho prodat, protože byl vždy v garáži a stále v pojízdném stavu, jenom časem neprovozu zrezla nádrž, což byla první věc, kterou jsem musel udělat a následovalo vyčištění karburátoru ultrazvukem a od té doby je zase plně funkční. Bohužel dnes jsou benziny tak agresivní, nebo to dělá ta bio složka, že po celou dlouhou dobu se s nádrží nic nedělo a lil se do toho olej M2T a special a bylo to O.K. Dnes viz výše.
Jízda je klasická malá kývačka, v zatáčkách má snahu plavat, brzdit musíte s dostatečným předstihem a u těchto strojů velká ale hodně velká škoda, že má jenom 3 rychlosti. Jinak ideální na slušné okresky mezi vesničkami, ale bez prudších stoupání - tam chybí ta čtvrtá rychlost - jednička řve jak blázen a moc to nejede a hrozí přehřátí a dvojka to už nebere, ale jak říkám na pohodové vrčení a vyčištění hlavy na 69 let starém stroji - klobouk dolů, že ještě funguje a projde technickou.?
Pěkná
Jediná výtka, kolego. Zkus NEfotit proti slunku.
Pak bude možná dokonce i vidět, co žes to vlastně chtěl zvěčnit.
Ať ti to ještě DLÓÓÓUHO jezdí bez poruch...
Hezký stroj, navíc s příběhem - rodina, tak at' dál dělá radost.