Klasika s tradičními tvary a nekončícím výkonem.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: důvod neuveden
První dojmy - Velká motorka, obrovská nádrž. Padla do ruky hned napoprvé. Obrovský zátah. Nádherné dva výfuky. Nádherný zvuk. Pohodlné sedlo. Skvělé brzdy. Překvapivě výborná ovladatelnost.
Motorku bych doporučil pro - Těžko radit. Viděl bych to spíš pro ty, co mají jasno, co si poradí s velkým výkonem. Ale nebál bych se toho. Ne že by s ní nešly brousit slidery, primárně je pro jiný typ ježdění.
Doplňky na motorce - Padáky. Dokoupen topcase na dvě přilby. Prodloužení předního blatníku. Zadní podsedlový blatníček. Objednáno trochu vyšší plexi pro delší cestování (normálně jezdím bez), stávající jsem sundal, dostával jsem to přímo na přilbu.
Recenze
Vždy se mi líbily "muscle biky", také kvůli klasickým tvarům. Zvažoval jsem i cestovní enduro, klasické tvary nakonec vyhrály.
Zkušební jízda rozhodla. Myslím, že jsem už dlouho nebyl tak nadšený, jako když jsem slezl z motorky po zkušební jízdě.
Koupeno s kuframa. Motorka je pohodlná i pro spolujezdce. Ani při delších cestách si baťůžek nestěžuje.
Poruchy zatím žádné. Po koupi jsem jen nechal repasovat zadní tlumiče, byly suché a nedali se přitvrdit, po repasi OK. Již druhým rokem drží.
Dávám 10b! Naprostý souhlas s tím, co píšeš. A správná motorka musí mít dva laufy, jinak zezadu vypadá divně asymetricky. Sralo mně to kdysi na fichtlu a ČZ 175. Až na tři pade to bylo dobrý . A po letech CB Seven Fifty a teď čtrnáctka.
Jedním z faktorů před koupí byl rok výroby, aby byla dvoulauf!! Hodně šťastných kilometrů a vždy dobrý dojezd do cíle!
JO JO dva vyfuky tehle masine proste sedi
Parádní strojovna.