Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Motor - bezkonkurenční spodek, poctivá mechanika s dlouhou životností, nenáročnost údržby. Celková mechanická jednoduchost stroje - ideál i na dlouhé cesty. Velká spolehlivost. A krása klasického naháče, která prochází generace!!!
Říká se podvozek, ale..! Já nejsem takovej střelec, takže jsem zatím ani jednou jeho případné nedostatky nezaznamenal. Při běžném používání, na které byl Bandit konstruován, k tomu podle mě ani nemá dojít. Je to spíš takový mýtus, který se šíří jak infekce.
Slabší brzdy - píšu slabší, nikoli špatné nebo nevyhovující. Ještě jsem kvůli brzdám v krizi nebyl.
Moje úpravy |
Hrazdová širší řidítka zvednutá o 2,5 cm, laďák IXIL, frézované páčky, pancéřové hadičky na brzdách a spojce, dvojité přední světlo, zvednutý zadek o 4cm, zásuvka 12V, předělávaný držák SPZ a blinkrů vlastní výroby. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.8 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový, materiál ocel. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Jak jsem poznamenal výše, zatím bez závad. Běžný servis jako olej, svíčky, brzdy, ventily apod. zvládám sám, takže jsem odborný servis zatím nepotřeboval a doufám, že tomu tak i zůstane. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 350km |
Obecné
Moje závady | Po jedné sezóně a 11000km v sedle bez závad a sebemenších problémů. |
---|