Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | solidní |
-Výkon
-průchodnost terénem
-podvozek
-motor celkově
-Silný spodek, s pěkným vrškem, takže průběh
-pověst jak značky, tak motorky.
-Celkově pohled na silné stránky: je to JAPONEC!
Nic proti jiným motorkám, ale vše chodí jak má..
-Vyžší spotřeba ale vůči konkurenci obdobná.
-vyžší váha, ale v porovnání s konkurencí je to
zhruba totožné (papírová 120, naměřená s plnou nádrží 110Kg (+-5Kg - Pravidelně kalibrovaná váha v jednom nejmenovaném JZD) xD
Moje úpravy |
Otočená přívěra, laďák Gianeli, karburátor del orto (28 difuzor), motárdová kola doplňující teréní kola, brzdy Brembo. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:50 motorex za 440L , plná sintetika |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Dojezd na nádrž | 50-100km, bez rezervy |
Obecné
Moje závady | detaily..a vyskákaný kroužky xD, a prkotiny.. :-) |
---|
Sport
Úpravy motoru | Otočená přívěra, laďák Gianeli, Karbec del orto (28 difuzor) + zvěčená YEIS Přídavné chlazení (3x větráček z PC ;-) ) |
---|---|
Úpravy podvozku | -Motárdová kola + k nim klasika teréní kola. -Vidle z malinko nevější verze. |
Úpravy brzd. systému | -Vepředu obří kotouč 320mm Brembo (u motárdových kol) -Vzadu 1x pístek Brembo |
Použité pneumatiky | Drapáky 21/80-100...C-19 (předek) 18/110-140..C-18 (zadek) Motárdy 18/100 .. BT45F (předek) 17/150 .. SuperCorsa (zadek) PS: Profily si z hlavy nepomatuju ;-) |