Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 119.000 |
lehká, manévrovatelnost, síla (s ohledem na 250 ccm), nízká spotřeba
není to motorka na dálnice, ale když už se tam vydáš, počítej s poryvy větru a projíždějících aut (hlavně těch větších), dá se to eliminovat pokud nesedíš ve vzpřímené poloze, jako na klasickém enduru, ale zalehneš na bandu (počítej ale s tím, že pak pro plechovkáře vypadáš komicky, na enduru posez jak na supersportu)
Moje úpravy |
také bez úprav, ale uvažuji kvůli pohodlí o gelovém sedlu, ať netrpím na delších výletech (zatím jsem to řešil cyklo-kraťasy) a delšími stupačkami, opět pro pohodlí, když si potřebuji odpočinout při jízdě vestoje |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | ? |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | zatím mám za sebou jen první servis po 1 000 km |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 200 km |
Obecné
Moje závady | zatím žádné |
---|---|
Použitý spotřební materiál | vše originál |
Sport
Úpravy motoru | žádné úpravy na motoru jsem nedělal |
---|---|
Úpravy podvozku | ani na podvozku jsem nemusel zasahovat, vše z fabriky |
Úpravy brzd. systému | nemám to na sport, proto jsem s brzdami spokojen |