Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | cca 250 000 |
Pružný a točivý motor, který se uměl v rámci svého výkonu sebrat ze zatáčky. Slušně fungující přední brzda. Brzdný účinek motoru. Univerzálnost mimo dlouhé trasy a terén.
Elektrika, limity podvozku bez možnosti nastavení, světlá výška, sem tam falešný neutrál. Někomu může chybět výkon.
Moje úpravy |
Sem tam jsem sundal výfuky . |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Vibrace |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový , chrom-molybden |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | 1x neautorizovaný znalec, 1x pan Polášek/Jeseníky. Obojí bylo na rozdíl od prodejce, kde jsem motocykl kupoval ,bez problémů. Jednalo se v podstatě jen o servisní prohlídky a výměny spotř.materiálu + oprava laku. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Spínací relé. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Motor.olej, olej.filtr, vzduchový filtr, sada rozvodových řemenů, spínací relé, žárovka předního a zadního světlometu, řetězová sada. |