renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 750 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Marián81
Vloženo 26.7.2012
Aktualizováno 10.5.2013
Zobrazeno 3 980x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na této mašince začaly moje první zkušenosti. Zatím si nemůžu na nic stěžovat :)

Více fotografii

První dojmy - První motorka vůbec, takže všechno nové a místy i dosti překvapivé dojmy. Motorka je bez problémů, když se o ni staráš. Žel také hodně záleží od koho kupuješ a jak poctivý prodejce je... Monstřík super, jezdí a poslouchá na slovíčko. Spotřeba parádní, ovladatelnost také (ale až po výměně řídítek za vyšší). No prostě parádička :)

Recenze

Moje milá, houdňoučká, tolerantní, nádherná číča :)
Potkali jsme se před sezonou 2011 a od té doby co jen to jde, tak si někde ulítáváme na cestách. Potřebovala ještě trochu vyšperkovat a poladit, ale nic zásadního.
Začátkem sezony 2012 byly seřízovány ventilové vůle, karburátor, vyměněná řetězová sada DID. Dále jsem ještě před sezonou 2012 pořídil nové rozvodové řemeny, gelovou bezúdržbovou baterii, zadní tlumič, iridiové svíčky, nová zrcátka ducati. Vyměnil jsem původní řídítka za širší a vyšší pro snadnější a příjemnější řízení. Minulý rok jsem pořídil nové zadní i přední pneu dvousložkové Michelin Road Pilot 2 (momentálně na nich najeto cca 7000 km a stále drží = cca 80 – 90 %ní stav!!!). Čerstvě vyměněný motorový olej a necelý rok starý olejový filtr. Na bocích motorky jsou padáky. Nenáročná na údržbu, spolehlivá, pravidelně servisovaná a udržovaná, parádní zvuk, lehoučká a skvěle ovladatelná. Nikde nic neteče. Super spotřeba 4,2 – 4,5 l/100 km. Motorka je dovezená z Itálie. V ČR jsem první majitel, jinak celkově druhý..Vhodná pro začátečníky (sám jsem na ní začínal), odpouští hodně řidičských neznalostí ;)

2012
Tak tahle sezóna byla pěkně vydařená. Na tripech jsme si užili nádher Čech i Slovenska. Potkali spoustu nových přátel, kteří milují Dukáty :)
Mašinka mi hezky vrněla pod zadkem a poslouchala na slovíčko. Nezlobila a na nic si nestěžovala. Na Vánoce dostane nové plexi a gripy. A zřejmě opravíme pidi kosmetické vady a jinak asi budu přemýšlet už jen nad tím, co bych na ní ještě mohl doladit.
By mě fakt zajímalo, kde se vzaly ty kecy, že Ducatky jsou stále v servisech ... Zatím 100% ní spolehlivost.

Tak jsem si ještě stihl udělat radost a tak trochu odpanil svoje slidery :) ... konečně položeno na kolínka!!! :D


Není co dělat a tak jsme si pořídili "nový" kratší blatníček a trochu upravili držák SPZ. Zadní kolo hned hezky vynikne. Je to parádička + hlavně máme šikovné pomocníky, kterým děkujeme :)

Tak a to bylo asi moje poslední šperkování této krasavice. Kočička teď bude vrnět v obýváků nové majitelky hezky v teple. Hlavní je, že skončila v dobrých rukou :)





Tak nakonec malé shrnutí o bejvalce:

- super motka pro začátečníka,
- odpustila mi hodně řidičských chyb,
- kvalitní podvozek a brzdy (na předním kole 2x kotouč, narozdíl od 6-ky)
- servis si můžeš udělat sám nebo v jakémkoliv servisu. Doporučuji ale někoho, kdo rozumí ducati jinak za seřízení rozvodů zacvakáš hodně a třeba i nekvalitně,
- jediné co v servisu seřizuješ jsou jenom rozvody, ventilové vůle a max. kapalinu v tlumičích. Jinak není co řešit, pokud jsi schopný sám si vyměnit olej, olejový filtr, brzdovou kapalinu,
- parádní spotřeba 3 - 5 l/100km dle způsobu jízdy,
- prvních pár km jet ze sytičem, jinak chcípá,
- snad na všech starších monstrech je problém s čidlem benzínu v nádrži,
- tohle čidlo se hodně blbě shání,
- je to starší moto, takže bych také doporučil kvalitní iridiové svíčky. Svíčky byl snad jediný problém, kvůli kterému jsem nemohl nastartovat + stará baterka,
- baterka: všude píší, že do Monstra 750 r.v. 2001 nejde narvat gelová baterie Yuasa. Omyl jde a bez větších problémů. Doporučuji koupit.
- dražší díly,
- pokud se o ni staráš, tak do servisu ani nejezdíš,
- na spojku je potřeba trochu razantněji šlápnout, jinak trefíš slepý převod,
- ve městě velké hraní se spojkou, jinak by byla ucukaná. To může ale vyřešit změna ozubení rozety a pastorka,
- pozor při nákupu nejen z ciziny, často jsou bořené a bez řádného servisu. Jen kosmeticky dobře vypadají. Takže bacha hlavně na rozvody, rám, tlumiče ...,
- tachometr je v mílích, takže se vyplatí znát vzoreček: km = (míle/2) + míle,
- uchycení zavazadel jde, ale člověk už musí více hledat, stejně jako doplňky,
- pneu: původně jsem měl pneu Metzeler 1, byly fajn, ale rychle odešly. Pak jsem dal Michelin Pilot Road 2. Po 9000 km hloubka dezénu na 70%. Parádně držely a ještě drží novému majiteli. Někde jsem ale zaslechl, že po 50% pneu na vodě kloužou ...
- destičky jsem nikdy neměnil, nebylo potřeba i po najetých 25 000 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gello
Gello napsal 18.09.12 v 00:13

máš to hezký a super ti to jede pane a už to prodáváš? tak opatrně pane kolego! máš to u mně za 10b. !!!

Více komentářů



TOPlist