Černá metalíza, červenej rám, úžasnej podvozek, dokonalý brzdy, krásnej zvuk a všude čumí kabely a hadičky. Prej je to tak správně protože je to Ducati :)
Recenze
Ta mašina nestárne. Je krásná. Zatím si nedovedu představit lepší volbu. Já ji mám krátce, ale na pohodovou vyjížďku nebo na svižnější jízdu po okreskách je bezvadná. Nepřekáží mi moc velkej výkon a přitom mi nikde výkon nechybí. Asi těžko budu honit litry na okruhu, ale kdybych to měl v plánu, nešel bych do tohohle mazla.
Tak po drobný údržbě (výměna svíček, kontrola kontaktů...) jsem se chystal nějak ošetřit svody. V reálu jsou do hněda. Na fotce vynikla krásná rezavá :) Sháněl jsem info jak na to. Ale s tím se jezdit dá. Přednost měly nefunkční blinkry. Když jsem pořídil novej přerušovač blinkrů, doufal jsem, že tyhle trable jsou za mnou. Omyl. Doleva bliká. Průser když zkusim zablikat doprava :) to mi okamžitě sežere pojistku. Proměřil jsem to a v ruce se mi rozžhavily kabely od multimetru. 14 A ... to už je trošku nebezpečná sranda :) Tak se dalši projížďka asi o pár dní odloží, jdu studovat schémata.
Sám jsem na to bohužel nepřišel, tak to šlo k odborníkovi. Taky to chvilku hledal a nakonec to nebylo nic strašnýho (teda nebyla to závada). Někdo to blbě zapojil a nepřišlo mu divný, že to nebliká. Teď zní prostě užasně. Doufám, že další závada hned tak nepřijde :)
dekuji pekne :) potesilo me to
je to krasnej stroj. hrozne me bavi. maximalku jsi odhadl naprosto presne ;) ale zatacky... to je takova krasa.
bohuzel jsem dostal spatnej kus, tahle masina byla na odpis a ja to nevedel (za jizdy mi bouchnul zadni naboj, protoze byl zbrousenej flexou, zadrenej karbec, urezlej snek u tachace...libustky) . skocil jsem nekomu na spek, ale nevzdal jsem to, vymenil pulku veci a stalo me to hodne penez... ale jezdime :) ted je jako nova. masinu miluju, vysnil jsem si 750 v 16ti a po deseti letech cekani a dvou letech jezdeni je to proste laska :)
Krásnej strojek! Kámoš na M750 začínal a věř nebo ne, málo co mu na silnici ujelo - teda pokud to nejelo víc jak +/- 190 , protože tam on už končil... Řekl bych, že nemá smysl soudit motorku podle výkonu v papírech , ale spíš podle toho, jak opravdu jede a jak se chová na silnici! Dost často totiž není problém se s malým Monsterem udržet i 2x - 3x silnějších strojů!
A jinak opět klasika - na Ducati se posralo jen to, co někdo předtím sám doprasil - a stejně tak tomu bylo i u nás! Akorát já toho tam měl trochu víc než jen blinkry... Tak ať ti ta mašinka bez potíží slouží a dělá ti už jen samou radost , za 10b!
dik :) mam tam carbonovy termouse... krasne duni :) a protoze ji beru jako stylovku na kratky projizdky, premyslim i o filtru... miluju masiny, ktery prskaj :)
zajimavej stroj určitě ma taky krasnej zvuk
dík :) už jsem se na to chystal :) teď mě trápí víc blinkry, doleva v pohodě a doprava mi to sežere pojistku. tak budu zjišťovat, kde mi to probíjí.