Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Perfektní podvozek a jízdní vlastnosti. Vše si člověk pořádně uvědomí teprve když na chvíli "osedlá" jiný stroj...
Příkladná ochrana před povětrnostními vlivy a opravdu dobrá ergonomie. Při srovnání s R 1100 RT je hodně znát časový rozdíl vzniku nového modelu... R 1200 RT je lehčí,výkonnější,lépe ovladatelný,motor pružnější a s menšími vibracemi a dobrou spotřebou.
Zatím nejlepší,co jsem za život vyzkoušel.
Zatím si nemohu na nic stěžovat. Mašinu beru takovou,jaká je.
Moje úpravy |
Hlavně předělání policejní jednomístné verze zpět na civilní dvoumístnou. Další úpravy: gelové sedlo,turistické plexi,padací rám,radio s alarmem,voltmetr,TopCase GIVI maxia 56l. |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | zatím 0 |
Podvozek
Typ rámu | Páteřový s nosným motorem |
---|---|
Možnost nastavení | |
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Zkušenosti se servisem | Zatím jen diagnostika. Díly obecně dost drahé. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 550 |
Obecné
Moje závady | Postupně je začínám odhalovat. Nejvýznamnější a také nejnákladnější je poškozený motor na ABS. Potom již jen detaily,které nebrání vlastní jízdě : špatně ukazující palivoměr,nefunkční mikrospínač na spojce,nefunkční el.zásuvky. Snad to bude vše... |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Zatím jen nová baterie. |